Honda Jazz 2009 gyártású autóhoz nyárigumi+könnyűfémfelni eladó. 175/65/15 23000km mentem vele. A második képen látni hogy a felni egy kicsit sérűlt. Irányár: 85000Ft.
Illetve Jazz kézikönyv is átadó. Személyesen, vagy postán.
Köszönöm az infót. Csak sajnos az 1.2 Golf Bluemotion ritka mint a fehér holló. Így 1.2 turbos motorból szinte csak Skoda van. Így marad a Honda Jazz, Kia Vega 1.4 D ill. valamelyik Skoda. Majd meglátjuk.
1 hónapon belül felújítatom a Jazz fényezését, a többit majd nyáron meglátjuk..
Ha pl. egy 50 kg-os bőröndöt tennél a tetőcsomagtartóra, azzal vsz. nem lenne különösebb gond. De ha ugyanekkora súlyt kerékpárok formájában teszel fel, már más a helyzet, mert nagyobb a mérete, a súlypontja is messzebb kerül a felfüggesztési pontoktól, vagyis menet közben (hepehupák, fekvőrendőr, kátyú, fékezés, kanyarodás) sokkal nagyobb dinamikus terhelés éri a lábaknál a tetőt.
Én már megjártam egyszer (nem Jazz-el), amikor 3 méteres vascsöveket (összesen 45kg) vittem a tetőn Bp.-en. Amikor feltettem, semmi gond nem volt, de az út végére csúnyán be volt horpadva a tető a lábaknál.
(Ha nem vállalja senki...) akkor elsőnek nézd meg az ablak zárt helyzetét. Nem vicc. Előfordul, hogy lerázódik 2-3mm-t.
Ha nem volt törve az autó, akkor az ajtótömítéssel nem szokott baj lenni.
Gyakorlatilag, valószínűbb a beázás a tető felöl, http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=125314884&t=9098791 vagy a padlólemez felöl. A karosszéria elemek jórészt pont hegesztve vannak, ami nem zár hermetikusan. A réskitöltésre használt anyagok nem tökéletesek.
EGR-nél a csatornára gondoltam. Láttam képeidet, jól jön segítségnek. :D Talán még 1 kérdés. Ezeket a tömítéseket lehet rendelni külön, vagy "csomagkapcsolva van", ill. hol lehet rendelni?
(Ha estelg már elment akkor bocsi én nem látom) Családtag lett egy 2006-os 1.4-es jazz amit munkába járásra használunk(2*30/nap) 78000km-el vettük most van benne 84. Eddig végig vezetett szervizzel (Németország). Már olvasgattam a fórumot és elég sok hasznos infóhoz jutottam, de lenne pár kérdésem, hogy valójában mindent jól értettem-e.
1. Az autó fogyasztása télen vegyesben 5.5-6 liter között mozog, ha jól néztem ez normális!?
2. Mínusz fokokban az első 1-2 km-en picit szelephangja volt, de aztán néma csend. 0 fok felett soha nem halottam. Ez normális vagy érdemes hézagot állítani már most? Hézagállítás simán 2 csavar hézagmérő konstrukcióval megoldható vagy esetleg mást fogok látni ha nekiugrunk?
Hidegen szívó: 0,2 kipuf: 0,25mm?
3. EGR szeleptisztításnál szükségem lehet valamiféle új tömítésre a járatnál? 4. Motorolaj 5W30 vagy 5W40? Castrolban gondolkodtam, vagy kizárólag a gyárit bele (HFS 5W40)? 5. Váltóolaj témában vakon vagyok. Egy mennyiséget és egy jó minőségű tippet várnék.
6.Kiégett egy rizs izzó a klímánál. Ide a „szúnyoglábú” 6.5mm 14V 65ma jó? Vagy csak 80ma?
EGR csatorna részleges dugulása után következik az EGR szelep. Ebben az esetben már kétesélyes a tisztítás sikeressége mivel a szelep maga roncsolás mentesen nem szerelhető szét így áztatással, stb lehet belé életet lehelni.
Ha nem indul meg a közepe akkor csere ... bontott vagy az új ami 110 ezres a boltban.
A Protec adalékok jók, Én is használom őket, de mint írtad is nem oldják meg ezt a problémát.
Régebben már írtam az EGR problémámról - motor rángat, piros lámpánál megáll, stb. - ami mostanra már elég kényelmetlenné vált. A kocsiban 311.000 Km van - 1,4 CVT, 2005. 10. havi, új korától nálam van.
Hát hogy a szerelőm többször tisztította az EGR-t, mondván a miatt szokott rángatni. Utána meg szokta jegyezni, hogy nem is volt koszos. Ráadásul a tisztítás után is rángat.