Ahogy anfanger001 szokott fogalmazni,kicsit monodrámázok!
A hibát szerintem kívülről fújjátok,valahol levegővesztés jól hallhatóan,tiltás stb.Nos,keresgélés után végre meglett a szívó cső nem saját speckós bilincsével volt rögzítve,így alatta letta cső lyukas.Ok,szuper végre minden frankó.Végre megy a turbó,nem tilt alacsony fordulaton.Csakhogy, 120-130km/h nál ugyan ugy megjön a már jól ismert levegő hang,aztán simán betilt.Szóval még valahol mindíg falsot szív.Hibát annyit ír szívó oldali légvesztési hiba.
Itt adódik a kérdésem,mégis hol?Nincs valakinek valami ötlete még?Átnéztünk százszor minden csövet,csatlakozást.A turbó hibátlan,bevizsgáltatva....!
Bármilyen tanácsot,ötletet ahogyan eddig is szívesen fogadnék!
Én imádom a hajdú-szabolcsi tájszólást!! Van motoroshaver Szalkán :-), meg körösztapám' Polgár mellett született és Nánáson laktak nagyon sokáig.
Joó lesz az mán! Duplázzák(zátok...) sok helyen a magánhangzókat, hogy előbb egy rövid, ékezet nélküli, aztán jön egy hosszúúúú, nyúúúújtott, ékezetes :-)
Az az érdekes, hogy sokszor ugyanazokon a helyeken változtatnak az egyes tájszólások a szavakban, ki erre, ki arra.
Nagy segítségre lenne szükségem! Úgy tűnik szétesett a csomagtêr ajtó kilincsem sajnos nem tudom kinyitni az ajtót! 😞 A központi zár motorja hallom hogy dolgozik de a kilincs nem működik! Tudtok valami megoldásthogy tudnám kinyitni? A lehető legkisebb rombolással! néztem a burkolatot csukott állapotban nem lehet leszedni, vagy têvedek? Segítségeteket előre is köszi!
Jó szórakozást. De ne gondold hogy én a jó végén állok... az espace-t állófűtésezni az avantime-t vezérművezni kell és mindkettő olajcserés. Persze hozzá jön amit találok még...
Engem leginkább az zavar hogy amikor nézegettem ,bilincset aminél szét lehetne szedni vagyis leválasztani a rendszerről,csak a motortérben láttam.Ott meg nem igazán van nagy hely.
Vagy az a műanyag amit látni is lehet,az csak egy köz idom és marad a helyén?
Veszek szerintem két radiátort és akkor már látni is fogom,remélem.
A karácsony és a szilveszter közti időtöltés már megvan!!!
Az ülés alján van egy fogantyú vasból. Azt felfelé, az ülés felé húzod, és a két első kampó kinyílik. azt beakasztod, és utána az ülést lecsapod, ahogyan Anfanger írta. Utána felhajtod a háttámláját. Ha jól van beakasztva, akkor az oldalán egy lukon zöld lesz, az, ami eddíg piros volt.
Nekem az uj ezredes DL jott be nagyon probauton. De nem valo nekem. :) A 650-essel is hulye vagyok ha kanyart latok, az uj ezredessel meg mindenhol az lennek. :) Igy reszben onvedelembol inkabb nem veszem meg. Hogy penzem se lenne ra teljesen mellekes. :D
Annak en is. :) Lehet a sajatommal se fogok b@szakodni, ha a debreceni joember nem nagy penzert csinalja. Vagy jarok vele egy darabig laza kiegytartaly sapival mert ha nincs nyomas, nemigen csepeg. Aztan majd lesz vele valami mert perpill az elso nagyszerviz a legfontosabb, az osszes szijfeszito kanonban csicsereg, nyiszorog es nyunnyog.