Igazából alul nem nagyon akarom bontogatni igy ha kifogy belőle a benzin akkor szoktam fejreforditani. Most megcsinaltam de ha igen fekete olaj jött ki belőle. Igy akkor erdemes nem évente ... ;)
Alul van egy leeresztő csavar,ott tudod leengedni,vagy a beöntő nyíláson is leeht ha fejre fordítod.
Hát én nem túl sűrűn használom,ezért pár havonta szoktam,bár a másik motorom mostanába nagyon ette az olajat,és mindig öntötem hozzá,ez által mindig cserélődött.
Tegnap össze raktam azt a motort,amit még lomtalanításkor szedtem össze.A másik motorom karbiját raktam rá,mert az már be volt állítva,és nem akartam a sajátjával kinlódni.Egyébként gyönyörűen jár,az olajat sem eszi,és erő is van benne rendesen szerintem.Holnap már hozom is el az Mz blokkot,amivel össze fogom építeni,ha minden jól megy.Esztétikailag ne nézzétek,csak próbára dobtam össze.
Üdv tisztelt fórumozók! Kérdéssel fordulok felétek. Van egy 4 t robikapám nem rég volt olajcsre nála felöntöttem 3/4 nívóig dolgoztam vele kb 8 üzemórát és ma megnéztem az olajat és csak fél nívó ig mutatta a szintet,az lenne a kérdésem h ez a minimális olajfogyás természetes e avagy se,tavaly egy csepp sem hiányzott belőle.
Igen 3 darab van,de sajnos ezek nem komplett működőképes motorok,hanem alkatrésznek vannak.Jelenleg a 3 motorból 1 sem üzemképes.Azt tervezem hogy a 3 motorból csinálnák 2 üzemképeset,a harmadik pedig maradna alkatrésznek a másik kettőhöz,ezért eladáson nem nagyon gondolkodom.
Egyébként mennyit szánnál egy komplett jól működő motorra,mert lehet tudok eladót??
Az MZ 8000 felett is pörög, a Briggs max. 3600-at. Lánckerekekkel ki kell kísérletezni a megfelelő áttételt, hogy 1-től 4-ig minden fokozat használható legyen valamire.
Akár lehet az is. Nem tudom. Az enyém '98-ban volt széjjel, és már nem emlékezem pontosan a vezértengely jelölésére. De elsőre sikerült összerakni arra emlékszem. szívem szerint a fémet modanám visszatenni, de inkább azt tedd vissza, ami benne volt.