Üdv! Szolnok megyében vagyok Mezőhéken. De 2-3 hét múlva Mezőhék-Szolnok-Hatvan -Gödöllő vonalon megyünk egy kört ha gondolod elvihetjük, megnézheted személyesen is.
Helló én a saját motorját elküldtem felujitani közbe szereztem egy másik motrot 22e ft ért a válto árábol engedtem egy 10est igy hátha joban tetszik amugy ha kel kel ha nem akor megmarad
Ilyen kaszára gondoltam, ellenpengés bindux renszerű. CSak nekem ott vannak a gondok,hogy az alsó sort ahol hajtja ott ugye vágni nem tud, mert a felső pengesor ütközne az alsó hajtásában, viszont nem akarok egy 15-20 centit ledíbolni véle, azon gondolkodom, valami alsó megoldással kellene csinálni az ügyet, de még pontosan nem tudom hogya, sajnos a környékünkön nincsen ilyen paripa, hogy lenne minta.
Köszönöm, de ilyen nekem is van. MF-70 es kisgéppel együtt, de a Rekord ra készitek 1.8 széles, ellenpengés bindux rendszerű kaszát, a váz, excenter már összeállt virtuálisan, a többi még csak eztán jön. Ott vannak a fejben gondok, hogyan oldjam meg a két pengesor hajtását, mert ugye az alsó húzós.
A sarabolás nem csak a gazt irtja hanem a cserepesedett talajfelszint is megaprítja ,a cserepes rögöket megtöri ,nem engedi kiszáradni az alsóbb réteget.
Óóóóóóóóóó ilyen pró kifejezezés, mi csak úgy mondjuk, mikor kicsi ki kell verni mert mikor nagy szarabb lesz. :D Meg minél mélyebben szárítjuk ki a földett annál jobban nem volt semmi értelme...
:D Köszönöm az ajánlatokat, kérhetnék képeket is a motorokról? bolcsboleny@freemail.hu-ra Árakat mennyit kérnétek értük? Esetleg amiket írtam cserébe valakit nem érdekel?
Igen jó lenne a motor. Mit tudni róla? Sajnos kicsit túlköltöttem magam. Kp jelenleg szűkösen, de lenne pár dolgom cserében. Suzuki TS 80-as endúró motorok kerékpár segédmotorként használható. Robi 55 egy ami működik egy alkatrésznek, meg egy szivatyú és egy fűnyíró adapter hozzájuk. Képet tudnál feltenni vagy mailban küldeni a motorról? bolcsboleny@freemail.hu -ra. Válaszod előre is köszönöm.
Néha meg kell állni, leszedni a dudvát és akkor nem húzza alá, egyébként a 250 es kuplung alatti szimmreinget nyomja fel a váltó gáza miatt,mert a szelep a legkisseb portól eldugul és leokádja az egészet, meg a nívó tartót rázza fel és onna is pislákol, de más gondja nem igen szokott lenni.