Az egy dolog, hogy mennyi volt régen a villamosok engedélyezett sebessége. Egy másik az, hogy sebességmérő hiányában hogy tartották ezt be. (attól tartok, ha volt rá alkalom, sehogy)
A CAF-ból 12/11 a hétköznapi kiadás. (azt sem tudják mindig tartani) Hétvégén 12/10.
Nem a Combino kímélés miatt. A futár szerelés miatt.
A csatolt Ganzok nem jöhetnek a Körútra. A csatolt KCSV-t sem nagyon gondolják. Ezért inkább CAF-al akarják/ták pótolni a kocsikat. Az 1-esre pedig Tátrák mennének.
TIPP: Azért hogy a Combinokat egy kicsit tehermentesitsek a hétvégi 1-es üzem miatt. Amugy ha ezt meglepik akkor hosszú CAF-bol jol erzem hogy nem lesz akkor tartalék?(met ha jol rémlik akkor msot jelenleg 10/12 a kiadás n?)
Nem baj, a buszfordulonak a Modulokhoz kompatibilissa tétele utan most a CAF kimpatibilisse tesszük a 4/6 vegallomasat:D Nem baj, a jarmuvekhez építjük vaganyokat/peronokat, ahelyett hogy a jelenlegi inrahiz vennénk a járműveket...
Esetleg nem azért vittek oda hosszú CAF-ot probazni, ha esetleg nem tudnak elég Combinot kiadni 4/6-ra akkor kiadnak hosszú CAF-ot hogy eg m legyen az AP szolszaltatas?
Az elmúlt 2 év produkciója láttán te hogyan ütemeznél? Kezdjék 2025-ben, addigra tuti kész lesz a metró? Valószínűleg még ezt se merné hivatalosan megerősíteni senki...