Tavaly voltam ott az elso napon. Szep latvany volt a sok oreg traktor :-) Az ember nem minden nap hall Hoffherrt csuhogni. A stabil motorok is nagyon profik voltak.
Ajanlom minden vasmanias embernek.
A taj is szep, meg az utak is igazi keskeny, motorozni valo erdos utak. Csak az aszfaltra vigyazzatok, nehol igen rozoga tud lenni. Sok domb, emelkedo van. Ott talaltam meg 30 fokos hosegben a 13%-os emelkedot, ket szemellyel. Az volt az igazi jaratas :-D
A kéthengeres szkcióhoz ha kell segítség, rám számíthatsz.1991 óta foglalkozom P20-szal, 12voltos gépem is van, tirisztoros gyújtással. Megtalálsz az istvan.turi@freemail.hu-n.
Üdv:
István
adjon isten!
ujból és ujból elönti a sz@r az agyam!
a sartlap aprón olvasom: pannonia P10 eladó 400.000Ft-ért. hát már senki sem normális? itt a eu oszt mindenki meghülyül? bakker...
frundsberg szaki! monoron voltunk sógorommal és elszartuk az időt ezért nem tudtunk felmenni pestre.
Gashpy szaki!
te sem jöttél... pedig már csak a te és spark82 szaki pólói vannak itt. és remélem Péter21 is megkapta már.
május 22.!
hát biz a hollóstetői motoros találkozót nagy valószinűséggel kihagyom mert Bokor nevezetű küzségben meg veterán traktor majális lesz. fordson, hoffher, dutra, porsche, lamborghini...
és a polgármester Dömsödi Gábor is kihozza a veterán tűzoltóautóit.
ezt sem értem igazából, hogy hogy a pék phaszába lehet ennyi veterán rendezvényt egy időben megtartani? a vmm-en is emlitést tettek ,hogy egy hétvégén akár négy rendezvényre is lehetne menni. csak a sok okosabbnál okosabb rendezőnek nem jut el az "agyáig", hogy igy megoszlanak a nézők is. és persze már hallom: jövőre nem rendezzük meg mert alig volt érdeklődő...
de nekünk nem kell eu, hogy hülyék legyünk...
persze a jelenlévők mindig kivételek!
hát jól kiirtam magamból ezt nagy biológiai végterméket.
minden jót!
Sziasztok!
Mivel 3 a magyar igazság, én is ma szeretnék csatlakozni a csapathoz! Kérem a bizottság szíves elbírálását! :)
Zoli_t5h és Frundsberg kollegákkal már volt szerencsém találkozni, küldtem képet a mociról. p10h. És hogy hasznos is legyek:nekem fúrás után, az első 500 km alatt könnyedén ment tartósan 60-65-tel a gép. Ennyit bírnia kell, ha jó munkásember csinálja. 70 környékén kezdett el becsörögni, nem is erőltettem, de 500 km után már 75-80-nal jártam vele tartósan. Dunaújvárosban fúrta egy öreg szaki, kb 5500 jó magyar forintért, dugóval, gyűrűkkel, csapszeggel.
Zozi
Zsir allapotu a gep, kar, hogy kisse barbie-s szine van. Ha nem ugrottam volna mar bele egy nagyobb vas megvetelebe, lehet, hogy meg erdekelne is. Ez az, amit ma reggel muszakiztattal?
Azért hátha valakit érdekel: Van egy eladó JAWA 638 Twin Sport 1989-es motorkerékpárom. Nagyon szép állapotban, sok plusz krómmal, gyöngyház fényezéssel, vadonatúj gumikkal, törzskönyvvel, 2 év műszakival. Képek: http://kep.tar.hu/foka1000/index.phtml?aid=27642188
Irányár: 130 ezer forint. Érd: occi@vnet.hu v. 20/9293936
Vissza kellene vinni a hengert a buvoskezu iparoshoz, aki furta, es diszkreten megkocogtatni vele ott, ahol a legjobban hat ra :-) Meg ugye penz vissza, ilyesmi...
Zozi és Frundsberg: a henger most lett fúrva, 150 km-rel ezelőtt, s már kínlódtam is a bejáratással, ahogy azt már a korábbiakban írtam. Végső elkeseredésben elmentem vele apósomékhoz, hátha az alatt valamit javul, de a 60 km-es utat 4,5 óra alatt tettem meg, sok Hortobágy-néző pihenővel tarkítva. Ott lett mikromérővel mérve, sz*r fúrásra gyanakodva, s a gyanú - ezek szerint - bejött. Mondjuk, az illesztés is van vagy 7 század a kisipari dugóhoz...
Most legutóbb 50 km/h-nál 6 km után kezdett csörömpölni... De legalább tudom, hogy a fúrás lett gyík.
Üdv az új kollégáknak!
Egy (gondolom) hülye kérdés: a henger az henger vagy sem? Csak mert kínomban megmérettem, s a hengertalpnál 5 századdal kisebb átmérőt mértünk, mint a tetején...
Sziasztok!!
Szeretnék én is csatlakozni a forumhoz!!
16 éves koromban leszedtem az apukám pancsiját a padlásról ,sajnos eléggé szét volt kapva darabokra ,DE MEGOLDOTTAM EGYEDÜL!1 hét eltelt és kicsike olyan szépen dorombólt a kertben hogy öröm volt halgatni!!A mákom az volt hogy nem volt párás helyen és nem rozsdásodott!:)MOst 21 vagyok és BELESZERETTEM A KICSIKÉMBE!!Remélem befogattok a csapatba !!
ÜDV:ZAXI
Elég régóta olvasom a fórumot.
Nemrégóta vagyok boldog tulajdonosa egy P-10-es motornak. Sajnos én nem tudok berakni képet ezért utólagos engedelmével elküldöm Zoli t5h-nak, hogy rakja ki.Előre is köszönöm.
Más debreceni vagyok és szivesen megismerkednék
CsA-val és Sipi kollegával.
Amúgy a motor most ment át a műszakin és nemsokára megkapom a rendszámot is /a szürke forgalmira is igéretet kaptam/.
Röviden ennyit.
Sziasztok.
Nem, nem én gyártottam őket, mind eredeti szovjet, (CГEЛANO B CCCP)csak átfestettük mindet fehérre, mert az eredeti festés egy kicsit sz@r volt, motorozáshoz meg jó fehéren is. Egyébként kiskőrösiből is van kb. ennyi, csak azok épp nem voltak benne a képben.