Immo jel gyújtás ráadáskor ott van, de pár másodperc után elalszik, és először az anomalie-t írja ki utána pedig a másik kettőt. Indítozás közben sem jön fel a jel.
2000//1.6-16v//nfu. 2 éve küszködök a p0221,es p0226 hibakódokkal. Mindíg együtt jönnek/vannak. Néha van néha nincs. Hidegebb időben ritkábban. Ha van akkor termeszetesen 70%-os tiltás... Cseréltem már gázpedál potit,ma pedig fojtószelepházat... Változatlan...
Ha gondolod ide is leírhatom, mint a Arckönyvben is, hogy szerintem könnyebb és problémamentesebb eladni úgy, hogy beindítható, kipróbálható a motor.
De most közvélemyénkutatást csinálsz és az összegyűlt szavazatok / vélemények függvényében döntesz ? :-P Ha meg tudod oldani, akkor tárold úgy, hogy kipróbálható legyen. Ha nem tudod megoldani, akkor meg mindegy is mások véleménye szerintem.
Az ár meg mindig képlékeny. Mondhatnám, hogy lósz.r veréb kérdése, de szebben fogalmazva kereslet-kínálat kérdése a dolog. Láttam már ugyanolyan motort 120e-ért is eladni, amikor valakinek nagyon kellet, miközben holtidőben meg ugyanolyan 45e-ért ment el és örültek, hogy elvitték végre.
Kösz a választ! Akkor ha jól értelmezem igazából nem olyan nagy probléma most ez a "hiba". Gyakorlatilag most kicsit hamarabb "rákészíti" a rendszert a plussz terhelésre,de ezen kívűl más problémát nem okoz.Gondoltam,sőt mikor utánna néztem láttam is hogy nem a legjobb volt a vásár,de kellett az alkatrész így fél nap alatt meg is lett! :-)
A nyomásértékek színenként mások, ahol kapcsolnak a kapcsolók. A lila 20 bar, a fehér 35 bar. Ezeknek csak a kormány végállásnál kellene megemelniük a fordulatszámot, mivel kisebb értékűt tettél bele, azért emeli meg már akkor, ha elkezded tekerni a kormányt.
Amúgy a gyári új gomba "csak" Br. 14815,- Ft. A lila, mert a fehér meg Br 14127,- Ft. Az utángyártott még kevesebb.
Pár napja elég csúnyán el kezdet szivárogni a szervó olaj a rendszerből. Rövid idő alatt kiderült hogy a szervó nyomáskapcsoló enged,és a kábel lehozza az olajat az alsó részre. Tegnap fél napi utánna járásal sikerült vennem nem kevés pénzért (18000ft) egy másikat. A boltos szerint csak ez volt hozzá való így megvettem. Miután beszereltem kíváncsiságból elkezdtem utánna nézni,hogy esetleg nem lehetett volna olcsóbban megúszni a dolgot,és akkor ért a meglepetés hogy nem mindegy milyen szinű gyűrű található rajta. Ami benne volt azon fehér volt,a kapott darabon pedig lila. Mi a jelentősége a színek? Egyébként műkődik,teljesen csereszabatos volt,kormánymozdításra kicsit megemeli a fordulatot,más egyebet nem tapasztaltam. Lehet belőle probléma? Nem szívesen vennék másikat,de ha nagy a gubanc akkor persze nincs más út.Egyébként egyenlőre fehér gyűrűset nem is találtam,és az általam vásárolt tipust az összes xsarához hozza kivéve az 1.6 88LE tipusuhoz nem!Természetesen nekem ilyen van! :-)
Gyújtáskor a szivattyú beindul 1-2 mp-re, ez normális. Amikor a motor beindul a szivattyú újra dolgozni kezd. Előnyomást csinál ilyenkor a szivattyú. Ha lefullad akkor valamiért nem tudta beszabályozni az alapjáratot.
Aztán jól kikormoltad a motort kitisztultak a járatok. Ilyenkor célszerű újra kalibráltatni a folytószelepet.
Add rá a gyújtást várj 30 mp-t, és kattogást -zúgást fogsz hallani pár mp-ig, ilyenkor automatikusan újra felveszi a kezdő és végpontokat a folytószelep, azaz teljesen kinyitja és visszazárja a szelepet és a mért értékek alapján újra kalibrálja a beállításokat.
Hellosztok 1-2 napja azt tapasztaltam bemelegedett a motor megáltam kb vagy 10 percre rádtam a gyujtást halatszott a benzin szivatyú dolgozik beindult de leis állt 2x ezt csinálta utána adtam neki kis gáz s hibátlanul alapjárat visza jött nem ált le beinditáskor haza mementem hibátlanul indult mi lehetett a probléma? Előtte 98 ast tankoltam bele semmi baj nem volt amikor keletkezett a hiba akor 100as benzinel vagy 150km mentem s azóta semmi hiba nem tudom hogy a benzin az oka vagy valami a kocsival van. valaki járt igy már? vagy mi lehet a baj?
Kábelhiba miatt is csinálhat ilyet (valahol kissé meg van törve belül pl.), de csatlakozónál is lehet kontakt hiba. (tökmindegy, hogy szépnek néz ki, nálam a légzsáknál volt gyönyörű csatlakozók, mégis kontakt hiba miatt jelzett)
Feszültségingadozási probléma is lehet, ami egy "gyengébb" szakaszon már kiesik a tűrésből.
Esetleg a vezérlő tápellátási gondjai is okozhatnak zavarokat. Ha nem egyértelmű a hiba és nem élhetetlen a dolog, (a leírásod alapján nem az), akkor majd akkor foglalkozz vele, ha állandósul a hiba. Akkor már könnyebben lesz kideríthető, hogy mi miatt csinálja.
Kevésbé márkás és sajnos nagy ritkán még márkásabb szűrőnél fordult már elő, hogy nem volt jó a hozzáadott tömítés. Nem csak emiatt, de olajszűrőből, üzemanyagszűrőből erősen ajánlottak a nagy nevek. Purflux, Mann, Mahle.
ABS hülyeséggel küzdök. Hideg időben indításnál hibát jelez, majd egy újbóli után rendben működik. Nem csak a lámpa alszik el.
Most, hogy megjött a jó idő reggel is egyből működik, viszont, ha véletlenül lefulladok, újra idításnál már hibajelzés van és egy újabb indításra sem szűnik meg egy-két órán belül. Aztán megint működik.
Lexia annyit ír ki, hogy átmeneti hiba, semmi más. A jeladókat mértem, azok egyforma ellenállásúak.
A blokk csatlakozója tele volt kontakt zsírral, de az érintkező pucolástól nem változik semmi.
Elvagyok vele, mert ismerem a nyűgjét, de nem ilyennek tervezték az biztos:(
Valaki tapasztalt már hasonlót?
Ja, más. Egy hónapja cseréltem olajat szűrőt, szűrőházat, tömítéssel. Egyik reggel tolatás után nézem, milyen csíkot húz a kocsi. Az olajszűrő fedelének tömítése teljesen ellapult és dőlt mellette az olaj. Mivel nem volt otthon vasárnap este új tömítés, meg minek, ha az is elengedi magát, maradt a régi cérnás trükk. Most nem folyik, de lesz bele új O gyűrű, kíváncsi leszek, milyet adnak külön, a fedél nélkül. Azt néztem, hogy a fedélben a horony, ahova a tömítő kerül, túl széles és bőven ad helyet a gyűrű lapulásának.
2002-es 1.6 16v. Volt már felújítva bő 50e kilométerrel ezelőtt,fogaskereket + behúzót cseréltek,de nem tudom milyen minőségű,ezzel foglalkozó cégnél,nem otthoni barkács.
Az önindító mindegyiknél esélyes. A gyújtáskapcsoló is, bár ezt hiszem a legkevésbé. 30 év alatt sosem találkoztam olyan esettel, hogy emiatt indítózott volna tovább. (Természetesen azt az esetet kivéve, amikor az indító funkció visszahúzórugója eltört, de az jól érezhető és egyértelmű, gondolom nálad ilyen nincsen)
Ezen kívül esélyes lehet még a BSM is, ha van benne.
Most este volt egy érdekes jelenség,indítómotor beragadt beindulás után. "Leállítottam",kulcs ki,de az önindító forgott tovább. Jól gondolom hogy behúzótekercs beragadt,vagy gyújtáskacsoló? Ráindítottam újra,szerencsére megszűnt a hiba.
megerositem a lentit : otthon bakokat csereltem mert nem fert el a 7"-os felni es hegesztett fix bakokat kapott a passziv hatsokerek kormanyzas semlegesitesere, ezt meg otthon megoldottam, de eletemben nem tekertem le ilyen gyorsan emelot/autot mikor kezdett ram csuszni az auto... ugyhogy ez nem penz erte, fo a biztonsag
en most apgredeltem tarcsafeket nekem 85penz volt meg a komplett hid ara :( es 2db 12x1,5-es csavart kezzel ki tudtam huzni annak a menetjavitasa sem olcso -en csinaltam mocsok jok ezek a helicoil-ok...
van valakinek nagyobb fekje mint a gyari az auton? (elol 288mm folott) mit hasznaltok?
odaadtam a gyereknek az autot miutan kesz lett es kerdeztem ugye ugye milyen allat?