Liqui Molly Toptec megy bele, mert szeretjük és megérdemli. Kb 4 -4,5l meg majd bele.
A váltó nívópálcájához annyit, hogy van cikkszámom hozzá, 10e Ft körüli a dolog. Ha esetleg gondolod, befelezhetjük - azaz megveszem, olajcsere után féláron átadom. Jelezz, ha érdekel. Egyébkent kicsit nehezebb boldog lesz, mint a 3.1es 45RFE váltóJárai az olajcseréje, de hétvégén megejtjük.
sajna enyhe csöpögés nyomai jelentek meg a Megtorló alatt. Olajfilm szerű, úgybogy jobb elől át kell néznünk, honnan jöhet.
ezekben a nagy hidegekben reggelente az első beröffenés kicsit nyüglődős, úgyhogy izzótólat is cserélünk - elvileg.
trallalla, fent van a munkalámpánk, és most már süt a nap éjjel is, köszönhetően a kiegészitő lámpának. Majd dobok fel képet :)
Ha minden jól megy, akkor nemsokára egy állófűtés-szett is beleugrik, kompenzálva ezzel a csillaggarázs hátrányait.
szia. én is most akarok cserélni és sajnos én sem tudom. milyen olajat raksz bele? esetleg valaki nem tudja meg mondani a nivópálca méretét a váltóhoz? mert sajnos kapni nem lehet hozzá szervizbe meg horror árért ellenörzik.
Esetleg nem tudja valaki, hogy a 2,7CDR csirke automata váltójába mennyi olajat kell tölteni? (lassan olajcserés lesz, és amíg a régebbi csirkének az anyagaiban találtam mennyiséget, ezen Merci motor-váltós szupergéphez nem találok mennyiséget.) köszönöm.
Szerintem injektor csere elé nézel.Tipikus hiba.Egyre többször fogja csinálni aztán már kissebb sebességnél is .Ebayen olcsóbb de illeszteni kell az új porlasztócsúcsot ha kicseréled az ECU-hoz.
sziasztok. van egy 2002es 2.7 CRDm és olyan problémám van vele hogy nagy sebességnél pl 140 körül le tilt. ki gyullad a motor hibajelző lámpa és hiába nyomom a gázt nem megy. van hogy le is áll. meg kell alni P-be rakni le állitani újra indit és semmi baja. sajnos hiába vittem el ki olvastatni a hibát nem irt semmit. valakinek valami ötlet?
Érdeklődnék van-e érdeklődés egy XJ iránt ami 2002-es 3.1 TD-s 122.000 mérföldes angol tehát jobbkormányos nagyvas iránt?Nagyon egyben van csak angol.Vonóhorgos,fullos.Alkatrésznek vagy off-roadozni kivállló.Az ára 500.000 körül van.
képzeljétek, ma befutott a DHL a 400W teljesítményű 5D LED munkareflektorral. Mivel elég combos teremtés (105cm széles, ívelt), így a gyári mellé kiegészítő konzolt kell gyartanunk, de faja lesz :) trallala. Napfény az éjben... 8)
Sziasztok! Megmondaná nekem valaki hogy itthon hol lehet alkatrészeket venni cherokee xj hez? Ti hol szoktatok? Sajna a Bárdinál nem túl nagy a kínálat.
Sziasztok.Tudna nekem valaki segíteni hogy egy 2002-es Jeep Grand cherokee 2.7 CRD autóhoz Hűtőfolyadék kiegyenlítő tartályt honnan tudnék beszerezni?+az anyós ülésnél a napellenző kis kapója elvan törve,hol tudnék ilyen apróságokat beszerezni?
Felszereltségi szintek. Az extrákon kívül a hajtásban is lehet különbség. A Lerado az alap, ezek kétkerék meghajtásúak is lehetnek ( hátsó kerék ), a limited a középső, az Overland a legmagasabb.
Mivel a 2,7-es motorra nem tér ki elmondom én mivel találkoztam eddig.
A merci motorokra jellemző fekete halál ezt sem kerüli el. Nem nehéz észrevenni ha tiszta fekete szutyok az injektor ( egy vagy több ) akkor sajnos munka lesz vele. A 4.-5. egészen hátul van azokat nem könnyű kiszedni. Ha időben észreveszik nem drága a javítás.
Amire szerintem érdemes figyelni az a váltó. Ez a merci váltó elég jó szerkezet de az olajra nagyon kényes. Ez általában igaz az egész autóra is. Difi, terepváltó.
Bal oldalon a turbó és a motor között kell leni egy csőnek a végén egy fekete kupakkal amin egy kis piros záró műanyag van. Az a váltó olajnívó csöve. Nekem pl ezt letörte valami ügyeskezű "szakember".
Ez azért gond mert egy csepp víz sem kerülhet a váltóba. Most készülök olajcserére... nem lesz kellemes :(
Ezen kívül cseréltem egy kardán csuklót, hátul 3 szilentet, egy klímahűtőt ami egyben van a szervo olaj hűtővel és természetesen abba is spéci olaj kell.
Amire a beltérben érdemes figyelni:
Csomagtér roló megléte. Elég drága mulatság.
Napellenző kis kampója a tetőkárpiton. Ezek nevetségesen drágák és gyakran eltörnek.
Most kb ennyi jutott eszembe.
Remélem tudtam segíteni és nem vettem el a kedvedet a csirkétől :D Ha rákapsz az ízére megszereted... :D:D:D
Annyit elárulok, hogy eddig a klíma volt a legdrágább hiba és abban ugye benne van a gáz is meg az új hűtő...
Nem találtam más lehetőséget itt szeretnék érdeklőni ,van koztetek JEEP COMPASS vagy Patriot tulaj .Vásárlás elött álnék ,jó lenne pár hasznos infó Visszahívlak vagy mond,hogy komunikáljunk köszönöm
Én elég keveset használom, fogyasztás nem igazán érdekel. Szerintem olyan 8-10 liter között lehet.
A motorra figyelj, hogy legyen mindig rendes hűtés és kenés. Állítólag szeret hengerfejes lenni, ez köszönhető a 4 különálló hengerfejnek is. Hidegen ne nagyon tapossad, hagy melegedjen be rendesen. Sok cuccot érdemesebb hozzá ebay-ről venni, jóval olcsóbb, mint az itthoni Jeep alkatrész ellátó. Alkatrészügyben sem elég csak beugrani a Bárdihoz, nem sok cuccot kapni hozzá. Az alap dolgokat azért meg tudod venni a nagyobb alkatrész kereskedésekben.
Köszönöm a választ és a segítséget. Tudsz esetleg még valamit mondani erről a típusról? Mikre kell még nála figyelni, fogyasztás hogy alakul, mit szeret mit nem ilyenekre gondolok. Bármit meg hallgatok amit tudsz róla vagy tapasztaltál. Esetleg nincs-e hozzá magyar nyelvű használlatid?
Én 10W-40 Castrol Magnetec Diesel-t tettem a motorba. Cseréltem már a difikben is, ott az elsőbe Motul 75W90, a hátsóba 75-140 került. A motorba cserélj mindenképp esetleg a váltókban is, a difikben szerintem nem olyan fontos, csak ha meg akarod magad nyugtatni.
A motor fogaskerekes vezérlésű, csak egy hosszbordásszíj van, ami a kisegítőket hajtja.
Nekem 225/70R16 gumik vannak rajta, úgy tudom, emelés nélkül ez a maximum, ami nem ér bele semmibe.