:D Köszönöm az ajánlatokat, kérhetnék képeket is a motorokról? bolcsboleny@freemail.hu-ra Árakat mennyit kérnétek értük? Esetleg amiket írtam cserébe valakit nem érdekel?
Igen jó lenne a motor. Mit tudni róla? Sajnos kicsit túlköltöttem magam. Kp jelenleg szűkösen, de lenne pár dolgom cserében. Suzuki TS 80-as endúró motorok kerékpár segédmotorként használható. Robi 55 egy ami működik egy alkatrésznek, meg egy szivatyú és egy fűnyíró adapter hozzájuk. Képet tudnál feltenni vagy mailban küldeni a motorról? bolcsboleny@freemail.hu -ra. Válaszod előre is köszönöm.
Néha meg kell állni, leszedni a dudvát és akkor nem húzza alá, egyébként a 250 es kuplung alatti szimmreinget nyomja fel a váltó gáza miatt,mert a szelep a legkisseb portól eldugul és leokádja az egészet, meg a nívó tartót rázza fel és onna is pislákol, de más gondja nem igen szokott lenni.
Ja értelek.Én meg szerintem pihentetem ezt a B&S + Mz blokk témát,mert amit vettem Mz blokkot nem a legjobb,és ha minden igaz jó haszonnal túl adok rajta,és majd a nyáron alkotok valami ilyesmit.
Ááááááá. Nem gép ez, csak gépecske a robihoz képest. Sokkal kisebb kapák vannak rajta és keskenyebb is a nomtáv ezáltal. Mondjuk annyiból jó hogy a szőlő között is kényelmesen elférek vele. Rossz az hogy néhol kétszer át kell mennem mert keskenyke... No ezért gondolkozom hogy megcsinálom a robit és ha "nagyobb" területet kell szántani akkor jó lesz az...
Még új vagyok ezen a fórumon, de a segítségeteket szeretném kérni.
Valaki meg tudná mondani vagy esetleg fényképen megmutatni, hogy hova kell beakasztani a Robi-66 kisgépen a kis rugókat a gázvisszahúzásnál a tank fölötti részen?
Szia! Én úgy tudom hogy a sima nem jó mert nem léghűtésées motorokhoz készült hanem vízhűtéseshez.
Én a Briggs&Stratton-jaimhoz a a gyárit veszem nem sokkal drágább mint a sima és 130 fok körül nem hígul meg mert ezeknek a hőfoka gyakran eérheti a 180 fokot is.
Erről jut eszembe, különböző márkájú SAE-30 motorolajokat szabad keverni a rotamotorban? Az számít, ha az egyik szintetikus, a másik félszintetikus? (Van két maradék olajom, ami kb. elég lesz egy cseréhez.)
Köszi a kérdezősködést. Sjanálom hogy nincsen már. Minden esetre raktam fel pár helyre hirdetést hogy keresek hengert, meg nézem a vaterát is elég sűrűn, hátha lesz belőle valami. Van egy másik kapám ami szevafém szintén 3,5-es briggs-el azzal elvagyok de a robit sem akarom kidobni ha már egyszer annyit dolgoztam rajta...
Én Fejér megyében, Csókakőn lakok. És te merre felé vagy?
Igazából alul nem nagyon akarom bontogatni igy ha kifogy belőle a benzin akkor szoktam fejreforditani. Most megcsinaltam de ha igen fekete olaj jött ki belőle. Igy akkor erdemes nem évente ... ;)
Alul van egy leeresztő csavar,ott tudod leengedni,vagy a beöntő nyíláson is leeht ha fejre fordítod.
Hát én nem túl sűrűn használom,ezért pár havonta szoktam,bár a másik motorom mostanába nagyon ette az olajat,és mindig öntötem hozzá,ez által mindig cserélődött.