Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Sokat nem írok, csak annyit, hogy az infók nem garázsműhelyből származnak, és nem sofőr pletykák... Ennyi.
Egyébként mi az, ami egy buszt hosszabb-rövidebb időre kivesz a forgalomból: - balesetes - szemlés - lejárt a vizsgája - nagy javításon van
Ezek bármelyike, ha fennáll, akkor nem látod az utcán, de nem is selejt! Mikor adnak el egy kocsit? Ha megéri eladni, mert nemsokára lejár, vagy már lejárt a vizsgája, és a cég nem akar rá költeni, illetve ha van aki jó pénzért megvegye... Ha műszaki állapota olyan, akkor úgysem vennék meg, illetve sok pézbe kerül a felújítás és az üzembe tartás.
Mert az AFF-578 már vagy három hete az Ipar utcai telepen van, felújításon! Kicsit rendberakják, aztán továbbadják egy másik Volánnak. Én így tudom. Más is tudja bizonyítani...
Hát igen. Amiket felsoroltál, azokból már szinte majdnem mindent selejtezték.
Amik még vannak a tudásom szerint: AFF-650, AFF-690, AFF-691, AFF-671, AFF-672, DZE-257, ill. ELJ sorozat, + AFF-648 - (amit nem tudok hogy megy-e még...)
Ma voltam Győrben és meglepetten vettem észre, hogy a helyijáratok között alig voltak 280-asok. Csak én kerültem el őket, vagy tényleg kevesebb van már belőlük? (igaz, hogy utoljára kb. 2 éve voltam buszfotózáson arrafelé)
Ezúton tájékoztatom minden kedves kollégámat, ismerősömet, és topictársat, hogy 2009-től nevet változtatok, mert a KZX-004 január 1.től már nem fedi a valóságot.
Sziasztok és utólag is kellemes ünnepeket kívánok!Érdeklődni szeretnék egyik kedvenc kocsim után ami sokáig Csepelen járt a MOL színeiben a rendszáma GAT-169.Annyit megtudtam,hogy Csornai lett a kérdésem az lenne melyik fordát csinálja?köszi előre is.
A Sláger Rádión az órás hírekben mint valami nagy szenzációt úgy mondják, hogy Győrben nem emelik a tarifákat, de ritkítják a járatokat. Mintha ezzel az Önkormányzat nagy kegyességet gyakorolna...