Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.10 0 1 156843

A CAF simán elfér a hídi ívben, amikor a Moszkva téren próbáztak a jelzőnél, mindig a Jászain volt visszafogás.

Előzmény: Törölt nick (156837)
Il Leone Creative Commons License 2017.05.10 0 0 156842

Már miért kellett volna ott gondnak lenni, emlékeim szerint a híd átépítése óta már járt ott Ganz csuklós villamos.

Előzmény: Törölt nick (156837)
névtelen Creative Commons License 2017.05.10 0 10 156841

Ez nem biztos még, explicite nincs leírva, a részletekről később döntenek, illetve a villamos leállítása botrány lenne (vagy: lesz, ha bevállalják).

Egyébként, ha így lesz, akkor valakinek csak egy Turulra mászást kell bevállalnia......:)

Előzmény: 08-73 (156838)
vrobee Creative Commons License 2017.05.10 -2 3 156840

A villamos leállítása kicsit fáj.

Igazából az Andrássy-Kós Károly útvonalat lehetne teljes nyugalomal lezárni nyári hétvégenként. Azt simán elbírná a város...

Előzmény: 08-73 (156838)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.10 -7 2 156839

Akár meg is szünhetne(?)!!

Előzmény: trizs77 (156833)
08-73 Creative Commons License 2017.05.10 -2 0 156838
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.10 0 1 156837

És a Margit hídon se volt semmi gond? Kissé érdekes az ív ott közéen.

Előzmény: Grgabácsi (156836)
Grgabácsi Creative Commons License 2017.05.10 -1 9 156836

Engedd meg, hogy a gépemen levő helyszínrajzot kicsit hitelesebb információnak tekintsem, már csak a projekt résztvevőjeként is.

Előzmény: Törölt nick (156834)
rezgaras Creative Commons License 2017.05.10 0 0 156835

Az egy dolog, hogy mennyi volt régen a villamosok engedélyezett sebessége. Egy másik az, hogy sebességmérő hiányában hogy tartották ezt be. (attól tartok, ha volt rá alkalom, sehogy)

Előzmény: kihúzóvágány (156793)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.10 -3 1 156834

Hát, nem igazán pletyka, de mindegy. 

 

 

 

Előzmény: Grgabácsi (156832)
trizs77 Creative Commons License 2017.05.10 0 0 156833
Grgabácsi Creative Commons License 2017.05.10 0 8 156832

Szerintem meg ne nagyon ülj fel mindenféle folyosói meg műhelyi pletykáknak, mert fáj, amiket leírsz.

A csonka és középső vágányon bő nyállal elfér a hosszú CAF, a fal mellett fizikailag elférne, de akkor már túllógna a biztonsági határjelzőn.

A csatolt ICS-k nincsenek letiltva, sőt, a 38 db ICS-Deluxe-ból is lesz körutas tartalék.

Előzmény: Törölt nick (156823)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.10 -1 0 156831

Elvileg vagy utaspanasz , vagy valaki(k) panaszkodtak a zajra amit kelt.

Előzmény: Balzska (156830)
Balzska Creative Commons License 2017.05.10 0 0 156830

És akkor hogy mehetett régebben csatolt ICS a körútra pótolni?

meg hogy mehetett oda adventi suritesek idején?(kiveve iden amikor nem volt ICS suriteskent)

Előzmény: Törölt nick (156829)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.09 -1 2 156829

Annyit halottam hogy túl hangosak az ICS-k, ezért tiltották ki.

Hát micsoda kényes világ ez...

Előzmény: BP-1 (156827)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.09 0 0 156828

Csatolt KCSV kizárt. Amikor Mavitte akart vele szaladgálni 30 kocsiból csak 2 volt hajlandó szóba állni egymással.

Csatolt ICS-nek mi akadálya? Annyit tudok hogy le vannak tiltva.

Hát nem tudom, én valamiért nem erőltetném a Caffot "négyeshatosra". Futár ide vagy oda.

Vagy várjunk :D Bocsi este van.

Azért akartak Caffot, mert futárosítás miatt kevesebb cowbino lenne mint kéne?

Előzmény: BP-1 (156827)
BP-1 Creative Commons License 2017.05.09 -1 0 156827

A CAF-ból 12/11 a hétköznapi kiadás. (azt sem tudják mindig tartani) Hétvégén 12/10.

Nem a Combino kímélés miatt. A futár szerelés miatt.

A csatolt Ganzok nem jöhetnek a Körútra. A csatolt KCSV-t sem nagyon gondolják. Ezért inkább CAF-al akarják/ták pótolni a kocsikat. Az 1-esre pedig Tátrák mennének.

Előzmény: Balzska (156826)
Balzska Creative Commons License 2017.05.09 -1 0 156826

TIPP: Azért hogy a Combinokat egy kicsit tehermentesitsek a hétvégi 1-es üzem miatt. Amugy ha ezt meglepik akkor hosszú CAF-bol jol erzem hogy nem lesz akkor tartalék?(met ha jol rémlik akkor msot jelenleg 10/12 a kiadás n?)

Előzmény: Törölt nick (156825)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.09 0 1 156825

Ha elférne is, akkor sem értem miért kell erőltetni minden vonalon a vegyes üzemet, főleg ott, ahol eddig is AP kocsi járt.

Előzmény: Balzska (156824)
Balzska Creative Commons License 2017.05.09 -1 0 156824

Nem baj, a buszfordulonak a Modulokhoz kompatibilissa tétele utan most a CAF kimpatibilisse tesszük a 4/6 vegallomasat:D Nem baj, a jarmuvekhez építjük vaganyokat/peronokat, ahelyett hogy a jelenlegi inrahiz vennénk a járműveket...

Előzmény: Törölt nick (156823)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.09 -1 0 156823

Csak egyenlőre lefújták, mert nem minden megállóba fér be, és a Széll Kálmán Téri végállomáson is csak a középső vágányra fér be.

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.09 0 0 156822

Elképzelés az, hogy napi rendszerességgel 2 Caf legyen kiadva a körútra.

Előzmény: Balzska (156821)
Balzska Creative Commons License 2017.05.09 0 0 156821

Esetleg nem azért vittek oda hosszú CAF-ot probazni, ha esetleg nem tudnak elég Combinot kiadni 4/6-ra akkor kiadnak hosszú CAF-ot hogy eg m legyen az AP szolszaltatas?

Előzmény: Törölt nick (156819)
g86 Creative Commons License 2017.05.09 0 1 156820

Ki tervezgeti?

Előzmény: Törölt nick (156819)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.09 0 0 156819

Kifelejtettem: Nem csak próbázni vitték, hanem erősen tervezgetik is a körútra.

Előzmény: Törölt nick (156818)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.09 0 0 156818

Sziasztok.

Imént halottam, hogy volt hosszú Caf próba 4-6 vonalon.

Csak én nem látom az értelmét? Mi értelme keverni a típusokat, főleg egy érzékeny vonalon? Combino is AP, szóval erre se lehet fogni

Combinot elviszik 1-re, Caffot meg hoznak 4-6 vonalra..

Valaki el tudja mondani hogy ebbe mi a jó?

g86 Creative Commons License 2017.05.09 0 4 156817

Elmondod, hogyan teljesítenéd az akadálymentességre vonatkozó méretbeli előírást nyújtott kitérő melletti peron esetén?

Előzmény: Csmg (156814)
Grgabácsi Creative Commons License 2017.05.09 0 4 156816

Így van.  Végülis működik, meg minden, helyigénye sincs az általad javasolt megoldásokkal ellentétben, felejtsük el.

Előzmény: Csmg (156814)
tranvía Creative Commons License 2017.05.09 -2 7 156815

Az elmúlt 2 év produkciója láttán te hogyan ütemeznél? Kezdjék 2025-ben, addigra tuti kész lesz a metró? Valószínűleg még ezt se merné hivatalosan megerősíteni senki... 

Előzmény: 08-73 (156813)
Csmg Creative Commons License 2017.05.09 -2 0 156814

"jó, tudom, ÁTV kéne, meg odébb szúrni a táblát"

 

Azt a nyomorult ÁTV-t is el kellene felejteni és helyette nyújtott kitérőket vagy ahol lehet vágányosztályozót építeni.

Előzmény: Grgabácsi (156776)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!