Kezdetben az enyém is P-10H vala. Azóta kissé átalakult, de remélem befogad a chapter. (hú, de ronda szó, inkább: csoport)
Azt viszont nem mondhatnám, hogy jó állapotban volt, mikor hozzám került :-((
OFF-ismét
Zoli_t5h-nak: A 6 kép amit én csináltam: http://kep.tar.hu/foka1000/index.phtml?aid=27647049 , meg még két link http://kep.tar.hu/bopi , http://kep.tar.hu/bhc a szombati amerikai autós buliról.
Köszönöm a hozzászólásod /hízot a májam/.
Ha őszinte akarok lenni akkor be kell valljam a fényezés az tényleg elég jó de sajnos a krómozás legjobban a könyöknél hagy némi kivánnivalót.
Az biztos a festéshez egyelőre nem szándékozom hozzányúlni, de a krómozás az tervbe van véve de csak jövőre.Addig is sokat szeretnék motorozni.
Ja nem mondtam nekem is különben P10H-van!!!:))
Amikor levettem a padlásról 4700 km volt benne ,csak sajna apukám nem nagyon foglalkozott vele azóta is rágom a száját e-miatt.:)
Most 9850 km van benne!:)
Üdv az új fórumlakóknak, látom lassan megalakíthatjuk a P10H szekciót is :)))
Vaughan mester! A lóvé már a posta kezében van, úgyhogy izzíthatod a pólókat! Ezt a "csak a fórumon lehet kapni, vazze" dolgot én is terjesztem, hátha néhány volt Csepeles dolgozóval is összeakadunk, akinek csomó gyári cucca van otthon a padláson. És égnek a vágytól, hogy becseréljék pannóniás pólókra :)))
Urak, tudom, hogy OFF, de nem birom kihagyni, hogy ne publikaljam eme kepet, ahol eles tanubizonysagot szerezhetunk arrol, hogyan is kell szakszeruen benzintankot hegeszteni:
:)))))))))))))
Amugy, meg szevasz te hupakolos, jo beszittyoztal Dunabivalybasznadon, vagy hol a csudaban, mi?
Hupákolós jóreggelt mindenkinek! Péntek óta nem jutok internethez és micsoda dolgok történnek itt! "A főd fog sarkábó kidőni" mondták régen és lőn. Üdv az 'új' arcoknak, kár hogy kéthengeres ugyan van kettő is otthon műszakilag mégsem vagyok annyira hasznavehető. Javaslom, hogy Vörös Kálmán szakit keressétek, Motorkami nickkel ír a fórumra. Ímélben tonnányi infót kaptam Tőle még kapcsolási rajzot is a P21 gyújtáskapcsolóhoz.
A W650-hez hadd gratuláljak nyilvánosan is, talán egy napon én is hasonlóra ragadtatom magam.
Eltűnésem oka az egészhétvégés részgeskedés, mára tudtam csak helyrejönni úgyhogy figyelek mi van.
Hat, akkor varjuk meg a kethengeres szakerto kollegak velemenyet: RG500, kethengeres, peterP21 vagy motorkami talan tud neked pontos adatokkal segiteni.
Pontosan melyik tipushoz kellene neked ek a berugokarhoz? Csak azert kerdezem, mert az egyhengereseken nem ekkel volt gyarilag megoldva, kethengereseknel nem tudom, hogy az van-e. Szoval ha neked a T1-nel van ekes megoldas, akkor az mar valami hazi fejlesztes, latni kellene, hogy mekkora az ek feszke, hogy milyen meretu ek kell bele.
A KMTalik, mint ahogy az a neveben is benne van, a KM, azaz a Kozlekedesi Muzeum elott szoktak megrendezesre kerulni a Varosligetben. A heten is tarthatnank egyet valamelyik delutan.:)
Valahogy ereztem, hogy gyari a gep! :)
Komolyan mondom, ilyen szep gyari allapotu Pannoniat nagyon ritkan latni, fogadd kulon gratulaciom hozza! (Es egy jo tanacs, ha elfogadod: igy kell hagyni mindenkeppen, mert egy picit itt-ott hibas, de gyari fenyezes es kromozas sokkal tobbet er, mint egy hazilag keszitett csillivilli vadonatuj.)
ha már itt vagy váltsunk 2 szót. Ugy gondolom a III.ban laksz. Érdekelne a KM tali, hol szoktatok találkozni? Mellesleg a börzén én is láttam a gépet, a fehér csík fogott meg, tetszett, kár hogy festett. Ahoz hogy működjek kéne egy ék a berugókarhoz. Volt 2 csak eltettem és nem találom a nagy rumliban. Nem oly rég költöztem a IX-be és kicsi a tárolóm. Tudsz segíteni, vagy egy cím kellene ahol még árulnak ilyet hisz magyar szabvány. Képet majd holnap felteszek a lovamról.
ZoliT5h-nak mint olyan sokszor most is igaza van.
A fényezés gyári, és a kilóméter garantáltan 13398 volt amikor megvettem.Később majd még küldök képeket amin látszik még sok helyen a piros csíkon belül az arany csík.
Elnézést de sietnem kell.
Persze, tudom ki vagy, emlekszem a kis eszmecserenkre, es ugyan mar miert lenne harag? :)
Egyebkent, mint azt mar emlitettem ezt a forumos polot nem lehet "csak ugy" megvasarolni, tehat biztosan nem a mi polonkat arulta az a srac. De sejtem, hogy kirol van szo, es az a polo teljesen mas, mint a mienk.
Jó a történet, de magam nem láttam a pólódat, és még soha nem találkoztunk. A múltkoriban a VMM-en társalogtunk 2 gondolat erejéig, tudod az átalakítás, bözre képek végén rád ismeretem a 3 srác között. Mellesleg nincs harag?
Tényleg valahol fenn van ez a póló? Ha már ilyen nagy téma akkor szívesen megnézném. De az is lehet, hogy most kint volt a Sz.Miklósi börzén és egy szőke copfos srác árulta, fekete és fehér színekben 2 változatban?
Bar ha jol belegondolok, egye fene, ha valakit egy ilyen polo megszerzese csabitott ide, akkor hat legyen, meg a vegen annyira megtetszik neki itt, hogy allando tagga valik, igy ha jol belegondolok, nem is olyan rossz "reklam" a polo a forumnak.:)))
Na ezt csak azert irom, mert tenyleg az tortent, hogy az utobbi 1-2 hetben a forumos polonkban feszitettem nehany borzen, es tobben is odajottek, hogy hol lehet ilyet venni. En persze mondtam, hogy sehol, ezt ugymond ki kell "erdemelni". Egybol kerdeztek is tobben, hogy hogyan? En meg mondtam nekik, hogy meg kell az interneten keresni a topic-ot, ismerkedni kell, ugymond aktivan reszt kell venni a forum eleteben, es akkor ezzel a delikvens feljogosul arra, hogy ha tetszik neki, buszken viselhesse a forum jelkepet abrazolo polot. Kivancsi lennek ra, hogy azok kozul, akik erre felfigyelve igertek, hogy felkeresik a forumot, hanyan jutottak el tenylegesen ide. (Mondjuk enyhen szolva megmosolyogtatott az, hogy volt egy-ket ember, aki annyira szo szerint vette ezt a dolgot, hogy megkerdezte, hogy szam szerint hanyszor kell hozzaszolni a temahoz, hogy az ember kapjon egy polot.:)))
AAAAAAAAAAAAAAAA, a rohadekok toroltek az osszes kepemet a tar.hu-rol. Csak az ures konyvtaraim maradtak meg. :(
ggabbroo: latszik, hogy nem ismered elegge az en Krisztamat, ugyanis barmennyire is hihetetlen, o ragja a fulemet mar vagy fel eve, hogy vegyunk egy nagyobb motort. Bevallom, en egyaltalan nem voltam biztos benne, hogy beleugorjak-e ebbe a vetelbe, vagy inkabb gyujtogessek tovabb, mint a szorgos kis hangya, de az asszony nagyon szerette volna, igy erosen befolyasolt a dontesben.:) (Ilyen asszonytarsat kivanok mindenkinek, mert nem minden csaladban turi a "gyengebbik" nem, ha ujabb vasat visz haza a ferjuram.:)
Az uj topiktagokat udvozlom, es koszonjuk, hogy jelenletukkel emelik a magyar motorok fenyet! :)
(Es mellesleg megjegyzem: remelem nem amiatt szaporodtunk meg ennyire az utobbi idoben, mert 1-2 hete egy borzen azt mereszeltem allitani a polonk iranti nagy erdeklodes lehutesere, hogy a forumos polo birtoklasanak fo feltetele, a forumon valo reszvetel, s erre lattam szemeket felcsillanni:))
Elnezest kerek azoktol, akiket ez nem erint, ergo kinek nem inge, ne vegye magara! :)))
Üdv mindenkinek, tegnap szerettem volna a 3. lenni, de ma lehetek az 1.. Csatlakoznék én is a lakókhoz. Magamról bevezetőnek annyit, hogy P20. T1. P10. és Moto Guzzi Airone 250 (1939) Cz350 paripákkal rendlekezem (plusz cuccok). Igazából 5 éve pannóniát akartam és lett is T1, a többi más típus csak jött, sajnáltam őket, mert előző gazdáik halálra szánták őket. Jelenleg csak a P21(rendszám) és a T1 működőképes. Régóta olvaslak benneteket, a VMM-en már Zoli úrral beszélem is, de személyesen senkit nem ismerek. Tegnap láttam egy kollégát 16 órakór a József körúton a Baross sarkánál. Netán itt is van?
Mikor azt irtam, hogy replika, kizarolag a kulso, formai jegyekre ertettem, mert a ket tipus kulsore ugy hasonlit egymasra, enyhe tulzassa, mint ket tojas.
Egyebkent 675ccm (50LE/7000) SOHC, es a kereskedesben azt mondtak, hogy nyomorudas, pedig kulso ranezesre en is kiralytengelyesnek gondoltam.
kethengeres: Köszi a felajánlást. Élni fogok vele!
Este megpróbálok e-mailt küldeni, ha tudok, mert valami gond van az internyettel. Írt valaki a pannonia@uze.net-es címemre is a motorok átfabrikálásáról, de a válaszomat már nem tudtam elküldeni, kis türelmet kérek....