Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87973

Ik-620 húzott kék színben AMG pótot Pécsen.

 

A többi városban ahol helyiben Ik-620 AMG pótot húzott, ott kheki MÁVAUT színű volt az ilyen szerelvény.

 

Viszont elöl hosszú siltes (felső viszonylatjelzős) Ik-620 , kék színben valóban nem húzott AMG pótkocsit.

 

Az autentikusság iránti igény növelné, hogy ez a szép kék Ik-620+AMG pót a legközelebbi bemutatkozása alkalmával, NEM budapesti viszonylatjelző táblákat viselne hanem pécsieket.

 

Ha jól tudom 196x körül az pár szerelvény ami így nézett ki, Uránvárosból járt a Budai Kapu felé.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (87970)
norbee601 Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87972

A kérdés: honnan...

Előzmény: Törölt nick (87970)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87971

Üdv!

Lehet, hogy a következő kérésem kicsit [OFF]-kategória, de nem találtam a fórumon ennél megfelelőbb topikot, talán Ti tudtok nekem a legtöbbet segíteni. 

 

Szabadidőmben makettezéssel foglalkozom, most épp egy Ikarus 270-es papírmaketten dolgozom, de több év után úgy tűnik, hamarosan célba ér az építés. Éppen ezért a következő projektemhez szeretnék képeket, részletfotókat kérni Tőletek (természetesen csak és kizárólag a makett részletezése miatt, saját célra). 

 

Az 1962-ben és 1963-ban forgalomba állított, Finta László által tervezett városnéző mikrobuszokról lenne szó. Néhány fotót találtam az interneten, és itt a fórumon is, de sajnos a járművek belsejéről, az ülések helyzetéről, műszerfalról, a kocsik összekapcsolásáról, más kis apróságokról és a pontos méreteiről semmim nincs, így egyelőre nem tudok belevágni a projektbe. 

 

Ha esetleg tudnátok nekem segíteni, nagyon szívesen venném. Az e-mailem publikus, a további OFF elkerülése végett az információkat oda (is) várom! Nagyon szépen köszönöm!

 

ui. a 270-es Ikarus makettje megtekinthető a papermodelers.hu weboldalon, nemsokára elkészül. ;)

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87970

Másodsorban pedig bár sokszor volt róla szó, és nyilván valamilyen élményt ez is nyújt, ahogy most van, de szinte ordít a pótkocsi hogy egy Ik. 60-as busz húzza, ahogy az valójában a múltban volt.

Előzmény: Törölt nick (87969)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87969

Pl. a front indexeket a felújítások, újjáépítések alkalmával szinte sosem a régi stílus szerint csinálják, gondolom így könnyebb.

Előzmény: Törölt nick (87968)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87968

Itt   azért  sok  minden  más.

Előzmény: rezgaras (87966)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87967

Basszus, most látom, hogy megint nem sikerült a linkelés az Oldikarusra. Megpróbálom feltölteni. lehet, hogy a régiek sem voltak egyformák.

Előzmény: rezgaras (87966)
rezgaras Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87966

 

Szerintem nem egyforma.

 

Előzmény: f.domino_ (87959)
cdjbatyo Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87965

Működnie kellene. :)

Előzmény: P.Box (87964)
P.Box Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87964

Ez az e-mail címed működik?

Előzmény: cdjbatyo (87937)
RIKA424 Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87963

Köszönöm.

 

A pozsonyi 400-k is megszolgálták árukat.

Ideje nyugdíjba menniük.

 

Ha jól tudom év végéig jön még pár gyári új SOR 18 is?

 

 

Előzmény: Oleever07 (87962)
Oleever07 Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87962

3 db Mercedes-Benz O 405 GN jön Nyitrából.
Plusz egy másik cikkből az derül ki, hogy 6 db Karosa B 961E jön Besztercebányából.

Előzmény: RIKA424 (87957)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87961

Hétvégén bármelyik napszakban fellelhető az új sürgőssinél, nincs benne semmi extra, pont, hogy az udvarban legalább nem lesz semmi zavaró tényező.

Segíteni akarsz nekik, akkor azt írd, ne egy börtönt, ahol tele van minden hivatalos emberrel.

Előzmény: norbee601 (87960)
norbee601 Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87960
http://kisalfold.hu/gyori_hirek/tudoszures_miatt_forgalomkorlatozas_lesz_a_gyori_bortonnel_penteken/2366558/


Akit érdekel a tüdőszűrő 280-as elődugja az orrát.
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87959
Előzmény: rezgaras (87958)
rezgaras Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87958

Én úgy emlékszem, hogy az eredeti 620-as kabriónak nem volt ilyen "erős a homloka". Nem valami mostani előírás miatt készült így? ("bukókeret" :-))

Előzmény: siófoki35 (87928)
RIKA424 Creative Commons License 2014.01.23 0 0 87957

magyarul ?

 

 

Előzmény: FKU-911 (87956)
FKU-911 Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87956
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87955

Készítettem egy kis táblázatot a pesti 620-asok gyártáskori jellemzőiről. Tulajdonképp Mihál táblázatát egészítettem ki néhány adattal, amiket az általam (főleg a neten) eddig fellelt képek többszöri átnyálazgatásával gyűjtöttem.

 

Megfejtendő rejtély a 10 vízszintes rácsos hűtő esete. Új állapotban lévő buszt ilyennel nem láttam. Viszont főjavítottakon majdnem minden szériában előfordul. (Lehet, hogy valamelyik TSZ melléküzemág utángyártott cuccáról van szó?

norbee601 Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87954

Ahelyett ki lehet állítani egy vázra bontott 260-ast, ez a Rába meg a világon egyedi lenne. Persze sok minden még így is hiányzik hozzá...

Előzmény: P.stephenson (87950)
ikarinátor Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87953

A brigád aki szétvágta az 553-ast, 220 000 ft-ért vették és  a tetejét még akkor leadták a méhbe. A hűtőmaszkot egy statiszta ellopta, az üvegeket kirugdosták, és csak azért nem gyújtották fel, mert a gyártelepen már a reggeli órák elmúltak, és túl sokan mentek el mellette. Egyébként simán égett volna. Most eladnák 200 000-ért (!!!), mert hát ugye gondosan kiszámolták mennyi vas, réz és alumínium van benne. Szuper egy brigád. Tesókám ennyi kijön belőle, érted,!?

ikarinátor Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87952

Na most csak úgy magamban beszélek, de azért csak azt látom, hogy a sok megmentő mégis megszabadulna a járműtől sok ezer euróért. És nem is egy van ilyen. Na akkor ki a hiéna??  

siófoki35 Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87951

Jaj de jó lenne ha megcsinálnák! :)

Előzmény: Snake-Mojzi (87947)
P.stephenson Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87950

A cél az önhordó szerkezet szemléltetése.

Előzmény: toto92 (87949)
toto92 Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87949

Azt szerintem nem akarják befejezni, mert így van befejezve.

Előzmény: FAV 20 (87939)
P.stephenson Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87948

Úgy legyen.

Előzmény: Snake-Mojzi (87947)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87947
Előzmény: P.stephenson (87946)
P.stephenson Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87946

Nemár. :-(((

Előzmény: cdjbatyo (87935)
FAV 20 Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87945

Nekem valaki azt mesélte, hogy a Szabolcs utcában alakították át ezeket. Akkoriban karosszéria lakatosként dolgozott ott.

Előzmény: Törölt nick (87944)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.22 0 0 87944

Az Ikarus szállította a nyitott kasznit a Sallaiba, ott fejezték be a városnézőket.

 

Tehát mind a három gyárilag így készült, a Sallai csak készre szerelte ezeket.

Előzmény: ik255.70 (87942)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!