Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wastegate Creative Commons License 2014.03.04 0 0 46010

A lehetőség adott egy ötösért oda adom neki ha kell ... kábel meg rendelhető hozzá.

Köszönjük az utánjárást!

 

w

Előzmény: BekeToni (46006)
agro1 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 46009

agro1 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 46008

Eladó

 

Eladó

Honda Jazz 2009 gyártású autóhoz nyárigumi+könnyűfémfelni eladó. 175/65/15
23000km mentem vele. A második képen látni hogy a felni egy kicsit sérűlt.
Irányár: 85000Ft.

 

Illetve Jazz kézikönyv is átadó. Személyesen, vagy postán.

Személyesen átvehető: Budapesten.

almacsiga Creative Commons License 2014.03.03 0 0 46007

Én sem Golf-ot akartam venni, de akkor éppen "szembejött".

Ha maradsz az újabb Jazz-nél, azzal sem jársz rosszul :-) Sok szerencsét a keresgéléshez.

Előzmény: Ptom71 (46005)
BekeToni Creative Commons License 2014.03.03 0 0 46006

Ez a Civic Matsushita rádióhoz való, – legalábbis a cikkszám alapján. De a lábkiosztása mindegyiknek ugyanaz.

 

Úgyhogy mégis jó a 2009-es LS-be, csak a 32114TF0000 kábel kell hozzá.

 

A fotón látott csatlakozó tévesztett meg, a rajzon ez van. (néhány tűvel kevesebb)

 

                     

Előzmény: Törölt nick (45967)
Ptom71 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 46005

Köszönöm az infót. Csak sajnos az 1.2 Golf Bluemotion ritka mint a fehér holló. Így 1.2 turbos motorból szinte csak Skoda van. Így marad a Honda Jazz, Kia Vega 1.4 D ill. valamelyik Skoda. Majd meglátjuk.

 

1 hónapon belül felújítatom a Jazz fényezését, a többit majd nyáron meglátjuk..

Előzmény: almacsiga (46002)
kóboráram Creative Commons License 2014.03.03 0 0 46004

Ezt ajánlatos komolyan venni.

 

Ha pl. egy 50 kg-os bőröndöt tennél a tetőcsomagtartóra, azzal vsz. nem lenne különösebb gond. De ha ugyanekkora súlyt kerékpárok formájában teszel fel, már más a helyzet, mert nagyobb a mérete, a súlypontja is messzebb kerül a felfüggesztési pontoktól, vagyis menet közben (hepehupák, fekvőrendőr, kátyú, fékezés, kanyarodás) sokkal nagyobb dinamikus terhelés éri a lábaknál a tetőt.

 

Én már megjártam egyszer (nem Jazz-el), amikor 3 méteres vascsöveket (összesen 45kg) vittem a tetőn Bp.-en. Amikor feltettem, semmi gond nem volt, de az út végére csúnyán be volt horpadva a tető a lábaknál.

Előzmény: octluki (46003)
octluki Creative Commons License 2014.03.03 0 0 46003

Sziasztok!

 

A Honda gyári tartozékainak böngészgetése közben találtam egy érdekes dolgot:

 

Tetőcsomagtartó

Üvegtető nélküli modellekhez - 4 zárat tartalmaz - Max. terhelhetőség: 50 kg

For cars with normal roof. To avoid roof deformation, no bicycles can be carried on the roof.

Bruttó ár: 76904.0 HUF Cikkszám: 08L02-TF0-600

 

A vastagon kiemelt rész az érdekes. Mit gondoltok róla? Valóban deformálódhat a tető bringák szállítása közben?

 

Van vonóhorgom, inkább akkor arra próbáljak szállítót venni?

 

üdv

octluki

almacsiga Creative Commons License 2014.03.03 0 0 46002

A 44770-es hozzászólásban írtam le a tapasztalataimat a Golf-ról. 

A véleményem nem változott azóta, meg vagyok elégedve.

 

Előzmény: Ptom71 (45960)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.02 0 0 46001

Autózási/kényelmi szempontból legjobb vétel

a 2005 november utáni már ránc felvarrott 1.4LS

.... a korosabb JAZZ-ek közül.

 

A fórumból kiderül miért... de röviden:

- erősebb jelentősen, mert a váltó áttételek is mások! 

- szebb a bel- és kűlcsín

- kényelmesebb (lágyított rugózás)

- biztonságosabb (oldal légzsák)

- automata klíma, digitálsi kezelővel

- apró kényelmi cuccok plusszban

 

Erről a belsőről ismered fel könnyedén...

http://a5.hu/kepek/tesztek/Honda%20Jazz%20CVT//050414jazz2504.jpg

 

A jobban menés ára cirka 0,3-0,5 liter benzin többlet igény, lábtól függően.

 

-----------------

 

Ezt kell tudni a 2005 körüli  1.2 kontra 1.4 kérdésről... "a jobban megy-e ?"  témában.

(anno, a 16898 hozzászólás környékén volt ez soxor téma)

 

....az 1.4 azonos sebességnél, kicsit többet forog, hogy dinamikusabb lehessen.

 

Ehhez úgy méreteztek a váltót, hogy

NAGYOBB nyomatékot tudjon az útra letenni

az AZONOS sebességeknél...

... tehát minden helyzetben jobban gyorsul az 1.4!


 

Így az eredmény végül az, hogy

az 1.4 esetén a katalógusban lényegtelennek tűnő,

csak +5 LE és csak +9 Nm többlet ellenére is

 

4 % nyomaték többlet van az 1. és 2. fokozatban

30%-al jobb a dinamika 3.-ban  (előzés, hegymenet)

16%-jobb a dinamika 4.-ben

8%-al jobb a dinamika 5.-ben

Azaz a forgalomban az 1.4 jóval fürgébb az 1.2-nél és könnyebben felmegy a lejtőn (mélygarázs pl.) még megrakva is:-)

 

---------------

Előzmény: Jocoo86 (45998)
wastegate Creative Commons License 2014.03.02 0 0 46000

Talán jobb ha hozzá értő valaki átnézi vásárlás előtt ... ha bp ok gyertek.

1.2 vs 1.4 erre én nem tudok neked válaszolni, mindenki mást tart fontos szempontnak ... viszont mindkettő jó :O)

 

w

Előzmény: Jocoo86 (45998)
wastegate Creative Commons License 2014.03.02 0 0 45999

Az egér alu betét és a hf közötti sortömítés tisztítható ... meg tudod menteni.

Az egér szelep alatti tömítés két esélyes ... vagy rá van sülve vagy le tudod emelni róla.

 

Mindkettő gyári ... hszervízben kapsz.

 

w

Előzmény: george33 (45992)
Jocoo86 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 45998

Üdv mindenkinek ! 

Segítségeteket szeretném kérni.

A közeljövőben szeretnék vásárolni Honda Jazz (2002-2008)  típusú gépkocsit.

Mi az amire oda kell figyelni, típushibák?

1.2 vagy 1.4-est érdemesebb inkább venni ? 

 

Válaszokat előre is köszönöm !

BekeToni Creative Commons License 2014.03.02 0 0 45997

Úgy tudom, csak az Alpin rádiókhoz (2009-től) lehet USB adaptert illeszteni. A korábbi Visteon rádiókhoz sajnos nem.

Előzmény: zet73 (45948)
BekeToni Creative Commons License 2014.03.02 0 0 45996

Ez a Civic Matsushita rádióhoz való.

Előzmény: Törölt nick (45967)
BekeToni Creative Commons License 2014.03.02 0 0 45995

(Ha nem vállalja senki...) akkor elsőnek nézd meg az ablak zárt helyzetét. Nem vicc. Előfordul, hogy lerázódik 2-3mm-t.

 

Ha nem volt törve az autó, akkor az ajtótömítéssel nem szokott baj lenni.

Gyakorlatilag, valószínűbb a beázás a tető felöl, http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=125314884&t=9098791 vagy a padlólemez felöl. A karosszéria elemek jórészt pont hegesztve vannak, ami nem zár hermetikusan. A réskitöltésre használt anyagok nem tökéletesek.

Itt csak mutatom, hogy mi is ez: http://www.nikkel.hu/uploads/assets/nextimage/Locakarjav01.pdf

 

Pótkeréknél szokott még összegyűlni a víz.

Előzmény: bazsuzsi (45978)
BekeToni Creative Commons License 2014.03.02 0 0 45994

:) Ne aggódj, jön a nyár, ez is természetes (mint jelenség)

Előzmény: george33 (45993)
george33 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 45993

Hi.

 

Köszi.

 

Most, hogy mondod olvastam a jelenségről.  Aggódjak emiatt? Lehet valamit tenni ezügyben? vagy amúgy is jön a nyár........ :D

Előzmény: BekeToni (45991)
george33 Creative Commons License 2014.03.02 0 0 45992

Köszi a válaszokat.

 

EGR-nél a csatornára gondoltam. Láttam képeidet, jól jön segítségnek. :D
Talán még 1 kérdés. Ezeket a tömítéseket lehet rendelni külön, vagy "csomagkapcsolva van", ill. hol lehet rendelni?

Előzmény: wastegate (45990)
BekeToni Creative Commons License 2014.03.02 0 0 45991

6. Ha automata klíma, akkor 4db 80mA izzó.

 

1. Fogyasztás a hengerűrtartalom és használatnak megfelelő.

 

2. Hernyócsavaros, Szívó:0,15-0,19mm Kipufogó:0,26-0,30mm Inkább ezért szokott kopogni hidegen:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=127229566&t=9098791

Előzmény: george33 (45989)
wastegate Creative Commons License 2014.03.02 0 0 45990

Szia ...

 

1, passz ...

2, Nem szelep hang ... emiatt hiába az állítás 

3, Nem a szelepet kell tisztítani és igen 2 tömítés fog kelleni (ha nem vagy ügyes).

4, Nem a viszkozitás a lényeg hanem a teljesítmény szint ... amúgy 5w30 és 5w40 Ok

5, HONDA MTF 2 liter (1.5) ... nincs kereskedelmi forgalomban, de "beszerezhető" a szervizben

6, passz ...

7, 8 db gyertya egyforma NGK vagy DENSO

 

w

Előzmény: george33 (45989)
george33 Creative Commons License 2014.03.02 -1 0 45989

Szevasztok!

 

(Ha estelg már elment akkor bocsi én nem látom)
Családtag lett  egy 2006-os 1.4-es jazz amit munkába járásra használunk(2*30/nap) 78000km-el vettük most van benne 84. Eddig végig vezetett szervizzel (Németország). Már olvasgattam a fórumot és elég sok hasznos infóhoz jutottam, de lenne pár kérdésem, hogy valójában mindent jól értettem-e.

 

1. Az autó fogyasztása télen vegyesben 5.5-6 liter között mozog, ha jól néztem ez normális!?

 

2. Mínusz fokokban az első 1-2 km-en picit szelephangja volt, de aztán néma csend. 0 fok felett soha nem halottam. Ez normális vagy érdemes hézagot állítani már most? Hézagállítás simán 2 csavar hézagmérő konstrukcióval  megoldható vagy esetleg mást fogok látni ha nekiugrunk?

Hidegen szívó: 0,2 kipuf: 0,25mm?

3. EGR szeleptisztításnál szükségem lehet valamiféle új tömítésre a járatnál?
4. Motorolaj 5W30 vagy 5W40? Castrolban gondolkodtam, vagy kizárólag a gyárit bele (HFS 5W40)?
5. Váltóolaj témában vakon vagyok. Egy mennyiséget és egy jó minőségű tippet várnék.

6.Kiégett egy rizs izzó a klímánál. Ide a „szúnyoglábú” 6.5mm 14V 65ma jó?  Vagy csak 80ma?

 

http://www.ebay.de/itm/10-x-Subminiaturlampe-Miniaturlampe-T1-3V-6V-12V-14V-24V-28V-20mA-40mA-60mA-65mA-/400671455818?pt=DE_Haus_Garten_Inneneinrichtung_Leuchtmittel&var=&hash=item5d49e13a4a

 

7. Gyertya mind a 8 azonos méret, vagy hengerenként más, mint pl. A TS motoroknál? Márka?

 

Előre is köszi a válaszokat

 

Ui: Jó kis vas ez a Jazz :D

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.27 0 0 45988

EGR csatorna részleges dugulása után következik az EGR szelep. Ebben az esetben már kétesélyes a tisztítás sikeressége mivel a szelep maga roncsolás mentesen nem szerelhető szét így áztatással, stb lehet belé életet lehelni.

Ha nem indul meg a közepe akkor csere ... bontott vagy az új ami 110 ezres a boltban.

 

A Protec adalékok jók, Én is használom őket, de mint írtad is nem oldják meg ezt a problémát.

 

w

Előzmény: Kalmuk (45983)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.27 0 0 45987
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.27 0 0 45986

Pont ezért kérdeztem ... nem a szelepet kell tisztítani hanem a csatornát kiganézni.

 

Keress rá a "régi" nick nevemre (wastegate) és ott látod miről van szó.

Semmiféle hókuszpókusz és adalék nem megoldás, fizikailag lehetetlen, szét kell szedni és kitakarítani.

 

Ha nins rá mbered megcsinálom szívesen, akár meg is várhatod.

 

w

Előzmény: polgar_jeno (45981)
kóboráram Creative Commons License 2014.02.27 0 0 45985

A CVT váltó hogy viselte a 311 ekm-t?

Előzmény: Kalmuk (45983)
Kalmuk Creative Commons License 2014.02.27 0 0 45984

És igen, tényleg ennyi van benne: http://instagram.com/p/kbaKLvjEVm/

 

Kalmuk Creative Commons License 2014.02.27 0 0 45983

Szervusztok,

 

Régebben már írtam az EGR problémámról - motor rángat, piros lámpánál megáll, stb. - ami mostanra már elég kényelmetlenné vált. A kocsiban 311.000 Km van - 1,4 CVT, 2005. 10. havi, új korától nálam van.

 

Olvastam egy cikket - http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/bg_motormosassal_egr-szelepet_is_menthetunk_kiprobaltuk-11723 - elmentem, kipróbáltam. 18ezer Ft. Ha nem is oldotta meg 100 százalékosan a problémát, de szinte jó lett, alig, nagyon ritkán produkálja a hibát.

 

Szerintem érdemes kipróbálni annak, akinek nincs jobb ötlete.

Sok szerencsét,

János

 

polgar_jeno Creative Commons License 2014.02.27 0 0 45982

hát így most nem tudom, milyen gyertya van benne. azt tudom, hogy 8db és márkaszervizben rakták bele :)

Előzmény: Törölt nick (45952)
polgar_jeno Creative Commons License 2014.02.27 0 0 45981

Szia!

Hát hogy a szerelőm többször tisztította az EGR-t, mondván a miatt szokott rángatni. Utána meg szokta jegyezni, hogy nem is volt koszos. Ráadásul a tisztítás után is rángat.

üdv.

pj

Előzmény: Törölt nick (45951)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!