Tegnap este negyed nyolckor a Komjádi felől hatolt a Bem tér irányába egy Duna oldalkocsis P-10 (?) egy fiatal szakállas arc vezette, hááát kurvajó volt látni!! Integettem is neki a kocsiból de csak ment rendületlenül. Szégyen gyalázat a motort nem is tudom milyen típus volt mert az oldalkocsit hesszeltem és mivel felkanyarodtam a hídra nem sokáig tudtam mellette menni. Mit mondjak ritka alkalom volt!
Zoli ma még nem szólalt meg, fogadjunk a kilencezresre pályázik!
A legutóbbi Campona börzén Árult egy figura frissen fúrt hengereket dugóval csapszeggel párban egy ismerős vett már tőle és nem volt gondja vele, de lehet, hogy csak szerencséje volt.
Esetleg a VMM fórumán kérdezd meg a lecsót Ő megmondja a cikkszámát a belevaló Mahle dugattyúnak ezzel végig versenyezte tavaly a 24 órást és nem volt gondja vele.
Mesélj erről a full elektromos gyújtásról. Ez 6 vagy 12 voltos?
Én az enyémet most hétvégén alakítottam át 12 voltosra éy tirisztoros gyújtásúra. A tiéd más rendszer?
A motort jó magyar szokás szerint korszerűsítették:-( az egész eleje 21-esre volt átalakítva én meg rohangáltam a börzékre lámpafejért km óráért és egyébb kuriózumokért, de ettől szép a veteránozás.
Nagy segítség lenne ha találnál még ilyet a készletben.
Légyszíves csörögj rám ha van, mert ritkán jutok a gép közelébe.
Perez:
Valami retro műsort szeretnének csinálni, amiben a Svábi meg az M.Kiss motorozik két Pannonián a 66-os úton, és úgy gondolom, hogy nem fizetnének érte egy árva kanyit se!
RG500!
Úgy látszik, ismét velem hoz össze a sors a gépeddel kapcsolatban.Holnap megnézem, van-e még ilyen lámpatartóm. (nekem mindkét változatú motorom van).De hgyan lehet, hogy neked ez hiányzik? Valaki kicserélte előtted a lámpát?
Üdv, István
Üdv az új lakónak, lassan a kéthengeres tulajoknak is egész népes tábora lesz!:)
Ma KMTali elött megállított egy motoros fickó és a Napló egyik műsorához kölcsön szerette volna kérni a Pannoniámat. Mondtam neki, hogy nem adom:), de majd megkérdezek másokat is. Szóval ha valakit izgat a gondolat, hogy a TV2-ben a Svábi segge alatt lássa viszont a motorját, annak ime a szám, ahol fel lehet ajálkozni: 06 203666262.
Bemutatkozás: Vagy valami olyasmi. :) (kicsit hosszú)
Részemről, egy ''öreg'' P20-as tulajdonosa vagyok lassan immár 12 éve!!
(Gondolom ez a legfontosabb!! :) )
A járgány motoros szezonban szinte napi használatban van, ami a járgány korát, és az utolsó felújítás időpontját tekintve nem kis teljesítmény. (A főbb alkatrészeket azután szereltem bele, miután az első blokkot három hónap alatt sikerült teljesen leamortizálnom.)
A motor a felújítása óta szinte kifogástalanul üzemel. Eltekintve attól az apróságtól, hogy az utóbbi másfél évben apránként elhagyja az ereje. :( ( Na jó, a gyújtást az első három évben volt hogy naponta állítgattam, de a full elektromos gyújtás beépítése óta van olyan év hogy nem is látom az oldaldekni belső felét, + a többi bosszantó hiba ami elő szokott jönni...... :) )
Hogy hogyan keveredtem ide?
Az egyik keresőbe beírtam a ''Yamaha YDS2'' kifejezést, és egy meg nem nyitható lapon kívül ezt a fórumot kaptam eredményként. :)
A lényeg hogy itt vagyok, és szerény jelenlétemmel remélhetőleg sikerül megfelelően emelnem a jelenlevő becses társaság fényét!!!! :)
Akkor innentől néhány problémával, és kérdéssel bombáznám a tisztelt társaságot.
Milyen dugókat érdemes beleépíteni az öreg múzeumszökevénybe amelyek bírják is a speciális körülményeket?? Gondolom gyári, első túlméretről álmodni sem érdemes. Ha másért nem, az ára miatt.... :(
Tehát marad az utángyártott kisipari hi-tech, speciális nem túl gyorsan olvadó és hengerfalra is kevésbé kenődő szuper AS ötvözet. (Ahogy Sikerül)
Hol lehet ezeket a fent említett dugókat megvenni?? No és mennyié??
Nekem már elegem van! Egy éve csinálgatom kissebb nagyobb segítséggel a motort. Nem tudom megcsinálni a töltést, világítást, fos a kuplungom, nem veszi m,ost jelenleg csak az egyest, délután már gyújtást sem kapott, a kerekeim tojások, az egész motor egy nagy rakás FOS!!! Elegem van. Egy éve nem tudok menni vele 10 métert sem, pedig mindent kicserélgettem rajta. Alkatrészt nem tudok szerezni, csak kínok közepette, börzékre nem jutok el. Ma már sírógörcsöm volt bassza meg, most is, egész hónapban mióta jó idő van (márc. ápr. május.) szereltettem, szereltem, és ennyi. Kicsi hiányzott hogy ne gyújtsam fel, bármennyire is lebasztok most.
Szerintetek 50-et kapok érte? Csak menjen a háztól!
Az jó!
Bocsi, hogy kissé késve reagálok, de gondolom Nádudvarra amúgy se hoztad volna el az aluhegeszteni való cuccot... Az már nekem is vidék, hátmég nektek... :)))
Üdv:
CsA
Május elsejét sikerült a motorom festésével ünnepelni, úgy, hogy tegnap már el is tudtam vinni csíkoztatni. Ha minden jól megy már csak hetek kérdése és újra gurulni fog a gép!!! Utána már csak forgalomba kell hejeztetni. Azt viszont rábízom valami helyi társaságra. Néhány ezer forintér elintézik az egészet és a kapcsolataik miatt nagyobb rá az esély, hogy símán meglesznek a papírok. Sőt tudtam venni 5,556 mm-es csapágygolyót is! 5 Ft/db. TLT-s: ha pénteken megírom, hogy mi kellene, szombatra tudod hozni? Asszem a kutya elvitt egy csomó kütyüt és jól elásta, vagy megette.
Tudom, hogy p20-al nem annyira vagytok közelségben de hátha szerencsém lessz.
A nagykönyvek szerint a gyártás évei alatt módosították a váznyak hosszát és így természetesen az alsó kormánykifli központi csövét is. Ami nekem hiányzik az a lámpatrató fül mégpedig a hosszabb változatban. Ez azonos hosszúságú a p-10 lámpatartójával a jelenlegi viszont kb. 3 cm-el rövidebb.
Ha esetleg valakinél kallódik egy pár ilyen az ne kiméljen.