Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251567

biztos vagy ebben? még ott hever valahol a fal mellett egy dobozban az összes szutyok amit Jesteréből kidobtam, szerintem két csapágyas.

egyébként akkor sem fog változtatni rajta, jaso nem jaso

 

Előzmény: Törölt nick (251560)
jester0926 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251565

Jaja, nálad a pont. Pont így magyarázta ki, ahogy írtad.

Előzmény: Törölt nick (251563)
tcaoe Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251564

Node a hibásak 2-300 euro körül mennek az ebayen, én meg éppen most dolgozom ki, hogy további 40-50 ezerből hogy lehet jobbá tenni.:)

Pl. még idén bele akarok próbálni egy gázkaros elektronikát, hogy ne legyen sebességkorlátozás benne, meg most éppen szilikon-ólomakkukkal megy, amik nem olyan drágák, de nagyobb kraft jön ki belőle. Szal éppen a két legjellemzőb hibájára keresünk megoldást.

Előzmény: Törölt nick (251558)
jester0926 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251561

A környezettudatosságot értékeld. Priceless! Amúgy is véges javakat pusztítunk a füstokádó 2T/4T motrokkal, a környezeti elemek - vagy mik - értékét meg elég nehéz a pénzben kifejezni. Legalábbis a Zokos aszonták. Vagy így magyarázta nekem az Árpi.

Előzmény: Törölt nick (251558)
jester0926 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251559

Ez melyik "bringa" a sok közül? :) Vmi elektronyos robogány v. nyuggerrakéta?

Előzmény: tcaoe (251548)
jester0926 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251556

Áhh, ez túl komplikált, kedves F-ogó... Itt nem sz.rral gurigázunk... :D

 

De ha ez megnyugtat, akkor nyertél. Ha mást nem, tapasztalatot. Hogy ilyen "magasröptű" eszmecserékbe nem kell belefolyni. :)

Előzmény: Törölt nick (251554)
Quattroman Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251553

a Yamaha az FJR szöghajtásba csak a Yamalube olajat ajánlja 0,5lit 12000 Huf

simán 80W90 váltóolaj kell bele.

ráadásul volt hogy a Castrolal, volt hogy Repsollal volt a gyárnak szerződése így éppen azt dobozoltak Yam csomagolásba

1lit Castrol TAFX 5 ropi....

Előzmény: tcaoe (251531)
Quattroman Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251552

kizártnak tartom hogy ebbe a fűnyíróba ami golyoscsapágyas vezérmű és főtengellyel fut, ne lenne megfelelő olyan olaj ami a Smart TURBÓ!!! motorokba  is jó.

 

ha valamiben akkor abban kap hőterhelést rendesen, farmotor, turbó, 700ccm és 3 liter olajtöltet....

de ne nyissunk ezen vitát mindenki rakja bele...... amit akar.

 

 

Előzmény: tcaoe (251527)
kalaj Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251550
mzsombi Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251549
Hiszem, ha látom. :) A konstrukció ugyanaz mint a többi underbone-é, semmi különleges tecnikai csemege. plusz azt sem adták meg, hogy milyen körülmények közt mérték. az innovánál is lehet ám csodát látni (értsd 1.5 alatti fogyasztás), ha szigorúan nem mész 50 fölé... :)
Előzmény: jester0926 (251541)
tcaoe Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251548

Tegnap voltam "bringázni" a hegyen. Egyrész éjszaka nagyon hangulatos a hóban, hogy hangosabban ropog, mint ahogy a villanymotor szól, másrészt eszembe is jutott, hogy ez FB-nek is mekkora már, hiszen sokkal olcsóbb, mint a benzin, meg nem is lassab különösebben, mint egy nagyon keveset fogyasztó 4T. Aztán ráfutottam egy jégfoltra és estem egy nagyot.:)

Előzmény: jester0926 (251541)
Vad Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251547

:)))

mér, neked hanyas fejed van?

Előzmény: foveon (251544)
Infomaker Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251546

Előmelegítés helyett milyen fasza lenne ráheftölni egy mondjuk DEFA fűtőelemet (nem a vizes autós megoldást, hanem amit az olajteknő aljára szántak az autóknál), és ezt hozzátapasztani valahogy a levegős blokkhoz, vagy a kismoci olajteknőjéhez.

300wattos ez a fűtőszál, és szépen fél - 1 óra alatt átmelegítené indulás előtt .)

 

Az Astránál bevált (mondjuk az a víztérbe lóg), 30 fokra felnyomja a -10 fokban is.

pubos1 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251545

üdv. mindenki

segítséget szeretnék kérni meg néhány jó tanácsot.Nemrégiben vettem egy Malaguti F12 robogót.Gondoltam itt a tél van mit javítani rajt rendbe teszem.

70ccm henger lett rárakva amit sajna az önindító nem bír áthajtani,de rúgásra elsőre indul.Viszont vannak vele gondok.sajna a karbit már nem cserélték nagyobbra dellorto12 van rajt 75 főfúvókával.De ezzel így nem igazán úgy üzemel mint ahogy kellene,mintha keveset kapna.Nagyobb fúvóka segítene?A másik gondom vele,a légszűrő felé eléggé nyomja az üzemanyagot.Igazából arra gondoltam veszek rá egy 50 hengert akkor jó lesz az indítója is meg a karbi is talán megfelelő lenne hozzá.Nem száguldozni akarok kis fogyasztás és normális üzem lenne a cél.

Esetleg vélemény tanács segítség valakitől nagyon megköszönném.

foveon Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251544

elott? en utana szoktam, nabammeg...

 

bukokerdes volt mar? esetleg egy kis gumizas? :)

jo is ez a teli sport:)

 

 

Előzmény: zöld_I (251542)
jester0926 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251543

Ha nem, miért nem?

 

Ha igen, miért? És mennyi ideig? Szivatóval vagy anélkül? És különben is! Deaznemúgyvan! :-P

Előzmény: zöld_I (251542)
zöld_I Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251542
Ti szoktatok melegiteni a motort indulas elott? ;-);-);-);-)
Előzmény: JGab (251540)
jester0926 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251541

A FB-kör szíves figyelmébe: http://totalbike.hu/hirek/2012/12/11/1_2_liter_szaz_kilometerre_yamahaval_lehetseges/ :)

 

A dicső Innovátor korszak vége...?

JGab Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251540

Egy ilyen szép  témát csak így eldobni a téli ínséges időkben...

Előzmény: Roadkill (251538)
jester0926 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251539

Teljesítményszintről volt szó, nem viszkozitásról, azt meg főleg nem mondtam, hogy 10W-40-et tölts bele. Mindössze arra utaltam, az SJ vagy mittomén milyen teljesítményszintet még a legolcsóbb félszinti is "kiadja".

 

Az olajkérdés részemről lezárva, ld. 251528. Az utóbbi pár hsz.-ban meg olvashatod, hogy mekkora az "egyetértés" még a műszaki dolgokhoz konyítók* részéről is. :)

 

*Magamat nem sorolnám közéjük. ;)

 

Előzmény: gencsydani (251534)
Roadkill Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251538

Tisztáztam az elején: hitvitába nem megyek bele. Főleg ha nem tudod értelmezni mit írok.

Előzmény: tcaoe (251536)
tcaoe Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251536

Nem. A 2T-nél az létfontosságú, kicsit más dolog.

Igen, végülis ezek az olajak olcsóbbak, mint a simák, tehát tök logikus, hogy takarékosságból ezeket írják elő. Javárjál, hogy ezek drágábbak. A fenébe, hát akkor borul ez az elmélet.:)

 

Nem így megy, a gyárban egy bizonyos specifikációra tesztelnek. Pont azért, mert sok helyen megnézik az emberek, hogy mit vesznek és mivel jár, ha megveszik.

Előzmény: Roadkill (251532)
zöld_I Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251535

Én ezt tettem a libikóba

http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=313

most ezzel fogom átöblíteni, aztán veszek bele repsol scootert vagy motult. kétszer ennyiért.

Majd villantok képet, szép tiszta a bele.

gencsydani Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251534

De nekem 5W-s kell...

Előzmény: jester0926 (251523)
Infomaker Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251533

na de hogy mindenkinez igaza legyen, ez olcsó is, Jaso MA is, már csak jó, nem? :)

 

http://www.olaj24.hu/index.php?tpl=product&prID=622

Roadkill Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251532

Na most ha csak mondták: a 2T-knél valóban motortisztaságról szól a JASO.

Hogy miért írák elő, az szerintem egyszerűen lustasági és kényelmi ok, azaz gyárat nézve: pénz. Ugyan az, ahogy a FIAT azt mondja fagyállónak csak paraflu-t használhatsz.

Egyrészt gondolom van ilyen olajuk "gyáriban", vagy akár nyíltan partnerei egy olajcégnek aki ilyen olajat szállít a szervizekbe. Majd hülyék lesznek akkor mást adni olcsóbban.

Másrészt horror pénz kifejleszteni egy blokkot és letesztelni. A gyárban gondolom letesztelik egy olajjal, arra garanciát vállalnak, aztán mindenki más a tízezerféle motorolajat meg kenje a hajára. Ha meghal a motor, legalább lehet erre hivatkozni.

Előzmény: tcaoe (251531)
tcaoe Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251531

Ezek csak a megcsúszási tesztek, a tisztítást alapból tudják 96-óta. Ezeket nekem csak úgy mondták, mondjukúgy.

De ha rosszul mondták: Mi lehet az oka, hogy már jópár éve minden gyártó ezt írja elő az automatákhoz is?

Előzmény: Roadkill (251529)
foveon Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251530

azt nem tom:)

az a fura hogy an benne ket szuro amiket nem lehet tisztitani, vagyis csak blokk bontassal. az meg ugye eleg ritka, szerencses esetben soha. igy meg mi ertelme...

 

Előzmény: Törölt nick (251516)
Roadkill Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251529

Szerény véleményem szerint autóba való motorolajokon már csak azért sem lesz JASO MA, mert a felhasználási területükön ezt nem követelik meg.

De ha már itt tartunk ne lassan mond, inkább egy forrást linkelj ahol ezt írják amit te.

Én linkelek egyet: A JASO T 903:2006 szabványnak megfelelő motorolajok négy kategóriába sorolhatók: JASO MA, JASO MA1, JASO MA2 és JASO MB. Az egyes olajok besorolása a JASO T 904:2006 tengelykapcsoló súrlódási teszt eredményétől függ.

Előzmény: tcaoe (251527)
jester0926 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 251528

Olaj témában a továbbiakban passzolok, Q mester hozzászólása után az én "todományom" már kevés. Mindenki azt öntsön a robogányába, amit a gépkönyv ír, no meg amit akar. :)

Előzmény: tcaoe (251527)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!