Mármint a rekordnak? Azt nem tudom. Csak panaszkodik a tag, hogy egy menet 15 papírba van, és tele van a zsacsija vele. Asszem a harang szakad el???
Én vígan vagyok a 800 forintos ékszíjammal, amit kuplung gyanánt feszítek. Az is bírja évekeig. Meg nekem a csigahajtással is vannak fenntartásaim. Túl érzékeny a kenésre, nem hajt vissza, drága javítani, és nem is a legegyszerűbb. Tehát maradok a sajátomnál.
Alternáló kasza, terménydaráló-tökgyalu, eredeti forgatható eke, kapák, gumikerék.
Viszont keréksúlyok nagyon hiányoznak, és mint írtam a forgókasza.
Orosz honlapon csemegézve valami 60 papírra számoltam ki a kaszaadapter árát, ami nem is lenne sok érte.
Ott látam, hogy van hómaró, és szivattyú is hozzá adapterként. Akitől vettük, (Tengizből hozta be a tag) látott hozzá állítólag áramfejlesztőt, és faipari gépet (valami gyalut) is. Ezeket neten nem találtam.
Sajnos nincs ismerősöm, aki rendszeresebben járna Kárpátalján, és tudna hozni nekem ezt-azt hozzá. :(
Ami a gyári motoron volt azon igen rajta van a 3. nút. De amit csináltattam A robi motora azon csak 2 nút van mert csak az egyik áttételt használom, és a második pedig a hajtásnak. Nekem sajnos nincs semilyen gyári tartozékom. Egy hómarot, meg kaszát akarok majd csinálni rá.
Én is akarok majd rendelni mert pár cucc kéne a hajtásba.
Az egyiket elcserélném egy ilyen rendszerűre. Igaz élőben mégcsak nem is láttam.
Én Szolnok, és Kecskemét között lakom. Van távolság köztünk...
Ezeket a gépkönyveket el tudnád nekem külden? Semmi irodalmam nincs róla.
Akarok Ukrajnából egy forgókaszát behozatni hozzá. A rezgőkasza megvan, de én nem szénát akarok vele vágni, hanem dudvát.
Mostanában talpraáll az esztergapadom is, és lehet idővel leközlöm itt a házasítás folyamatát! Valószínűleg kezdem D80mm-el, és menetközben majd látom, hogy milyen a nyomaték/sebesség viszonya. Nagyobból még lehet kissebbet csinálni!
Neked rajta van a harmadik ékszíjnút a munkaeszközöknek?
A diesel nagyon jó, csak kemény hangja van, és akarok egy kicsit fürgébb gépet is! Nem beszélve arról, hogy jobb, ha egyben vannak a lomjai!
Elméletileg a kopott gyűrűk is eredményezhetnek tulzott olaj fogyasztást, de lehet h nem kopottak a gyűrűk, csak beégtek. Egy kompresszió mérés elárul mindent.
Másik meg a fogyatékos szerelö szerintem kicserélte a szelepeket a baloldalin kisseb a szelep.Ezt ugyan miért csinálhatta?Jó ez igy egyáltalán?Biztos hogy nagyobb volt benne mert meglátszódik a helye.
Látszódik,hogy sokkal piszkosabb is.A gyertya tele volt megkövesedett.Ha új minden szimering és látszólagosan sehol nem folyt az olaj akkor hol tünhet el?Az elkopott gyürük miatt elégeti?Lehet az a probléma?
Kérdésemre még most sem kaptam választ!Vagy nem is tudja senki sem?Álítólag van valami jelölés a fötengelyen meg vezérmü tengelyen és ugy kell visszatenni hogy az passzoljon a jelölés.De én nem látok rajta.
Nagyon jó, és szeretem. Van vázam 3db (ebből egy a diesel), meg egy ilyen motorom újszerű állapotban, és nagyon rácuppantam a témára, amikor megláttam a tiedet. Az eredeti motorját most üzletelem el egy északmagyarországi topictárssal, csak miattam döcögősen megy a dolog.
Viszont a te vázad újjabb, mint az enyém. Abban van difi mű? A váltó tudja a tolatást kapcsolni, vagy a szíjak által megy az is visszafelé? Egy olyanra szívesen szert tennék! :)
Az én gépemnek egy üres, egy lassú gyalogló fokozata van, és egy, amivel max sebessége 17km/h. Leginkább kocsizni használom én is.
A motoron van 100-as tárcsa előremenetnek, a hátra szíjnak 80mm. Az eredeti benzinesen volt 80 mm-es tárcsa minden lehajtásnak. Az egy 8,5le-s motor volt, félelmetes erővel.
A tárcsa 65-ös. De szerintem egy kicsit lehetne nagyob is, kb 70-75-ös. Mondjuk nem olyan lassú, de én inkább futózni használom. De erő az van benne az biztos. A tieden nem nagyobb a hátsó tárcsa ami a hajtáson van, az enyémen az egyik 255 a másik asszem 245.
De mivan a diesel motorral??? A tied hány sebességes??
Igen, megérte szétszedni. Voltam olyan hülye hogy mérés nélkül a gépkönyvben szereplő rajz alapján vettem csapágyakat. Háááááát még véletlenül sem passzolt egyik sem...
A csapágy a csigatengely alsó részen 6003-as mikor a gépkönyv 6005-öst írt... A felső meg 6203-as amikor a gépkönyv 3205-öst ír. Valamint a felső csapágyházban találtam egy hüvelyt is ami nem tudom micsoda (távtartónak tippelném), viszont szimmeringet egyáltalán nem találtam holott szerintem az is kellene legyen bár most már nem vagyok biztos semmiben sem...
Így holnap vihetem vissza a gépkönyvből vásárolt cuccokat. Remélem be tudom cserélni immár a jó aklatrészekre...