Jajjj, Zoli bácsi! Nem fog senki árulónak tartani, ha egyszer véletlenül nem a 15db Pannoniád közül valamelyikkel jössz, hanem ezzel a gusztustalanul szép japán csodával!:)
Erre a különleges alkalomra mondjuk soronkívüli felmentést kapnál, szerintem a Fórum lakók egyhangúlag megszavaznák!:)
Nem hiszem :-P Kulsoleg lehet, hogy replika. A motorja azonban kiralytengelyes OHC blokkmotor. A Triumph akkoriban csak OHV gepeket gyartott, kulon valtoval, ahogy mondtad. Ilyen kiralytengelyes 500 cm3 koruli kethengeres blokk tudomasom szerint akkoriban csak a Jawaban volt, de azt csak 59-ig(?) gyartottak.
-Vagy kiveszed a gyertyat a P10-bol, es akkor az adott pillanatban nem lesz jarokepes Pannoniad,
-Vagy nem KMTalinak fogjuk hivni azt az egy talalkozot, hanem mondjuk "Megnezzuk a Zoli Uj Motorjat Talinak".
De csak muszaly lesz megmutatnod a jarganyt, ha egyszer megerkezik :)))
Enyje, ggabbroo szaki, tudod nagyon jol, hogy KMTalira Pannoniaval, vagy legalabbis magyar motorral illik menni (mar ha adott pillanatban van jarokepes motorja a szakinak), s mivel ezt en hangoztattam leginkabb, igy nem leszek annyira gerinctelen, hogy odapofatlankodok a sok szep Pannonia koze egy ilyen japan szutyokkal.:))
(Mar ha vegre megerkezik, mert ugye 1 honapot igertek, es meg csak nehany nap telt el.:(
No, akkor egy utolso OFF, csak hogy a tovabbi talalgatasokat elkeruljuk, amik nagyban rombolnak a Pannonia tema egyseget. A gep az akkoriban nagy sikeru, 1965-os, 650ccm-es Triumph Bonneville replikaja, annyi kulonbseggel, hogy sokkal megbizhatobb, blokkmotoros kivitel, azaz a japanok nem vettek at az amugy is sok problemaval jaro kulon valtos megoldast. Aki nem hiszi, jarjon utana!:)
No, ez pont az a stilus, mint egy regi haverom Triumph Tiger 100-a.
Nosztalgia on:
90 korul csinalt rajta generalt a srac. Kicsit segitettem, es nagyon bamultam: alu hajtorudak, megafon kipufogo, dupla Amal karbu kozos uszohazzal... Nagyon finom szerkezet volt... Rugtam parat rajta, kicsit huztam a fulit - hmm :-)
A haz elött az egesz pontosan itt van a 13. kerületben, vagyishogy Becs 13. kerületeben, most neztem ki az ablakon es meg mindig itt van. Basszus en nem tudtam hogy ez ilyen ritkasag, de eppen a mult heten olvastam utana a tipusnak ill. törtenetenek , mert mar nem birtam hogy szinte minden nap latom es nagyon tetszik. De ezek szerint ez eleg Standard-dolog, hogy akinek a Pannonia tetszik annak a W650, legalabbis mar harman vagyunk.
Akkor nem sokat tévedtem, csak azt nem árultad el, hogy új gépen töröd a fejed!:)
Gyönyörű ez a motor, remélem amint meglesz, rögtön hozod KMTalira, hogy mindenki mehessen vele egy kört!:)
Bocs a tovabbi OFF-olasert, de ezt meg kell kerdeznem:
Jordano baratom, hol is van pontosan az a "haz elott"???:)
Csak azert kerdezem, mert sajna sehol nem tudtam eddig eloben rendesen megnezni (kiveve az interwheel-en), ugyanis az egesz orszagban nincsen csak 3-4 darab, es csak kulon rendelesre hoznak a dealer-ek az orszagba.
Ugy latom nem en vagyok az egyetlen akinek a Pannonian kivül a Kawasaki W650 tetszik. Miota szinte minden nap all itt egy a haz elött nem megy ki a fejemböl..
Szerintem valami 70-es évek végi japán csodát szeretnél te venni, mondjuk egy Honda CB500-ast vagy 750-est, vagy esetleg egy Kawasaki Z500-ast, vagy egy Suzuki GS850-et. Ilyeneket tudok rólad elképzelni!:)
Tavaly voltam ott az elso napon. Szep latvany volt a sok oreg traktor :-) Az ember nem minden nap hall Hoffherrt csuhogni. A stabil motorok is nagyon profik voltak.
Ajanlom minden vasmanias embernek.
A taj is szep, meg az utak is igazi keskeny, motorozni valo erdos utak. Csak az aszfaltra vigyazzatok, nehol igen rozoga tud lenni. Sok domb, emelkedo van. Ott talaltam meg 30 fokos hosegben a 13%-os emelkedot, ket szemellyel. Az volt az igazi jaratas :-D
A kéthengeres szkcióhoz ha kell segítség, rám számíthatsz.1991 óta foglalkozom P20-szal, 12voltos gépem is van, tirisztoros gyújtással. Megtalálsz az istvan.turi@freemail.hu-n.
Üdv:
István
adjon isten!
ujból és ujból elönti a sz@r az agyam!
a sartlap aprón olvasom: pannonia P10 eladó 400.000Ft-ért. hát már senki sem normális? itt a eu oszt mindenki meghülyül? bakker...
frundsberg szaki! monoron voltunk sógorommal és elszartuk az időt ezért nem tudtunk felmenni pestre.
Gashpy szaki!
te sem jöttél... pedig már csak a te és spark82 szaki pólói vannak itt. és remélem Péter21 is megkapta már.
május 22.!
hát biz a hollóstetői motoros találkozót nagy valószinűséggel kihagyom mert Bokor nevezetű küzségben meg veterán traktor majális lesz. fordson, hoffher, dutra, porsche, lamborghini...
és a polgármester Dömsödi Gábor is kihozza a veterán tűzoltóautóit.
ezt sem értem igazából, hogy hogy a pék phaszába lehet ennyi veterán rendezvényt egy időben megtartani? a vmm-en is emlitést tettek ,hogy egy hétvégén akár négy rendezvényre is lehetne menni. csak a sok okosabbnál okosabb rendezőnek nem jut el az "agyáig", hogy igy megoszlanak a nézők is. és persze már hallom: jövőre nem rendezzük meg mert alig volt érdeklődő...
de nekünk nem kell eu, hogy hülyék legyünk...
persze a jelenlévők mindig kivételek!
hát jól kiirtam magamból ezt nagy biológiai végterméket.
minden jót!
Sziasztok!
Mivel 3 a magyar igazság, én is ma szeretnék csatlakozni a csapathoz! Kérem a bizottság szíves elbírálását! :)
Zoli_t5h és Frundsberg kollegákkal már volt szerencsém találkozni, küldtem képet a mociról. p10h. És hogy hasznos is legyek:nekem fúrás után, az első 500 km alatt könnyedén ment tartósan 60-65-tel a gép. Ennyit bírnia kell, ha jó munkásember csinálja. 70 környékén kezdett el becsörögni, nem is erőltettem, de 500 km után már 75-80-nal jártam vele tartósan. Dunaújvárosban fúrta egy öreg szaki, kb 5500 jó magyar forintért, dugóval, gyűrűkkel, csapszeggel.
Zozi
Zsir allapotu a gep, kar, hogy kisse barbie-s szine van. Ha nem ugrottam volna mar bele egy nagyobb vas megvetelebe, lehet, hogy meg erdekelne is. Ez az, amit ma reggel muszakiztattal?
Azért hátha valakit érdekel: Van egy eladó JAWA 638 Twin Sport 1989-es motorkerékpárom. Nagyon szép állapotban, sok plusz krómmal, gyöngyház fényezéssel, vadonatúj gumikkal, törzskönyvvel, 2 év műszakival. Képek: http://kep.tar.hu/foka1000/index.phtml?aid=27642188
Irányár: 130 ezer forint. Érd: occi@vnet.hu v. 20/9293936