Sürgős választ várok arra kérdésre, hogy a VF36ERHRH21201260 alváz számú, 2000 cm3 dízel 2005-ös gépemben milyen befecskendezőrendszer van, és milyen feszültséggel működnek az injektorok. Üzemanyagfogyasztás mérő műszer kalibrálásához lenne szükségem az infóra.
Leereszteném mindenképp (kiszívni ugye nem lehet). A kérdés az hogy lehetséges-e? Úgy olvastam a modernebb autókból hiányzik a leeresztő csavar (igaz ez már lassan 8 éves).
Meg mire odaértem a szerelőhöz màr sosem csinálta elmagyarázni meg nincs értelme.
Márciusban tettem fel egy új Goodyear hosszbordás szíjat az meg már úgy néz ki mint egy húszéves, tele van repedéssel. Ilyet ne vegyetek ezt is le kell cserélnem.
Sürgős! Komoly problémával állok szemben! Peugeot 307sw 1.6HDI FAP (2006)! Édesapámnak kölcsönadtam az autót egy 300 km-es útja alkalmából. Hazafele jövet az üzemanyagjelző felvillanása után elmondása szerint 14liter OMW Maxxmotion 100as benzint tankolt bele tévedésből (az ő autója is diesel, figyelmetlenség volt)! Igy tett meg 35km-t hazáig, persze az autó rángatott is rendesen. Nem merem beindítani sem, valahogy az üzemanyagot helyben le kéne szívjam, vagy az üzemanyagtartályt levennem (sajnos közelben autószerelő sincs). Valaki tudna egy videót küldeni vagy valamiféle írásos segítséget nyújtani?
Ugyanez nekem is. Én azért néztem meg magamnak. Nem nagy ügy megcsinálni még aknám sincs ráálltam két gerendára és aláfeküdtem. Nekem onnan jön a hang. A Bárdinál 10-15 e. Ft. egy ilyen minusz kedvezmény kicserélni félóra max szerintem, de majd ha megcsináltam akkor pontosítok. Zoly a gyárit javasolta de az nekem nem elérhető így marad vmelyik utángyártott.
ÁÁÁ, nekem eddig 4 szerelő közül 1 sem jött rá. Amikor elindítom, akkor 2-3 másodpercig csörög, de csak akkor hallani, ha nem szól a rádió... Aztán többet nem is csinálja... Nagyon ritkán jön elő melegen, de akkor is megszűnik kb 1-2 másodperc alatt. Azt mondod télen ez rosszabb lesz? Mennyi ennek a javítása? Gondolom ez szervizes meló, nem egy ilyen fedkomp kijelző csere szintű dolog.
Sziasztok. Nekem is mint egy pár fórumtársnak nyikorgás jön az ékszíjtól, de inkább fémes hang, ma levettem az ékszíjat megnéztem a görgőket, de jók, mintha a főtengely ékszíjtárcsa nyikorogna de nem látni rajta semmit, nem lóg vagy ilyesmi. Csak hidegen csinálja ezt a nyikorgást és csak kis fordulaton, ha megy a klíma akkor erősebben. Mit javasoltok az ékszíjtárcsát cseréljem? A Bárdinál van sajátmárkás az jó lehet? Ott van kedvezményem ;-)
Nem tud valaki baráti áron valamiféle könyöklőt 307-be.
Esetleg link ahol belevalót lehet venni (nem univerzális meg tudom is én, olyan nem érdekel) Olyat keresnék amely ha be van téve akkor még a légzsák kapcsolóhoz is hozzá lehet férni.
Kell neki egy rendes, élő adatos diag. Jena tud ilyet pl. Ebből nagyon sokminden kiderül a motor, a befecskendezők állapotáról, én enélkül már nem mernék autót venni. Aztán hallgasd meg a lendkereket, kérdezz rá, hogy eredeti-e még a kuplungszerkezet, vagy már volt cserélve. Kérdezz rá, mennyi időnként cseréltek olajat. Az 1,6 HDi-nél arra is, hogy kiszedték-e a turbó elől a szűrőt. A többihez még ezt is átolvashatod, hátha van benne hasznos infó: http://www.peugeot307club.hu/index/kocsi_vasarlaskor_nezd_meg/0-33
Egyébként egy HDI 2000 cm3, 2005-ös gép. Vagyis az egyik lábon állandó feszültség van, és a befecskendezés idejére testet kap a másik láb? Azt mondod, hogy az állandó feszültség nem 12V hanem több? Honnan vesz a rendszer 80 voltot?
Szerintem ha rákötünk egy jelszálat, ami nem terheli az áramkört, csak milliomod amperrel, az nem zavar be.
Peugeot 307 SW 1.6 hdi 2008 és 2.0 hdi 2007 nél 150000 környéki km futásnál mire kell figyelni.Ilyen autót szeretnék venni.Eddig egy 206 osom volt 1,4 hdi
Elég lett volna csak tömítést venne az egyik szerelvény boltban, de ha már beszereztem cseréld ki, ha nem sikerül lekötni a tűzfalnál lévőt, akkor hagyd elég a tömítések cseréje. Rakjál hozzá + csavart anyával együtt, ha csak egy fogja, club oldalon fenn van a javítás nedves szőnyeg jeligével