Ja értelek.Én meg szerintem pihentetem ezt a B&S + Mz blokk témát,mert amit vettem Mz blokkot nem a legjobb,és ha minden igaz jó haszonnal túl adok rajta,és majd a nyáron alkotok valami ilyesmit.
Ááááááá. Nem gép ez, csak gépecske a robihoz képest. Sokkal kisebb kapák vannak rajta és keskenyebb is a nomtáv ezáltal. Mondjuk annyiból jó hogy a szőlő között is kényelmesen elférek vele. Rossz az hogy néhol kétszer át kell mennem mert keskenyke... No ezért gondolkozom hogy megcsinálom a robit és ha "nagyobb" területet kell szántani akkor jó lesz az...
Még új vagyok ezen a fórumon, de a segítségeteket szeretném kérni.
Valaki meg tudná mondani vagy esetleg fényképen megmutatni, hogy hova kell beakasztani a Robi-66 kisgépen a kis rugókat a gázvisszahúzásnál a tank fölötti részen?
Szia! Én úgy tudom hogy a sima nem jó mert nem léghűtésées motorokhoz készült hanem vízhűtéseshez.
Én a Briggs&Stratton-jaimhoz a a gyárit veszem nem sokkal drágább mint a sima és 130 fok körül nem hígul meg mert ezeknek a hőfoka gyakran eérheti a 180 fokot is.
Erről jut eszembe, különböző márkájú SAE-30 motorolajokat szabad keverni a rotamotorban? Az számít, ha az egyik szintetikus, a másik félszintetikus? (Van két maradék olajom, ami kb. elég lesz egy cseréhez.)
Köszi a kérdezősködést. Sjanálom hogy nincsen már. Minden esetre raktam fel pár helyre hirdetést hogy keresek hengert, meg nézem a vaterát is elég sűrűn, hátha lesz belőle valami. Van egy másik kapám ami szevafém szintén 3,5-es briggs-el azzal elvagyok de a robit sem akarom kidobni ha már egyszer annyit dolgoztam rajta...
Én Fejér megyében, Csókakőn lakok. És te merre felé vagy?
Igazából alul nem nagyon akarom bontogatni igy ha kifogy belőle a benzin akkor szoktam fejreforditani. Most megcsinaltam de ha igen fekete olaj jött ki belőle. Igy akkor erdemes nem évente ... ;)
Alul van egy leeresztő csavar,ott tudod leengedni,vagy a beöntő nyíláson is leeht ha fejre fordítod.
Hát én nem túl sűrűn használom,ezért pár havonta szoktam,bár a másik motorom mostanába nagyon ette az olajat,és mindig öntötem hozzá,ez által mindig cserélődött.
Tegnap össze raktam azt a motort,amit még lomtalanításkor szedtem össze.A másik motorom karbiját raktam rá,mert az már be volt állítva,és nem akartam a sajátjával kinlódni.Egyébként gyönyörűen jár,az olajat sem eszi,és erő is van benne rendesen szerintem.Holnap már hozom is el az Mz blokkot,amivel össze fogom építeni,ha minden jól megy.Esztétikailag ne nézzétek,csak próbára dobtam össze.
Üdv tisztelt fórumozók! Kérdéssel fordulok felétek. Van egy 4 t robikapám nem rég volt olajcsre nála felöntöttem 3/4 nívóig dolgoztam vele kb 8 üzemórát és ma megnéztem az olajat és csak fél nívó ig mutatta a szintet,az lenne a kérdésem h ez a minimális olajfogyás természetes e avagy se,tavaly egy csepp sem hiányzott belőle.