Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-carcass- Creative Commons License 2014.06.08 0 0 144765

Tegnap felrakták őket. A szakik nem voltak ilyen rutintalanok - kérdeztem tőlük és azt mondák, hogy igen, mindkét oldalon outside az outside. Nekem is az volt a sejtésem, hogy félre fog húzni...

Aztán végiggondoltam, hogy a profil hogyan vezetheti el a vizet és logikus teljesen az egész. :-)

Előzmény: smith (144763)
tajby Creative Commons License 2014.06.08 0 0 144764

Oks,köszke. De mi az Email-ja.?

Előzmény: bajan122 (144694)
smith Creative Commons License 2014.06.08 0 0 144763

Nem hülye kérdés az. Amikor 2006 táján a Dunlop sp01-el beállítottam öreg autószerelő szakimhoz, ő is csak nézegette és hümmögött, hogy eztígymosthogy? De hogy ez így félre fog húzni, meg miazmás. Aztán csak felpakolta őket, miután lefordítottam neki az outside feliratot, de minden kerékcserénél megkérdezte, hogy rendben vannak-e? :-)

Előzmény: -carcass- (144746)
Mewo Creative Commons License 2014.06.08 0 0 144762

Nem tudom mi van a textarral, elég sokan panaszkodnak rá.Nekem is volt egy garnitúra fékbetétem, ami egyszerűen selejt volt.80%-os állapotban bejelzett, hogy cseréljem, mert elkopott, mindemellett éktelen csikorgás enyhe fékezésnél.Én személyszerint megőrültem tőle, 10000 km-t mentem vele főként pályán, aztán még megbosszultam neki a sok csikorgást a Slovakiaringen, kivetettem és eltettem tartalékba.

Előzmény: gambl-R (144755)
Mewo Creative Commons License 2014.06.08 0 0 144761

Akár lehet ez is a probléma, a fékfolyadékot amúgy is ajánlott cserélni két évente.Valószínű lehet még, hogy az új fékbetétek egyszerűen nem olyan minőségűek már, mint az eredeti volt és ezt érzed az autón.

Előzmény: Bravofer (144754)
GazCamp3r Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144760

szerintetek az mitől lehet, hogy motorindításkor kicsit beremeg az autó? Konkrétan arról van szó, hogy beindul, kb 1 mp-ig semmi nem történik, majd kb 1 mp kisebb rángatás, aztán semmi, és gond nélkül megy. Tehát nem menet közben rángat, hanem álló helyzetben még.

cropduster Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144759

Azert, mert mar a gyari fek is eleg silany fekhatasban( akar mas hasonlo kat. autokhoz viszonyitva is ). En eloszor Brembora csereltem,de az sem volt az igazi, bar a gyarinal 1 fokkal jobb.

A problemat nalam az EBC ultimax fektarcsa, es EBC redstuff fekbetet oldotta meg. Na azota olyan, mint a geppuska.

Előzmény: Bravofer (144751)
t04cdb Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144758

Ez már egy eléggé régi videó, csak úgy van fent az eredeti, hogy "Lada Szervíz". :)

Előzmény: PeterForest (144749)
denil Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144757

Ez nagyon jo:DD

Előzmény: PeterForest (144749)
denil Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144756

Az a problema ezzel a bejegyzessel,h a nepper is bevallja,h nincs tapasztalata ele majd ahelyett,h inkabb nem mondana semmit azert gyorsan odaszurja,h kettostomegu es turbo na az bizony tuti elRomlik. Honnan tudja ha nincs ralatasa erre a motorra es tipusra?

Igy gyakorlatilag azt mdta neki,h vegyel Hyundai-t mert az jo...

 

Előzmény: bajan122 (144742)
gambl-R Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144755

Az én fékem is nyikorog a csere óta. Illetve, ahogy észrevettem, csak melegebb időben. Télen egyáltalán nem hallottam, mióta viszont itt a jó idő, azóta eléggé idegesítő.

Előzmény: Bravofer (144754)
Bravofer Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144754

Fékfolyadékot nem cseréltem. Lehet ez a hiba oka? egyébként a csere óta az első fékbetétek nyikorognak, főként közepes erejű fékezésnél (gondolom a féktárcsa rezonanciája miatt). 

Előzmény: Mewo (144753)
Mewo Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144753

Fékfolyadék volt cserélve?

Előzmény: Bravofer (144751)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144752

üdv !

 

Nekem se az igazi a csere óta . Milyet tettél bele ?

Én Textart tettem előre hátra illetve ilyen a fékfolyadékom is . Azt mondják idő mig bekopik de már nagyon várom azt a pillanatot ;)

Előzmény: Bravofer (144751)
Bravofer Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144751

Üdv a fórumtagoknak!

 

Volna egy műszaki kérdésem, hátha valaki találkozott hasonlóval, vagy tud megoldást. Szóval a jelenség és előzmények: kb. 40 000km-nél elkezdtem érezni, hogy a fékhatás csökken, az első kerekek blokkolni akarnak (abs nem engedi természetesen), de a fékhatásom nem az igazi, közepes fékezésnél gyakorlatilag alig volt fékhatás, a fék fogáspontja is mélyebbre vándorolt. Aztán kis idő múlva az első betétekben el is szakadt a kopásjelző, fékbetét csere (gyárira). most 60 000 km van a kocsiban, első betétek félkopottak, hátsók kb 3/4, de a fékhatás azóta sem az igazi, gyári új állapotot meg sem közelíti, tehát a fékbetétcsere nem oldotta meg a problémát. Feltételezem, hiába cserélem le a fékbetéteket, tárcsákat, valamit talán segít, de a gyári állapot nem jönne vissza, tekintve, hogy az első betétek cseréje sem oldotta meg a helyzetet. Ez valami beállítási kéréds lehet? találkozott esetleg valaki hasonló fékhatás vesztéssel?

Köszi a segítséget

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144750

Ez hatalmas :D nem láttam még, hát ezt tegyétek el a humorosba :D besírtam rajta :DDD

Előzmény: PeterForest (144749)
PeterForest Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144749

ezt is meg lehetne mutatni neki :-)

 

http://www.youtube.com/watch?v=xt9pchNMGz8

 

Előzmény: bajan122 (144742)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144748

Kényelem és külső szempontjából szerintem nagyon jó a Bravo. A múltkor győr - fót távot megtettem egymás után kétszer. Először a főnök új fullos passat kombijával másnap az én bravommal. A passatból a végén örültem hogy kiszálltam mert fájt a jobb lábam. A bravonál semmi, pedig akkor szórakoztak a tatai lehajtónál az aszfalt javítással és másfél órát araszoltam is. 

Egyszer kaptunk egy hyundai i35 bérautót, 30 ezer km-el, először örültünk hogy végre valami kényelmes autó, aztán egész úton hallgattuk a műszarfal nyiszogását, zörgését.

Előzmény: -carcass- (144745)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144747

Egyszer olvasgattam a fórum elejét és úgy emlékszem hogy pont a topiknyitó, de lehet hogy tévedek.

Előzmény: -carcass- (144745)
-carcass- Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144746

Jut eszembe - lehet hogy hülye a kérdés - a tegnap vett gumikra ugye fel van írva mindkét oldalra, hogy inside-outside.

Ez akkor mindkét oldalra igaz? Csak a forgásirány miatt kérdezem...

-carcass- Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144745

Anno volt itt valaki a topic elején, aki ceed-et vett Bravo helyett és nagyon megbánta emlékezetem szerint...

Előzmény: Törölt nick (144743)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144744

A kettőstömegű és a turbó meg ahogy én elnéztem nem volt annyira gyakori, persze még kevés a 200 ezret futott darab. Na mindegy a srác helyében én a bravo mellett döntenék, még úgy is hogy én nem vagyok 100 % ig elégedett a Bravommal.

Előzmény: bajan122 (144742)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144743

Hát akkor inkább Bravot vegyen mint hyundait vagy ceedet.... Külsőre belsőre a bravo tökéletes, a motor stb már függ hogy használtban milyet fog ki, de ez a többinél is játszik.

Előzmény: bajan122 (144742)
bajan122 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144742

Na, lebeszeljuk?! :-)

totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2014/06/07/szerethetem_a_fiat_bravot/

cartmenn2 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144741

Ennek az oldalnak a tipus szerinti keresőjében ott a "kiegészítő távolsági fény bi-xenonnal" akkor csak van olyan is :)

Előzmény: cartmenn2 (144740)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 144740
Előzmény: Mewo (144739)
Mewo Creative Commons License 2014.06.06 0 0 144739

Na látod, akkor bixenon, én nem tartottam valószínunek, hogy külön gyártanak a xenon miatt másfajta lámpatestet.

Előzmény: cartmenn2 (144738)
cartmenn2 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 144738

Itt: http://www.fiatbravo.hu/leirasok/view.php?id=106  is bi-xenont írnak mosóberendezéssel.

Előzmény: Mewo (144737)
Mewo Creative Commons License 2014.06.06 0 0 144737

A bixenonnál xenon a refi is, a sima xenon mellett általában halogén refi van.Én úgy emlékszem, hogy a Bravo nem bixenon, sőt, tuti nem az.

Előzmény: cartmenn2 (144735)
Mewo Creative Commons License 2014.06.06 0 0 144736

A bixenon esetében ugyanaz a távolsági, mint a tompított.A vetítőlencse szögét változtatod, amikor refizel.Persze nagyon leegyszerűsítettem.

 

Sajnos valószínű ez szervizes téma lesz, nekem nincs Fiat xenonnal tapasztalatom, mert közülünk csak ferrikének van, de ő sem számolt be meghibásodásról eddig.

Előzmény: cartmenn2 (144734)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!