Per pill németben vagyok és két hét múlva mennék haza szerintetek el merjek indulni vele haza?
A másik hogy van casco az autón igaz csak lopásra és elemi kárra de szerintetek ez elemi kárba befér?Mivel a nagy melegtör történhetett ha jól gondolom!
"A fékolaj nedvesség/víztartalmát lehet mérni. Szervizben megcsinálják."
Igen, a műszer a forráspontot ellenőrzi. Van egy határérték, ami alatt cserélni kell (talán 170 fok körül), de a 2 évenkénti csere a biztosra van beállítva, addig tuti nem vesz fel annyi nedvességet, hogy a határérték alá híguljon.
Tegnap felrakták őket. A szakik nem voltak ilyen rutintalanok - kérdeztem tőlük és azt mondák, hogy igen, mindkét oldalon outside az outside. Nekem is az volt a sejtésem, hogy félre fog húzni...
Aztán végiggondoltam, hogy a profil hogyan vezetheti el a vizet és logikus teljesen az egész. :-)
Nem hülye kérdés az. Amikor 2006 táján a Dunlop sp01-el beállítottam öreg autószerelő szakimhoz, ő is csak nézegette és hümmögött, hogy eztígymosthogy? De hogy ez így félre fog húzni, meg miazmás. Aztán csak felpakolta őket, miután lefordítottam neki az outside feliratot, de minden kerékcserénél megkérdezte, hogy rendben vannak-e? :-)
Nem tudom mi van a textarral, elég sokan panaszkodnak rá.Nekem is volt egy garnitúra fékbetétem, ami egyszerűen selejt volt.80%-os állapotban bejelzett, hogy cseréljem, mert elkopott, mindemellett éktelen csikorgás enyhe fékezésnél.Én személyszerint megőrültem tőle, 10000 km-t mentem vele főként pályán, aztán még megbosszultam neki a sok csikorgást a Slovakiaringen, kivetettem és eltettem tartalékba.
Akár lehet ez is a probléma, a fékfolyadékot amúgy is ajánlott cserélni két évente.Valószínű lehet még, hogy az új fékbetétek egyszerűen nem olyan minőségűek már, mint az eredeti volt és ezt érzed az autón.
szerintetek az mitől lehet, hogy motorindításkor kicsit beremeg az autó? Konkrétan arról van szó, hogy beindul, kb 1 mp-ig semmi nem történik, majd kb 1 mp kisebb rángatás, aztán semmi, és gond nélkül megy. Tehát nem menet közben rángat, hanem álló helyzetben még.
Azert, mert mar a gyari fek is eleg silany fekhatasban( akar mas hasonlo kat. autokhoz viszonyitva is ). En eloszor Brembora csereltem,de az sem volt az igazi, bar a gyarinal 1 fokkal jobb.
A problemat nalam az EBC ultimax fektarcsa, es EBC redstuff fekbetet oldotta meg. Na azota olyan, mint a geppuska.
Az a problema ezzel a bejegyzessel,h a nepper is bevallja,h nincs tapasztalata ele majd ahelyett,h inkabb nem mondana semmit azert gyorsan odaszurja,h kettostomegu es turbo na az bizony tuti elRomlik. Honnan tudja ha nincs ralatasa erre a motorra es tipusra?
Igy gyakorlatilag azt mdta neki,h vegyel Hyundai-t mert az jo...
Az én fékem is nyikorog a csere óta. Illetve, ahogy észrevettem, csak melegebb időben. Télen egyáltalán nem hallottam, mióta viszont itt a jó idő, azóta eléggé idegesítő.
Fékfolyadékot nem cseréltem. Lehet ez a hiba oka? egyébként a csere óta az első fékbetétek nyikorognak, főként közepes erejű fékezésnél (gondolom a féktárcsa rezonanciája miatt).
Volna egy műszaki kérdésem, hátha valaki találkozott hasonlóval, vagy tud megoldást. Szóval a jelenség és előzmények: kb. 40 000km-nél elkezdtem érezni, hogy a fékhatás csökken, az első kerekek blokkolni akarnak (abs nem engedi természetesen), de a fékhatásom nem az igazi, közepes fékezésnél gyakorlatilag alig volt fékhatás, a fék fogáspontja is mélyebbre vándorolt. Aztán kis idő múlva az első betétekben el is szakadt a kopásjelző, fékbetét csere (gyárira). most 60 000 km van a kocsiban, első betétek félkopottak, hátsók kb 3/4, de a fékhatás azóta sem az igazi, gyári új állapotot meg sem közelíti, tehát a fékbetétcsere nem oldotta meg a problémát. Feltételezem, hiába cserélem le a fékbetéteket, tárcsákat, valamit talán segít, de a gyári állapot nem jönne vissza, tekintve, hogy az első betétek cseréje sem oldotta meg a helyzetet. Ez valami beállítási kéréds lehet? találkozott esetleg valaki hasonló fékhatás vesztéssel?
Kényelem és külső szempontjából szerintem nagyon jó a Bravo. A múltkor győr - fót távot megtettem egymás után kétszer. Először a főnök új fullos passat kombijával másnap az én bravommal. A passatból a végén örültem hogy kiszálltam mert fájt a jobb lábam. A bravonál semmi, pedig akkor szórakoztak a tatai lehajtónál az aszfalt javítással és másfél órát araszoltam is.
Egyszer kaptunk egy hyundai i35 bérautót, 30 ezer km-el, először örültünk hogy végre valami kényelmes autó, aztán egész úton hallgattuk a műszarfal nyiszogását, zörgését.