Ma nekem új nem tetsző hang ütött meg a fülemet. Álló helyzetben, üresben benyomott kuplungnál elkezd kicsit darálni valami aztán kiengedés után 1-2 mp-vel abbamarad, beleszürkül a motorhangba. Először kinyomóra gondoltam, de miután kiengedtem továbbra is megmarad a hang. Bocsánat a pongyola fogalmazásért, de nehéz megmagyarázni. Látszólag a fordulat nem változik mégis valami alapjárat állításra gondolok. Másnál is van ilyen?
hasonlításképpen itt az enyém hangja. tegnap vettem fel este, még Giovanni szerelte, gyári_szűz vezérlés. meleg motor 20+_e km-el. sajna a hűtőventi be-be zavar cseppet. :(
Maranello_86: ha érdekel Mewo bravo szőnyege (vagy egyéb eladó Bravo cuccai), akkor nyugodtan vidd, mert sajnos nekem nem fog mostanában összejönni, bármennyire is szeretném. :(
cáfolnom kell,hogy le kell szedni embléma cseréhez az első lököst.
Azt a rácsot amiben az embléma nyugszik ki lehet pattintani, pár foggal kapaszkodik csak, finoman kell csinálni. Ez után csak 1 csavar fogja az emblémát. 15 percembe került a művelet:)
Mondjátok el légyszi, most akkor milyen hangnak kell (nem kell) lennie?
Én egy kicsit megijedtem mikor először hazaérve a kapu kinyitása közben hallom, hogy kerepel.
Felnyitottam a motorháztetőt hát persze akkor még jobban hallható volt az a kerepelés alapjáraton (régebbi autóknál a hidrotőke kopogására emlékeztető hang)
azt végignéztem az összes T-Jet videót a youtube-on, és megnyugodtam kicsit hogy kerepel az összes.
Pappas-nál egy szervizes azt mondta hogy ez is nagynyomással fecskendezi be a benzint, mint egy Common Rail diesel és azért kopog, és ez teljesen normális.
Vasárnap rendeltem goodyear eagle f1 ass 2-t, de hétfőn hívtak, hogy nincs, talán a hónap végén...
Még utoljára megnéztem tegnap a paramétereket (F-B-70) és kicsivel olcsóbban de jobb paraméterekkel rendelkező gumit választottam. Gumishoz is kimentem - helyi márkakereskedő - annyiért hozta volna amennyiért a neten is van, sőt kicsivel drágább lett volna.
Maradtam a Dunlopnál, sportmaxx rt (C-A-67) lesz, tegnap megrendeltem, pénteken hozzák.
Amúgy megnéztem és a sporttrac 5 jobb választás lett volna, de 225/45-ben nem gyártják.
A sessantra - tegnap beszéltem Canonfannal, neki is az van - azért egy kicsivel kedvezőbb áron van, mint a vorti, egy garnitúránál az már nem kevés.
Az a baj, hogy én minden ilyen vásárlásos dolgot ezerszer körbejárok - rájöttem, hogy utálok gumit venni - így ez most kicsit tovább tartott a kelleténél.