Elsokent hadd mutassam be a fo-hupokolo masinat, amit gazdaja hatalmas fustkarikakat eregetve behergelt, majd utana szepen hagyta, hogy egesz nap megallas nelkul pofekeljen.:) Amugy ez egy GS-35-os Hofherr traktor, a Voros Csillag traktorgyar produktuma:
Aztan kovetkezzek egy nem is annyira OFF Dutra traktor, amit egy 6 hengeres Csepel motor hajt:
Egy igazi kuriozum, egy '30-as evekbeli McCormick:
A szanto-verseny gyoztese, egy Fordson Super Major:
A talalkozo hose, egy katonai Csepel, ami mindenkit szo szerint kihuzott a szarbol, mindaddig, amig el nem faradt szegeny a terdigero sarban, mikozben epp az egyik Hofherr-t probalta menteni:
Es vegul egy talalos kerdes, kivancsi vagyok, ki tudja, hogy mi ez. (Nem nehez a valasz.:)
Ezen kivul termeszetesen millionyi kisebb nagyobb stabilmotor hupakolasatol zengett egesz nap ez a csodas kis falu, szoval SAJNALHATJATOK.:)))
(Pedig nehany embert meg reggel is probaltunk telefonon invitalni, de nem igazan volt erdeklodes...)
Július első hétvégéjén (nem tudom pontosan, mikor is van az) börze lesz, meg vmikor június 4-5-6. (vagy valami hasonló) Zibriczky-féle biciklizős buli. Arra lehet, hogy ki se megyek. Minek biciklizni, ha motor is van... :-)
Draga uraim, mindenki KURVARA sajnalhatja, aki inkabb otthon kopkodte a plafont, ahelyett, hogy eljott volna velunk az eddigi legdurvabb hupakolasra, a Bokor kozsegben megrendezett traktormajalisra.:)
Ennyire jo programon regen voltunk mar, meg most is itt hallom a fejemben a Hoffer traktorok hupakolasat, de ezt leirni ugysem lehet, ezert nem is eroltetem.:) Mindenesetre feledhetetlen elmeny volt... nehany keppel majd fajditom a sziveteket.:)
ggabbroo: elektromos szoropisztoly max. keritesfestesre jo, ugyhogy felejtsd el, de gyorsan! :)
Ez a mocsok időjárás teljesen keresztbehúzta minden számításomat. Bár ha rövid időn belül nem kezd el esni, akkor csak elmegyek Hollóstetőre, még ha közben rá is kezd.
Szemben velünk van egy vizsgaállomás, aztán megint szép Pannonia duruzsolásra ébredtem vlamelyik nap. Leslattyogtam, aztán egy gyönyörű, ámde annál öszvérebb járgányt lőtt be a gazdája az ablakom alatt, mivel ahogy lenni szokott mindig a műszaki napján megy el a világítás. T5 alap, nagyfékdobos kerék, P10 első teló+kormány, tiszta piros nyereg, P20 kipuff dobok!! De gyönyörűen rendberakva, egy kunhegyesi sráccal volt.
off
Na lassan veeszem elő a titkos szilvámat, azt megkezdjük az estét!! :)) Ma minden napra jut egy búcsúbuli, egy csomó ismerősöm hirtelen felindulásból külföldre távozik gyors és nagyfokú meggazdagodás reményében :) Én meg már nem úgy bírom ezt a hajtást mint fiatal koromban! Este Ricse!!
"...úgy hívnak motorizált nemzedék!!"
Én meg mikor felébredek arra sem fogok emlékezni hogy ezt ideírtam!! :))) no mindegy!%!!
Felraktam a külső légszűrőt délután! Akinek H-s gépe van ajánlom minél előbb szerezzen be egyet!!! Most nem azt mondom, hogy dugni rossz, de ez azért.... :)))
Én kupplungot szereltem, miután tegnap is és nem teljesen jól sikerült. Nade lassan csak megtanulom a dolgokat és akkor nem kell majd kétszer megcsinálni:-))
Én motoroztam egy karikát a városban, kihasználtam a jóidőt, mivel úgy tűnik a következő pár nap leginkább az esőről fog szólni! Hétkor még a KM elé is kinéztem, hátha a távollétemben szerveztetek egy talit, de sajnos nem!:(
Hat az igencsak turelemjatek volt. Par negyzetcenti, aztan olyan erovel jott a homok, hogy ha a kezemre lottem, szinte nem is csipett. Vartam mig feltoltott, aztan megint nehany negyzetcenti... Na es persze tobbszor is visszakellett menni a rozsdasabb reszekre. Szval nagyon nem ajanlom. Asszem 2,5-3 orat elvoltam egy nyamvadt dobozzal :)
ggabbroo: Én azt hallottam az eletkromosokról hogy inditáskor és leállításkor is köp egyet. Ami igen csúnya lehet ha nem figyel az ember. -Nekem ennyi a tudásom az elktromosról.
En probakeppen fujkaltam egy 8 bar-os 25 liter-es jatek kompresszorral :) Hat az erdekes volt. Folyton arra vartam, hatha feltolti magat ismet. De azert lepucoltam femtisztara egy oldaldobozt. Tobbre nem volt turelmen. :)
Olvasni azt olvastam, hogy min. 300 lityo/perc szallitasunak ajanlott lenni a kompresszornak homokolashoz. Jo ha minel nagyobb a puffered, de szerintem az nem minden. Ha kicsi a kompresszor teljesitmenye, ugyis elfogy a tartalybol a szusz.
Most szereztem egy 450 liter/perc-es 10bar-os kutyut, ha kiprobaltam, es gondolod beszamolok a tapasztalataimrol. Szvsz nem erdemes qva nagy suritot beszerezni, hiszen mi (illetve en) ugysem nagyuzemben hasznaljuk, es egy kis turelemmel a kisebb is jo.
OFF:
Narbondel: "bocs a nagy méretért" -sosincs későn. Pl a képet a beszúrás után is módosíthatod és akkor nem szívják meg a modemes kollegák. Pl leszeded a méretet és felülírod a taron lévővel... persze ha felülírni tudsz a taron.
ON:
Kaptam egy homokfúvó pisztolyt kölcsön. Tudok hozzá szerzni egy kompressort de... 10báros (ami jó) de csak 80L-es a légtartály. Vélemény? Állítólag a 10bár az jó de azt mondták hogy a 80L hamar elfogyna. És hosszabb fúvásnál csak 4bárt adna (ami kevés). Homokozásra nem ajánlott (állítólag). Valakinek tapasztalata van ilyen téren?
Nem megy otthon a net, úgyhogy kissé lemaradtam. Sajnos ma biztosan nem érek rá Kmtalizni, ellenben a holnapi traktormajálist lefixálhatjuk. Volna még 1 hely a kocsiban ha valaki jönne.
Mivan fda nem jöttél a kmóráért?
A lógós lendkerékre egy végső megoldás, ha megpróbálod szelepcsiszolóporral összecsiszolni. Szakik szerint ez segíthet, bár nekem még nem vált be. A pozicionáló stiftet tényleg meg kell nézni, hogy nem nagyon lóg e ki. 1-1,5mm bőven elég a pozicionáláshoz.
Narbondel a vizsgán nem kötelező az irányjelző, ha nem akarod, hogy legyen nyugodtan leszedheted előtte is.
Jó kapást a Körösökön!
Száguldozik a Pannóniás az országúton, egyszer csak nekicsapódik a
bukósisakjának egy veréb. A veréb elájul, a szaki megsajnálja,
hazaviszi. Otthon beteszi egy kalitkába, ad neki egy kis kenyeret, vizet,
és elmegy dolgozni. Kis idő múltán a veréb magához tér és körbepillant,
rács,......... kenyér,.............. víz.............
- Bassza meg! Megöltem a Pannóniást!
Hát igen, van egy két érdekes hupákolós megoldás a szerkezeten, nekem sem tetszenek hogy kiállnak két méterre, a hátsó indexek színe meg oly fakó már hogy rossz ránézni. Ha átment a vizsgán le is szedem őket.