Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

toji76 Creative Commons License 2020.05.15 0 0 69277

Elektronikus lopásgátló rendellenesség..... a kiírt hiba.

 

Valahol az immo lesz a ludas, vagy a kulcs jeladója. Próbáld meg a tartalék kulcsot

 

Előzmény: fecó414 (69275)
fecó414 Creative Commons License 2020.05.15 0 0 69276

Immo jel gyújtás ráadáskor ott van, de pár másodperc után elalszik, és először az anomalie-t írja ki utána pedig a másik kettőt. Indítozás közben sem jön fel a jel. 

Előzmény: fecó414 (69275)
fecó414 Creative Commons License 2020.05.15 0 0 69275

Anomalie antivol electronique, ezt írja mikor a gyújtás rárakom, és utána a másik kettőt.

Előzmény: toji76 (69274)
toji76 Creative Commons License 2020.05.15 0 0 69274

Az akkumulátor töltési hibája, a motorolaj-nyomás elégtelen ...

 

Elsőnek próba másik tuti jó akksival, az olaj nyomás öninditózásnál nem alakul ki, az járadékos hiba a sok hosszú indítás miatt.

 

Indításkor nem világít véletlenül az immo piktogramm?

Előzmény: fecó414 (69273)
fecó414 Creative Commons License 2020.05.15 0 0 69273

Anomaile charge betterie, pression huile moteur insuffisante ezeket írja ki. 2001-es 1.6 16szelepes , teker de nem indul.

toji76 Creative Commons License 2020.05.14 0 0 69272

Vezetékezést és a csatlakozókat nézd át alaposan, aztán ha semmi akkor elektronikához értő szakember

Előzmény: chriss28 (69271)
chriss28 Creative Commons License 2020.05.13 0 0 69271

Sziasztok. 

2000//1.6-16v//nfu. 2 éve küszködök a p0221,es p0226 hibakódokkal. Mindíg együtt jönnek/vannak. Néha van néha nincs. Hidegebb időben ritkábban. Ha van akkor termeszetesen 70%-os tiltás... Cseréltem már gázpedál potit,ma pedig fojtószelepházat... Változatlan... 

Kezdem feladni. Valami 5let,tapasztalat?

joco81 Creative Commons License 2020.05.13 0 0 69270

Köszönöm a választ.

Igen, egyfajta közvélemény kutatás a cél. :)

Remélem a darabolás közben nem lesz felgyújtva és akkor továbbra is beindítható.

 

Előzmény: FeZ_ (69269)
FeZ_ Creative Commons License 2020.05.13 0 1 69269

Ha gondolod ide is leírhatom, mint a Arckönyvben is, hogy szerintem könnyebb és problémamentesebb eladni úgy, hogy beindítható, kipróbálható a motor.

De most közvélemyénkutatást csinálsz és az összegyűlt szavazatok / vélemények függvényében döntesz ? :-P Ha meg tudod oldani, akkor tárold úgy, hogy kipróbálható legyen. Ha nem tudod megoldani, akkor meg mindegy is mások véleménye szerintem.

 

Az ár meg mindig képlékeny. Mondhatnám, hogy lósz.r veréb kérdése, de szebben fogalmazva kereslet-kínálat kérdése a dolog. Láttam már ugyanolyan motort 120e-ért is eladni, amikor valakinek nagyon kellet, miközben holtidőben meg ugyanolyan 45e-ért ment el és örültek, hogy elvitték végre.

 

 

Előzmény: joco81 (69267)
rn8 Creative Commons License 2020.05.13 0 0 69268

Üdv! A baj mem jár egyedül...... A hátsó ablaktörlö motort hogy tudom direktbe müködtetni,hová kell a stekkerbe a +,és a -?

joco81 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 69267

Sziasztok!

Lenne egy eladó Xsara diesel motor (XSARA 1.9 D WJY (DW8B)) , de nem tudom hogy kell bontott motort eladni :)

Az autót alkatrésznek vettem, így az előéletéről nem sokat tudok. Azaz semmit

Pár száz méteres "próbaút" volt Bécs belvárosban a mélygarázsból a trélerig. A motor könnyen indul és szép hangja van.

A kérdésem két tábornak is szól.

Alkatrész eladók:

Ti hogy szoktátok eladni? Kibontva, raklapon?

Beépítve és kipróbálható módon?

 

Vásárlók, felhasználók:

Ti hogy vennétek szívesebben?

 

Nem nyerészkedni akarok rajta, csak egy picit csökkenteni a baleset utáni helyreállítás költségeit.

Átejteni szintén nincs szándékomban senkit.

 

És a legfontosabb:

Mennyi egy ilyen motor REÁLIS ára? 

 

A bontópláza elég magas árakat listáz, de itt hivatalos bontósok árulnak:

https://bontoplaza.hu/?t=3&muvelet=mutat&gyaricikkszam=dw8

 

https://bontoplaza.hu//?t=3&muvelet=mutat&gyaricikkszam=WJY

 

Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat.

toji76 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 69266

A kormány mozdítására azonnal megemeli a fordulatot, mert a szivattyú lefogja a motort, úgy hogy az úgy jó ahogy van.

Előzmény: rn8 (69264)
5bdc Creative Commons License 2020.05.12 0 0 69265

Szia.

 

Nekem szintén emeli a fordulatot 1.6 SX-II ( új kora óta ), a feleségemé szintén emeli.

Pedig még nem voltak cserélve az érzékelők.

 

5bdc

Előzmény: FeZ_ (69261)
rn8 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 69264

a kép lemaradt!

Előzmény: rn8 (69263)
rn8 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 69263

Itt a bűnös!

Előzmény: FeZ_ (69261)
rn8 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 69262

Kösz a választ! Akkor ha jól értelmezem igazából nem  olyan nagy probléma most ez a "hiba". Gyakorlatilag most kicsit hamarabb "rákészíti" a rendszert a plussz terhelésre,de ezen kívűl más problémát nem okoz.Gondoltam,sőt mikor utánna néztem láttam is hogy nem a legjobb volt a vásár,de kellett az alkatrész így fél nap alatt meg is lett! :-)

Előzmény: FeZ_ (69261)
FeZ_ Creative Commons License 2020.05.12 0 0 69261

A nyomásértékek színenként mások, ahol kapcsolnak a kapcsolók. A lila 20 bar, a fehér 35 bar. Ezeknek csak a kormány végállásnál kellene megemelniük a fordulatszámot, mivel kisebb értékűt tettél bele, azért emeli meg már akkor, ha elkezded tekerni a kormányt. 

Amúgy a gyári új gomba "csak" Br. 14815,- Ft. A lila, mert a fehér meg Br 14127,- Ft. Az utángyártott még kevesebb.

 

 

 

Előzmény: rn8 (69260)
rn8 Creative Commons License 2020.05.12 0 0 69260

Sziasztok!

 

Pár napja elég csúnyán el kezdet szivárogni a szervó olaj a rendszerből. Rövid idő alatt kiderült hogy a szervó nyomáskapcsoló enged,és a kábel lehozza az olajat az alsó részre. Tegnap fél napi utánna járásal sikerült vennem nem kevés pénzért (18000ft) egy másikat. A boltos szerint csak ez volt hozzá való így megvettem. Miután beszereltem kíváncsiságból elkezdtem utánna nézni,hogy esetleg nem lehetett volna olcsóbban megúszni a dolgot,és akkor ért a meglepetés hogy nem mindegy milyen szinű gyűrű található rajta. Ami benne volt azon fehér volt,a kapott darabon pedig lila. Mi a jelentősége a  színek? Egyébként műkődik,teljesen csereszabatos volt,kormánymozdításra kicsit megemeli a fordulatot,más egyebet nem tapasztaltam. Lehet belőle probléma? Nem szívesen vennék másikat,de ha nagy a gubanc akkor persze nincs más út.Egyébként egyenlőre fehér gyűrűset nem is találtam,és  az általam vásárolt tipust az összes xsarához hozza kivéve az 1.6 88LE tipusuhoz nem!Természetesen nekem ilyen van! :-)

Mate2010 Creative Commons License 2020.05.10 0 0 69259

Bal kéznél a biztosíték fedél alatt ott az obd2.

Előzmény: Makita1991 (69258)
Makita1991 Creative Commons License 2020.05.09 0 0 69258

1999 es évjárat nen tudok rola hogy hova lehetne rácsatlakoztani a gépet

Előzmény: toji76 (69257)
toji76 Creative Commons License 2020.05.09 0 0 69257

Ha továbbra is gyakran lefullad akkor diagnosztika mert valami nem stimmel, valaki megadja majd magát

Előzmény: toji76 (69256)
toji76 Creative Commons License 2020.05.09 0 0 69256

Gyújtáskor a szivattyú beindul 1-2 mp-re, ez normális. Amikor a motor beindul a szivattyú újra dolgozni kezd. Előnyomást csinál ilyenkor a szivattyú. Ha lefullad akkor valamiért nem tudta beszabályozni az alapjáratot.

Aztán jól kikormoltad a motort kitisztultak a járatok. Ilyenkor célszerű újra kalibráltatni a folytószelepet.

 

Add rá a gyújtást várj 30 mp-t, és kattogást -zúgást fogsz hallani pár mp-ig, ilyenkor automatikusan újra felveszi a kezdő és végpontokat a folytószelep, azaz teljesen kinyitja és visszazárja a szelepet és a mért értékek alapján újra kalibrálja a beállításokat.

 

Ha végzett gyújtás le, pár mp után indíthatod. Ha

Előzmény: Makita1991 (69255)
Makita1991 Creative Commons License 2020.05.08 0 0 69255

Hellosztok 1-2 napja azt tapasztaltam bemelegedett a motor megáltam kb vagy 10 percre rádtam a gyujtást halatszott a benzin szivatyú dolgozik beindult de leis állt 2x ezt csinálta utána adtam neki kis gáz s hibátlanul alapjárat visza jött nem ált le beinditáskor  haza mementem hibátlanul indult mi lehetett a probléma? Előtte 98 ast tankoltam bele semmi baj nem volt amikor keletkezett a hiba akor 100as benzinel vagy 150km mentem s azóta semmi hiba  nem tudom hogy a benzin az oka vagy valami a kocsival van. valaki járt igy már? vagy mi lehet a baj?

kari56 Creative Commons License 2020.05.06 0 0 69254

Köszönöm. Akkor amíg az XM nincs rendben ráérősnek minősítem a megoldást.

Előzmény: FeZ_ (69253)
FeZ_ Creative Commons License 2020.05.06 0 0 69253

Kábelhiba miatt is csinálhat ilyet (valahol kissé meg van törve belül pl.), de csatlakozónál is lehet kontakt hiba. (tökmindegy, hogy szépnek néz ki, nálam a légzsáknál volt gyönyörű csatlakozók, mégis kontakt hiba miatt jelzett)

Feszültségingadozási probléma is lehet, ami egy "gyengébb" szakaszon már kiesik a tűrésből.

Esetleg a vezérlő tápellátási gondjai is okozhatnak zavarokat. Ha nem egyértelmű a hiba és nem élhetetlen a dolog, (a leírásod alapján nem az), akkor majd akkor foglalkozz vele, ha állandósul a hiba. Akkor már könnyebben lesz kideríthető, hogy mi miatt csinálja.

 

Kevésbé márkás és sajnos nagy ritkán még márkásabb szűrőnél fordult már elő, hogy nem volt jó a hozzáadott tömítés. Nem csak emiatt, de olajszűrőből, üzemanyagszűrőből erősen ajánlottak a nagy nevek. Purflux, Mann, Mahle.

 

 

Előzmény: kari56 (69252)
kari56 Creative Commons License 2020.05.06 0 0 69252

Üdv Urak!

 

ABS hülyeséggel küzdök. Hideg időben indításnál hibát jelez, majd egy újbóli után rendben működik. Nem csak a lámpa alszik el.

Most, hogy megjött a jó idő reggel is egyből működik, viszont, ha véletlenül lefulladok, újra idításnál már hibajelzés van és egy újabb indításra sem szűnik meg egy-két órán belül. Aztán megint működik.

Lexia annyit ír ki, hogy átmeneti hiba, semmi más. A jeladókat mértem, azok egyforma ellenállásúak.

A blokk csatlakozója tele volt kontakt zsírral, de az érintkező pucolástól nem változik semmi.

Elvagyok vele, mert ismerem a nyűgjét, de nem ilyennek tervezték az biztos:(

Valaki tapasztalt már hasonlót?

Ja, más. Egy hónapja cseréltem olajat szűrőt, szűrőházat, tömítéssel. Egyik reggel tolatás után nézem, milyen csíkot húz a kocsi. Az olajszűrő fedelének tömítése teljesen ellapult és dőlt mellette az olaj. Mivel nem volt otthon vasárnap este új tömítés, meg minek, ha az is elengedi magát, maradt a régi cérnás trükk. Most nem folyik, de lesz bele új O gyűrű, kíváncsi leszek, milyet adnak külön, a fedél nélkül. Azt néztem, hogy a fedélben a horony, ahova a tömítő kerül, túl széles és bőven ad helyet a gyűrű lapulásának.

Koyoboy Creative Commons License 2020.05.06 0 0 69251

2002-es 1.6 16v. Volt már felújítva bő 50e kilométerrel ezelőtt,fogaskereket + behúzót cseréltek,de nem tudom milyen minőségű,ezzel foglalkozó cégnél,nem otthoni barkács.

Előzmény: FeZ_ (69250)
FeZ_ Creative Commons License 2020.05.06 0 0 69250

Attól is függhet, hogy mikori a gép.

Az önindító mindegyiknél esélyes. A gyújtáskapcsoló is, bár ezt hiszem a legkevésbé. 30 év alatt sosem találkoztam olyan esettel, hogy emiatt indítózott volna tovább. (Természetesen azt az esetet kivéve, amikor az indító funkció visszahúzórugója eltört, de az jól érezhető és egyértelmű, gondolom nálad ilyen nincsen)

Ezen kívül esélyes lehet még a BSM is, ha van benne.

 

Előzmény: Koyoboy (69249)
Koyoboy Creative Commons License 2020.05.05 0 0 69249

Üdv!

Most este volt egy érdekes jelenség,indítómotor beragadt beindulás után. "Leállítottam",kulcs ki,de az önindító forgott tovább. Jól gondolom hogy behúzótekercs beragadt,vagy gyújtáskacsoló? Ráindítottam újra,szerencsére megszűnt a hiba.

idiotaindex Creative Commons License 2020.05.05 0 0 69248

megerositem a lentit : otthon bakokat csereltem mert nem fert el a 7"-os felni es hegesztett fix bakokat kapott a passziv hatsokerek kormanyzas semlegesitesere, ezt meg otthon megoldottam, de eletemben nem tekertem le ilyen gyorsan emelot/autot mikor kezdett ram csuszni az auto... ugyhogy ez nem penz erte, fo a biztonsag

en most apgredeltem tarcsafeket nekem 85penz volt meg a komplett hid ara :( es 2db 12x1,5-es csavart kezzel ki tudtam huzni annak a menetjavitasa sem olcso -en csinaltam mocsok jok ezek a helicoil-ok...

van valakinek nagyobb fekje mint a gyari az auton? (elol 288mm folott) mit hasznaltok?

odaadtam a gyereknek az autot miutan kesz lett es kerdeztem ugye ugye milyen allat?

milyen milyen

fekez ha nyomom...

 

mit mondjak, ez mindent meger!!

 

Előzmény: joco81 (69242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!