Keresés

Részletes keresés

adingos Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13397

Ha még ehez teszel egy normális motort, akkor mát túl vagy a 100.000ft-on. Ezért már komplett gépet kapsz, és nem kell motor után kajtatnod.  :-((((((

Előzmény: Gábor 1978 (13396)
Gábor 1978 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13396

Helló az ár lemarat bocs 60e ft

cudar08 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13395

Ami a gyári motoron volt azon igen rajta van a 3. nút. De amit csináltattam A robi motora azon csak 2 nút van mert csak az egyik áttételt használom, és a második pedig a hajtásnak. Nekem sajnos nincs semilyen gyári tartozékom. Egy hómarot, meg kaszát akarok majd csinálni rá.

Én is akarok majd rendelni mert pár cucc kéne a hajtásba.

 

Ez a gyári

 

Ezt pedig csináltattam.

Előzmény: Lki1 (13394)
Lki1 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13394

Így van! Egyszerű műszerek, mint a faék! :)

Az egyiket elcserélném egy ilyen rendszerűre. Igaz élőben mégcsak nem is láttam.

 

Én Szolnok, és Kecskemét között lakom. Van távolság köztünk...

Ezeket a gépkönyveket el tudnád nekem külden? Semmi irodalmam nincs róla.

Akarok Ukrajnából egy forgókaszát behozatni hozzá. A rezgőkasza megvan, de én nem szénát akarok vele vágni, hanem dudvát.

 

Mostanában talpraáll az esztergapadom is, és lehet idővel leközlöm itt a házasítás folyamatát! Valószínűleg kezdem D80mm-el, és menetközben majd látom, hogy milyen a nyomaték/sebesség viszonya. Nagyobból még lehet kissebbet csinálni!

Neked rajta van a harmadik ékszíjnút a munkaeszközöknek?

 

A diesel nagyon jó, csak kemény hangja van, és akarok egy kicsit fürgébb gépet is! Nem beszélve arról, hogy jobb, ha egyben vannak a lomjai!

 

Üdv

Előzmény: cudar08 (13389)
adingos Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13393

Elméletileg a kopott gyűrűk is eredményezhetnek tulzott olaj fogyasztást, de lehet h nem kopottak a gyűrűk, csak beégtek. Egy kompresszió mérés elárul mindent.

Előzmény: actionman26 (13391)
adingos Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13392

Mindíg a kipufogó szelepa nagyobb méretű, és az a kormosabb. Szereléskor látni, h melyik hová illeszkedik.

Előzmény: actionman26 (13391)
actionman26 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13391

Másik meg a fogyatékos szerelö szerintem kicserélte a szelepeket a baloldalin kisseb a szelep.Ezt ugyan miért csinálhatta?Jó ez igy egyáltalán?Biztos hogy nagyobb volt benne mert meglátszódik a helye.

Látszódik,hogy sokkal piszkosabb is.A gyertya tele volt megkövesedett.Ha új minden szimering és látszólagosan sehol nem folyt az olaj akkor hol tünhet el?Az elkopott gyürük miatt elégeti?Lehet az a probléma?

actionman26 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13390

Kérdésemre még most sem kaptam választ!Vagy nem is tudja senki sem?Álítólag van valami jelölés a fötengelyen meg vezérmü tengelyen és ugy kell visszatenni hogy az passzoljon a jelölés.De én nem látok rajta.

Előzmény: actionman26 (13153)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13389

Hello!

 

 

Igen az enyém újjab. Ezen 2 sebesség elöre 1 hátra menet. Hát nem is difi hanem az egyik oldalt kitudom kapcsolni.

Tolna megyei vagyok.

 

Ilyen az enyém.

 

Ez meg a tied

Előzmény: Lki1 (13387)
robi250t Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13388

Üdv! mennyiért? :D

Előzmény: Gábor 1978 (13382)
Lki1 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13387

Szia!

 

Nagyon jó, és szeretem. Van vázam 3db (ebből egy a diesel), meg egy ilyen motorom újszerű állapotban, és nagyon rácuppantam a témára, amikor megláttam a tiedet. Az eredeti motorját most üzletelem el egy északmagyarországi topictárssal, csak miattam döcögősen megy a dolog.

Viszont a te vázad újjabb, mint az enyém. Abban van difi mű? A váltó tudja a tolatást kapcsolni, vagy a szíjak által megy az is visszafelé? Egy olyanra szívesen szert tennék! :)

Az én gépemnek egy üres, egy lassú gyalogló fokozata van, és egy, amivel max sebessége 17km/h. Leginkább kocsizni használom én is.

A motoron van 100-as tárcsa előremenetnek, a hátra szíjnak 80mm. Az eredeti benzinesen volt 80 mm-es tárcsa minden lehajtásnak. Az egy 8,5le-s motor volt, félelmetes erővel.

Merre vagy az országban?

 

Üdv

Lki

 

 

Előzmény: cudar08 (13381)
kosi 73 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13386

Üdv!

 

Én a feléből már nem alkudnék!! De a tréfát félre téve, mennyi lenne az ára?

Előzmény: Gábor 1978 (13382)
biji Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13385

Szia!

Ha van rajta vészleállító, nézd át a vezetékét, nem dörzsölte-e ki valami.

Előzmény: Nagy10 (13355)
actionman26 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13384

Feléböl mennyit engedsz?Komolyan engem is érdekelne az ára!

Előzmény: Gábor 1978 (13382)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 13383

Hali!!

 

Mennyi az ára??

Előzmény: Gábor 1978 (13382)
Gábor 1978 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 13382

Helló lene egy eladoó robi 250t 3+1 sebeséges trakim motor nélkül szoval kerekek kormány válto hibátlan kiprobálhato csak a motor kel rola másra

cudar08 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 13381

Szia!!!

 

A tárcsa 65-ös. De szerintem egy kicsit lehetne nagyob is, kb 70-75-ös. Mondjuk nem olyan lassú, de én inkább futózni használom. De erő az van benne az biztos. A tieden nem nagyobb a hátsó tárcsa ami a hajtáson van, az enyémen az egyik  255 a másik asszem 245.

De mivan a diesel motorral??? A tied hány sebességes??

Előzmény: Lki1 (13380)
Lki1 Creative Commons License 2012.06.06 0 0 13380

Cudar08!

Neked mekkora a szíjtárcsa a főtengely végén? Nekem is megvan a gépváz, és ugyanez a motor. Nem akarok felesleges köröket futni vele!

Üdv

Előzmény: cudar08 (13329)
Kaisi Creative Commons License 2012.06.05 0 0 13379

Igen, megérte szétszedni. Voltam olyan hülye hogy mérés nélkül a gépkönyvben szereplő rajz alapján vettem csapágyakat. Háááááát még véletlenül sem passzolt egyik sem...

A csapágy a csigatengely alsó részen 6003-as mikor a gépkönyv 6005-öst írt... A felső meg 6203-as amikor a gépkönyv 3205-öst ír. Valamint a felső csapágyházban találtam egy hüvelyt is ami nem tudom micsoda (távtartónak tippelném), viszont szimmeringet egyáltalán nem találtam holott szerintem az is kellene legyen bár most már nem vagyok biztos semmiben sem...

Így holnap vihetem vissza a gépkönyvből vásárolt cuccokat. Remélem be tudom cserélni immár a jó aklatrészekre...

Előzmény: Törölt nick (13378)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.05 0 0 13378

oksi legalább nem volt hiábavaló a meló .

Előzmény: Kaisi (13376)
mikls Creative Commons License 2012.06.05 0 0 13377

A 202 gépkönyv érdekelne, ékszíjtárcsát lemérem, ha még aktuális!

Előzmény: Machello (11441)
Kaisi Creative Commons License 2012.06.05 0 0 13376

Köszi, sikerült. Van a harang oldalán 3 furat kb olyan elhelyezkedésben mint a csapágylehúzó 120fokonként. No abba kellett beerőltetnem a lehúzó kampóját. Hááát némi köszörülés után sikerült is olyanra alakítanom hogy befért... Így 2 órányi kemény melóval de megadta magát...

De megnyugodtam mert ami miatt le kellett szednem az a csapágyazás. Háááát finoman szólva tropára volt menve az alatta lévő csapágy, ráadásul nem is a gyárilag előírt két soros volt benne hanem egysoros

 

Köszi a tanácsokat mindenkinek!

 

 

Előzmény: Törölt nick (13373)
albertjani Creative Commons License 2012.06.04 0 0 13375

Kösz, de csak majd (talán) télen fogok venni ilyet. 

Előzmény: actionman26 (13371)
albertjani Creative Commons License 2012.06.04 0 0 13374

Próbáld egy kicsit felmelegíteni gázlámpával vagy hőlégfúvóval.

Előzmény: Kaisi (13370)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.04 0 0 13373

vannak kisebb csapágylehúzók arról leveszed az egyik kart akkor talán hozzáférsz.

van kétkaros lehúzó is ha van autószerelő ismerősöd az talán tud adni .

Előzmény: Kaisi (13370)
jozef78 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 13372

Üdv!

Nekem is ilyen gépem van,és ugyanez volt a problémám.Megmutattam a munkahelyen a

karbantartónak,és az egy egyszerű szerkezettel lehúzta,amit ott rakott össze a szemem előtt,.két karja volt aminek a végei ki voltak fúrva és két csavarral két laposvasat rögzitett rá,a laposvasak aljára egy anyát heggesztett pont középre,és beletekert egy hosszú csavart lényegében kétkaros lehúzó.sajnos fénykép az nincs mert szétszedte a szerkezetet.

Előzmény: Kaisi (13370)
actionman26 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 13371

Csak azért kérdeztem lett volna a vaterán 2000ft-ért.

Előzmény: albertjani (13363)
Kaisi Creative Commons License 2012.06.03 0 0 13370

Sziasztok fórumtársak.

 

Egy kis segítségre lenne szükségem RK-02 kuplungharang leszedése ügyében.

A kuplungharang egy retesszel van a tengelyre rakva és egy seeger gyűrűvel rögzítve.

A seeger gyűrűt leszedtem. Viszont a harangot nem tudom megindítani sehogy sem. A csapágylehúzó nem fér hozzá...

Adtam neki csavarlazítót is de hiába. Valakinek valami ötlet?

 

 

Íme egy kép a problémámról.

 

És még egy:

 

Előre is köszönöm ha valaki már csinált ilyent és megosztaná velem mit és hogyan.

 

 

kokas 1.1 Creative Commons License 2012.06.03 0 0 13369

Üdv.Köszi szépen.

Előzmény: Luximen (13362)
Grahampetke Creative Commons License 2012.06.03 0 0 13368

Köszönöm a gyors és érthető választ (képet).

Sajnos ezen a felezőn nincsen rajta. A csavarok amik tartanák, üresen vannak.

Holnap majd szerzek hozzá egyet.

 

Mégegyszer köszi! (Már majd' felrobbanttam mérgemben, hogy ennyire béna lennék?)

Előzmény: KF-04 (13367)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!