Keresés

Részletes keresés

RG500 Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9182
Üdv:

Veterán minősítés okai:

1 Én leszek a második olyan élő ember akivel ZoliT5h találkozik miután forgalomba helyezett egy teljesen papír nélküli gépet.

2 Miután sűrűn fogom használni és rengeteg barom van az utakon egy esetleges sérülénél nem egy 3x éves öreg motorról beszél a kárfelmérő, hanem egy múzeális értékű járműről.

3 Jelenlegi állás szerin kétütemű jármű kat nélkül 2008-ig mehet,(ennél valószínüleg lessz egy cm3 határ de ezt még nem tudni.) egy muzeális jármű viszont biztos kap felmentést.

4 Miért ne ha úgyis egy frissen restaurált gépről beszélünk.

Scnitt kolléga eljárását nem értem, hogy miért nem viheti el rendes műszakira, ha a papírjai rendben vannak.

Üdv Tamás

Előzmény: fda (9179)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9181
fda szaki, most hogy van ez a flottakedvezmeny pontosabban? Csak oreg motorokra vonatkozik, vagy ha az oregek kozott van egy uj geped, akkor azt is bele lehet valahogy suvasztani? :)
Csak azert kerdezem, mert jelenleg 3 Pannonia es ha minden igaz, akkor kb. egy honap mulva egy 650-es Kawa utan kell kotelezot fizetnem es az eves szinten kb. 40 rugo. :P

Előzmény: fda (9179)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9180
Errol van szo, en sem ertem, hogy miert kell ez, plane Schnitt szaki eseteben, akinek ismet az idei szezonja mulik rajta. Ezek szerint mas az ertekrendunk, mert nekem a helyeben az lenne a fontosabb, hogy minel hamarabb elvezhessem vegre a munkam gyumolcset, azaz motorozhassak, s mivel most mar van papirja a gepnek, emiatt sincs raszorulva a minosito vizsgara. Mindegy , vegulis mindenkinek szive joga ugy intezni a dolgait, ahogy jol esik, csakhat kozben meg lehet sovarogva nezni, ahogy a sok kutyauto poroszkal egesz nyaron, benzinre kolti minden kosza fillerjet, te meg ucsorogsz es varod, hogy a magassagos MAMLASZ rabolintson az ugyedre. Na, bocs, ha kisse nyers voltam, de mar nekem faj nezni, ahogy Schnitt vegigszivta motorozas nelkul az utobbi 2 evet, es mostanra ugy tunik, hogy annyira megszokta mar a szivast, hogy nem is akar konnyebben boldogulni.:)
Sebaj, majdcsak eljon az a juli 12, csakhat azt meg mindig nem ertem, hogy mindez miert veszelyeztetne az augusztus 6-8 kozott megrendezesre kerulo bodrogkereszturi bulin valo reszveteledet. Ezt azert elmagyaraznad? Mert ha arrol van szo, hogy a minosito vizsga utan meg honapokat kell varni a papirokra is, akkor te tenyleg nem vagy komplett, hogy emiatt elcseszed a nyarad, mar bocsi.:)

Előzmény: fda (9179)
fda Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9179
Kollégák!

Felejtsük már végre el ezt a semmire-se-jó veteránminősítést! Minek? 'hogy kapjál súlyadó kedvezményt? 250 ccm alatt nem kell súlyadót fizetni!
Biztosítás? Ugyan már! Belépsz egy akármilyen nosztalgiajárműves klubba és kész. de ha egyetlen Pannoniád van, akkor nem éri meg tökölni, évi 6408 FT az egész (Argosz biztosító).

Két motornál már persze más a helyzet, különösen, ha valamelyik 350ccm-nél nagyobb.

Egyszer már leírtam, de senki nem foglalkozott vele, hátha most jobban rákoncentrálnak az érintettek:
Belépsz egy nosztalgiajárműves klubba, évi 3000 Ft ezen keresztül belépsz a MAVAMSZ-ba ez még 3000 péz (persze jövőre már a MAVAMSZ-os is ki lehet hagyni, azt csiripelik), aztán a Klubod megállapodik egy biztosítótársasággal ahol kap flottakedvezményt (ez esetemben az Union biztosító) Tehát invesztálni kell kemény 6000 magyar pénzt. És akkor megkötöd a biztosítást: Pannónia ÉVES díja 660 Ft, az URAL-é (650ccm) pedig 3300 Ft.

Lehet számolni!

Ja, és a biztosítási kötvény normális minőségű papír, rajta van a MAVAMSZ, az Union és a Nemzetközi Veteránjármű szövetség logója valamint a következő: Múzeális jármű kotelező gépjármű-felelősségbiztosítás

Előzmény: Zoli_t5H (9177)
RG500 Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9178

Végre kaptam időpontot múzeális minősítő vizsgára, de sajnos csak július 12-re :o(

Mi is megyünk a P20-al

Tamás

Előzmény: Schnitt (9173)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9177
Egyet viszont nem ertek, de kurvara: ha vannak m
papirjai a gepnek, akkor miert nem iratod at egyszeruen, mint pl. en nemregiben, megvan 2-3 nap alatt. Nem ertem mi a feneert kell varni nyar kozepeig, arra a pocsom veteran-minosito vizsgara, ha ugysincs mar ra egeto szukseged. Csak azt ne mondd, hogy a kotelezo biztositasi kedvezmeny miatt csinalod, mert akkor lehidalok.:)
Előzmény: Schnitt (9175)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9176
Ne mondd mar, hogy nem tudod elcserelni, vazze. A lenyeg, hogy hetvege legyen, aszt felvedd a nagy lovet, nem?:)
Nem mindegy, hogy szombat, vagy vasarnap? Meg csak kedd van, addig siman el tudod intezni, persze csak ha nagyon akarod.:)

Előzmény: Schnitt (9175)
Schnitt Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9175
"Mar ket eve is ezt mondtad, hogy talan jovore motorozhatsz.:) "

Ez azért más helyzet, ennek a vasnak megvannak a papírjai :o))

Banyek, mindig vasárnapra tervezitek be a jó programot, most véletlenül szombaton dolgozom, nem vasárnap, hát tutira akkor lesz :o((
Na mindegy, már +szoktam, hogy minden jóból kimaradok.

Előzmény: Zoli_t5H (9174)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9174
Vazze, miert hagyod magad szivatni? Mar ket eve is ezt mondtad, hogy talan jovore motorozhatsz.:)
De ahogy en elnezem, te ezt a szezont is kihagyod, bar ne legyen igazam. (Ja en eddig az iden mar 2000km-et megtettem a P10-el, csak hogy a szived fajditsam.:)

A hetvegi borgarocsozas, es kollektiv hamubafetrenges otlete mar a mi kis burankban is megfogalmazodott, Frundsberg szakinak van is egy jo kis tanyaja Domsodon, ott egy jo nagyot lehetne hupakolni, gondolom, aki jarokeptelenne valik (jomagam erre szamitok:), annak ejszakai menedek is lesz biztositva.
Szoval varjuk a jelentkezoket, jo lenne, ha legalabb 6-7 emberke el tudna jonni, es akkor Zolibacsi rittyentene egy ollyan fain gulyast, hogy azutan mindig csak azt akartok burkolni.:)
Bar bevallom, mi inkabb a szocitali utan, szombat delutanra gondoltunk, hogy ha esetleg ejszakaba nyulik a dolog, akkor vasarnap tudjanak a szaktarsak regeneralodni.:)

Előzmény: Schnitt (9173)
Schnitt Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9173
Ahoj!

Ritkán jut időm netezni mostanában, de ilyenkor pótolom a lemaradást :o)
Viszont a gyári hengerről lemaradtam ...

Én is üdvözlöm az új tagokat, és a régieket is természetesen :o)

Végre kaptam időpontot múzeális minősítő vizsgára, de sajnos csak július 12-re :o(
Műszakira csak ezután tudom bejelenteni, úgyhogy szerintem az idei bodrogkeresztúri buli részemről kilőve...
Sebaj, jövőre biztos meglesz.
Tényleg, Zoli, ha neked 1 hónap múlva mégegy motorral több porosoik a garázsodban, nem akarod azt a teljesen off kawát kölcsönadni, amíg papírilag rendben lesz a gépem? :o))
Szívesen vállalom az emberek megvetését is akár, amiért nem magyar motorral közlekedek :o))))
Vasárnap lesz valami rendezvény, ha már Frundsberg szaktárs így hazatért?
Gondolok itt bográcsozásra, szalonnapörgetésre.
Kondért tudok biztosítani (asszem 6 lityis, de este megnézem), csak állványom és helyszínem nincs hozzá.

p20madar Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9172
RG500
Köszönöm, a segítséget a méret már nekem is megvolt (az alkatrészjegyzékben). Csak arra gondoltam, hátha van valakinek a spaizban télire félrerakva fölösleges. Vagy egy jó kis öreg kötőelem bolt címe is segített volna ahol az elfekvő készletekben még fellelhető ilyen. Ha más nem lesz akkor apósommal esztergáltatok egy pár darabot.

Janos

Előzmény: RG500 (9166)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9171
Udv! (Mar lassan megszokom, hogy naponta 2-3 uj arc felbukkan :)

Egy biztos: belfoldre csak a T5-os elso szeriajat gyartottak vilagoskek szinben, keves peldanyszamban, de annak is fekete terdparna gumija volt, mint a tobbinek. Amelyiknek gyarilag feher terdparna gumija volt, az valoszinuleg exportra keszult, csak valamilyen okbol megis itthon kerult ertekesitesre. Apropo, hol is van az a falu? (Piros exportgepem van mar, kek meg nincsen.:)

Előzmény: pils (9169)
Narbondel Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9170
Hopp, még egy sötétben bújkáló export példány? Azonnal le kell csapni rá! Tankján volt-e króm sha igen fél vagy háromnegyedes?
Előzmény: pils (9169)
pils Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9169
Üdv, és szép napsütéses napot mindenkinek,

én is lenni új ember itten, habár pólót még én sem láttam.
rendelkezni egy db 1970 Komar, és egy db 1968 pannónia p10,
komar már régebben megvan, pannóniát most vettem, hogy garázs van már (igaz a hozzá való ház még nincs kész:)
rögtön egy kérdés:
gyártottak e itthonra kék pannóniát?
hétvégén egy kis faluban jártam, persze a kocsmába is benéztünk, egy helybeli mondja, ismer egy eredeti színű kék pannóniát, mivel a pannónia tulajdonos éppenséggel a vendéglátónk szomszédja is így másnap megnéztük. sajnos a tulaj nem volt otthon, csak felesége, és nem is akartam sokat zavarni.
Lényeg, amit szerény tudásommal a félhomályos fészerben meg tudtam állapítani: kis fékdob, hátul jobbon oldaldoboz, fehér térdvédők, eredetinek tűnő festés, hasonlított a p10-esemre.
mi lehett ez, lehetett eredeti a festés?
üdv

AmAno Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9168
Üdvözlet minden új és most bejelentkezett embernek a fórumon. Képeket nagyfékdobos kollégának is küldhetnétek hogy feltegye a fórumlakók közé. (Ugyan most éppen nem ér rá mert igen jó helyen gurulgat naphosszat de ha megjön biztos feltölti.)

Zoli_t5h: mail ment.

Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9167
Latom kemenyen porognek a kethengeresek, pedig ha jol emlekszem egy-ket evvel ezelott meg csak egyhengeres tulajok nyomultunk a forumon, de mostanra szep szamban kepviselteti magat a porgosebb reszleg is.:)

Tenyleg, van egyaltalan olyan Pannonia tipus (itt most termeszetesen nem a ritkasagokra gondolok), amit egy forumlako sem birtokol? Lassan kellene valami statisztikat osszeallitani, hogy a forumozok milyen tipusokat, mekkora szamban birtokolnak. Most az utobbi idok torteneseit figyelembe veve, latatlanba azt merem feltetelezni, hogy nagy valoszinuseggel a P10-es tipus vezeti a ranglistat (itt most nem teszek kulonbseget a H-s es a "normal" kivitel kozott)

Előzmény: RG500 (9166)
RG500 Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9166
Üdv mindenkinek

Madar:
az ék a berugónál: "Tárcsás ék 4x7x19"
A rendelési száma 395243 ez biztos sokat segít:-))

Vaughan:
A pólók megjöttek köszi

Kéthengeres:
A lámpatartó cserét sikerült megejteni a börzén köszi a közreműködést.

Péterp21:
Most rakok össze egy p20-ast igyekszem minden részletet dokumentálni és a végén egy cd-re felrakni. A kuplunghoz találtam japán tárcsákat amit kis átalakítással be lehet rakni a működéséről csak később tudok beszámolmi, de reményeim szerin 3-4 héten belül működni fog minden. Most már csak a szabadidő hiánya korlátozza a befejezést.

Tamás

Előzmény: p20madar (9155)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9165
Ne is hasznald itt, mert felall a hatamon a borkabat!:)

Előzmény: KRAVEN (9164)
KRAVEN Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9164
Kezdetben az enyém is P-10H vala. Azóta kissé átalakult, de remélem befogad a chapter. (hú, de ronda szó, inkább: csoport)
Azt viszont nem mondhatnám, hogy jó állapotban volt, mikor hozzám került :-((
Előzmény: Little Zaxi (9161)
Occi Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9163
OFF-ismét
Zoli_t5h-nak: A 6 kép amit én csináltam: http://kep.tar.hu/foka1000/index.phtml?aid=27647049 , meg még két link http://kep.tar.hu/bopi , http://kep.tar.hu/bhc a szombati amerikai autós buliról.
Völgyi_P10H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9162
Üdv!

Köszönöm a hozzászólásod /hízot a májam/.
Ha őszinte akarok lenni akkor be kell valljam a fényezés az tényleg elég jó de sajnos a krómozás legjobban a könyöknél hagy némi kivánnivalót.
Az biztos a festéshez egyelőre nem szándékozom hozzányúlni, de a krómozás az tervbe van véve de csak jövőre.Addig is sokat szeretnék motorozni.

Előzmény: Zoli_t5H (9153)
Little Zaxi Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9161
Ja nem mondtam nekem is különben P10H-van!!!:))
Amikor levettem a padlásról 4700 km volt benne ,csak sajna apukám nem nagyon foglalkozott vele azóta is rágom a száját e-miatt.:)
Most 9850 km van benne!:)
Előzmény: spark82 (9160)
spark82 Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9160
Üdv az új fórumlakóknak, látom lassan megalakíthatjuk a P10H szekciót is :)))

Vaughan mester! A lóvé már a posta kezében van, úgyhogy izzíthatod a pólókat! Ezt a "csak a fórumon lehet kapni, vazze" dolgot én is terjesztem, hátha néhány volt Csepeles dolgozóval is összeakadunk, akinek csomó gyári cucca van otthon a padláson. És égnek a vágytól, hogy becseréljék pannóniás pólókra :)))

Narbondel Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9159
Dunaalmáson kellett kardántengelyt drótoznom, mint a fenti fotón látható :))
Már vágod a centit, mi?
Előzmény: Zoli_t5H (9158)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9158
Urak, tudom, hogy OFF, de nem birom kihagyni, hogy ne publikaljam eme kepet, ahol eles tanubizonysagot szerezhetunk arrol, hogyan is kell szakszeruen benzintankot hegeszteni:


:)))))))))))))

Amugy, meg szevasz te hupakolos, jo beszittyoztal Dunabivalybasznadon, vagy hol a csudaban, mi?

Narbondel Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9157
Hupákolós jóreggelt mindenkinek! Péntek óta nem jutok internethez és micsoda dolgok történnek itt! "A főd fog sarkábó kidőni" mondták régen és lőn. Üdv az 'új' arcoknak, kár hogy kéthengeres ugyan van kettő is otthon műszakilag mégsem vagyok annyira hasznavehető. Javaslom, hogy Vörös Kálmán szakit keressétek, Motorkami nickkel ír a fórumra. Ímélben tonnányi infót kaptam Tőle még kapcsolási rajzot is a P21 gyújtáskapcsolóhoz.
A W650-hez hadd gratuláljak nyilvánosan is, talán egy napon én is hasonlóra ragadtatom magam.
Eltűnésem oka az egészhétvégés részgeskedés, mára tudtam csak helyrejönni úgyhogy figyelek mi van.
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9156
Hat, akkor varjuk meg a kethengeres szakerto kollegak velemenyet: RG500, kethengeres, peterP21 vagy motorkami talan tud neked pontos adatokkal segiteni.

Előzmény: p20madar (9155)
p20madar Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9155
P20-hoz kellene.
Előzmény: Zoli_t5H (9154)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9154
Pontosan melyik tipushoz kellene neked ek a berugokarhoz? Csak azert kerdezem, mert az egyhengereseken nem ekkel volt gyarilag megoldva, kethengereseknel nem tudom, hogy az van-e. Szoval ha neked a T1-nel van ekes megoldas, akkor az mar valami hazi fejlesztes, latni kellene, hogy mekkora az ek feszke, hogy milyen meretu ek kell bele.
A KMTalik, mint ahogy az a neveben is benne van, a KM, azaz a Kozlekedesi Muzeum elott szoktak megrendezesre kerulni a Varosligetben. A heten is tarthatnank egyet valamelyik delutan.:)

Előzmény: p20madar (9152)
Zoli_t5H Creative Commons License 2004.05.11 0 0 9153
Valahogy ereztem, hogy gyari a gep! :)
Komolyan mondom, ilyen szep gyari allapotu Pannoniat nagyon ritkan latni, fogadd kulon gratulaciom hozza! (Es egy jo tanacs, ha elfogadod: igy kell hagyni mindenkeppen, mert egy picit itt-ott hibas, de gyari fenyezes es kromozas sokkal tobbet er, mint egy hazilag keszitett csillivilli vadonatuj.)
Előzmény: Völgyi_P10H (9151)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!