Keresés

Részletes keresés

EVL426 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 8297

Karácsonyi buszok Révfaluban:

 

 

 

Credo BN 12 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 8296
KZX004 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 8295
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 8294
Békés szent estét és boldog ünnepeket kivánok minden volán dolgozonak és forumozonak.
kzx-526 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 8293

KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET!:)

Kreiti Creative Commons License 2008.12.24 0 0 8292
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden fórumozónak,KV-alkalmazottnak, utasnak és kedves családjuknak!
Freehill Creative Commons License 2008.12.24 0 0 8291
Boldog Karácsonyi Ünnepeket!
EVL426 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 8289
..Nadine.. Creative Commons License 2008.12.24 0 0 8288
BK-t minden Credosnak ^^
EVL426 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8287

Tegnap délelőtt is volt ilyen esemény...

Ezt már napi rutinból csinálják...:)

Előzmény: t04cdb (8286)
t04cdb Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8286
Ma délelőtt szokás szerint sikerült egy kisteherautónak úgy parkolnia a virágpiacnál, hogy nem fért el tőle a busz. Aztán rövid időn bellül megjelent a sofőr, és sikerült kicentizni. Utána meg felállt a járdára...
Jump424 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8285
Nekem uis az IK280-asra is elég magasnak tűnik a fogyasztási érték. A pesti volvók lehet, hogy a 7-es busszal mérhető elfüstölést hajtanának végre Győrben...
Előzmény: Jump424 (8284)
Jump424 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8284
Fogyasztáshoz:

Győrben a dugók, az idióta és sok lámpa, a rövid megállótáv miatt simán elképzelhető magasabb fogyasztás, mint Tatabányán. Ott egész hosszan lehet értelmesen közlekedni, az egy szellős város, nagyobb távolságokkal, kisebb forgalommal.
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8283
Jólvan.
Akkor én megnézem az egyik csuklós 3-4 hónappal ezelőtti km-óra állását meg a mostanit. (Talán egy szólót is)
Meg összeírogatom hogy közben hány litert tankolt.
Nem ígérem holnapra, de talán 2-3 nap múlva meglesz.
18-09 Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8282
A Pannon Volánnál mostanában adtak át BN18-asokat.

ARC-ot pedig Debrecenben és Egerben is üzemeltetnek. Szólót pedig a Borsod Volánnál is lehet találni. Csak egy picit körül kéne nézni...
Előzmény: Törölt nick (8281)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8281
Furcsálom,hogy az országban a Vértes volánon kivül más volán nem vett credo csuklost,pedig több helyen is letesztelték.Vértes 2 éve vett 4 darabot,de azota nagy a hallgatás.Bár ezzel nincs egyedül a Kravtex,mert a szombathelyiek ARC buszát se nagyon veszek a cégek,legalábbis még nem találkoztam velük sehol.
atinform Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8280
Amit tenni tudok, hogy mostantól nem csak megjegyzem, amit kiszámoltam, hanem írom is. Rendszámmal, időponttal.
Hamarosan egyeztetünk! :)
Előzmény: Törölt nick (8279)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8279
Valóban, azt elhiszem, hogy egy olyan fordán , ahol csak szentivánt meg csanakot járnak, ott kicsit kevesebb a fogyasztás, de egy normál marcalos vagy adys fordán egy
BN-18 fogyasztása kb 49-50 liter. Egy szólóé 39-40. Lehet hogy te láttál 1-2 javítókönyvet én meg minden nap ilyeneket vezetek ( és tankolok).
Amúgy az újakon van átlagfogyasztásmérő is. Valamilyen oknál fogva az is engem igazol. De egy "hobbicredofannal" persze nem tudok mit kezdeni.
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8278
A szolok valoban anyit esznek amenyit irtál,de csuklosok 50 alatt nem álnak meg.Tapasztaltam is és több kollegát is kérdeztem.A KEX a 60 is bedobja a többiek kevesebből megálnak.
Előzmény: atinform (8277)
atinform Creative Commons License 2008.12.23 0 0 8277
Ez egyszerűen nem igaz.

Elég sokat utazok célzottan, elég sok gépkocsivezetővel vagyok napi kapcsolatban és vagyok olyan szerencsés, hogy betekinthessek a javítókönyvek egy részébe is.

Amelyik járművet rendszeresen tele tankolják, annál roppant egyszerűen kiszámolható a fogyasztás.

BN 12: 33-36 liter
BN 18: 41-44 liter

ati
Előzmény: Törölt nick (8276)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.22 0 0 8276
Az összes csuklós credonk ennyit eszik. Szerintem gyenge hozzá ez a motor.
Mondjuk még csúcsidőn kívül is fullon vannak többnyire.( A szólók fogyasztása 40 liter.)
Gázolajozás nálunk kb megszünt. Elég hatékonyan léptek fel ellene az elmúlt években.

Mondjuk azért az is rátesz a fogyasztásra, hogy egy kb 60 perc alatt teljesíthető
járat hivatalos menetideje 50-55 perc benne 30 megállóhellyel.
(Ez kb minden viszonylatra igaz.)
atinform Creative Commons License 2008.12.22 0 0 8275
Akkor az a sofőr szívja a gázolajat.

A Vértes Volán gépkocsivezetői rendre 40-42 literekről számolnak be.
Előzmény: Törölt nick (8274)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.22 0 0 8274
Fogyasztások (Győr helyiben).
IK-280: 55 liter
BN-18 : 50 liter

Soför
Roger Preed Creative Commons License 2008.12.22 0 0 8273
Mindig ez a "kérdezz meg egy buszsofőrt!" szöveg...
Mennyit esznek egy BN18 és mennyit egy Ik280? :)
Előzmény: Dtomesz (8220)
h.zsolti Creative Commons License 2008.12.22 0 0 8272
116-ot 3x adták le javítani egymás után, mire megcsinálták a 3-as ajtót. MIkor 1x szarakodott a váltó, egyből kicserélték egy újra, mivel pont volt egy. A régit "megcsinálták", ami tudomásom szerint a 452-esben van  most. Most megint egyfojtában folyik belőle az olaj... Nyáron ittvoltak az Allinson-osok, most már tudja "néhány ember a volánnál", hogy kell megnézni a hibakódot, de így se jutottak sokra... Januárban kettesszemle, újabb váltócsere (eddig úgynézki), mivel a mostani megint kihagyja többször a második sebességet...végülis nembaj hogy folyik az olaj, hiszen nem a sofőr fizeti :)
Előzmény: Törölt nick (8270)
EVL426 Creative Commons License 2008.12.22 0 0 8271

"Reggel 7:30-kor úgy mentünk át a busszal a Baross-hídon mint kés a vajon. ;-)
Egy szem
autó nem volt rajta. Ilyen időpontban ez ritkaság."

 

Tanszünetes munkanap...

Előzmény: CKD Kombinát (8269)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.22 0 0 8270
Hát igen,jönnek elő 6 év után rendesen a nabiknak is a bajaik.3 honap alatt többet toltam nabival a mühelykocsit mint 2 év alatt a rábával.Ujabban a mühely elött is sokat sorakoznak a nabik.A 118 és a 116 is középső és hátso ajtokkal is küzdünk állandoan,mert nem müködnek és a szerelök se nagyon tudnak vele mit kezdeni,csak killodunk.Hiába az idő eszi őket is.Mercedes motorvan bennük és 280-310 ezer Km van bennük,de az olajat is már csipegetik.A KCM-452-nél most pl. a hütőviz folyt össze a motorolajjal az olajhüttőnél.
Előzmény: h.zsolti (8268)
CKD Kombinát Creative Commons License 2008.12.22 0 0 8269
A mai nap két meglepetést is hozott:

Reggel 7:30-kor úgy mentünk át a busszal a Baross-hídon mint kés a vajon. ;-)
Egy szem autó nem volt rajta. Ilyen időpontban ez ritkaság.

Viszont délelőtt 11-kor az egész városban akkora dugó volt. A Belváros tulajdonképpen egy nagy dugó, csak araszolnak a járművek. Szerintem 90%-uk csak parkolóhelyet keres...
Látszik mindenki karácsonyi lázban ég.

Buszközelekdésben kb. 5-10 perces késések vannak...:S
h.zsolti Creative Commons License 2008.12.22 0 0 8268

+ nemtudom, valaki hallotta-e már a KEX-595 szintezőjét, hát az olyan hangos mint egy Boeing 747-es. Szánalmas, hogy annak is melegíteni kell a garázst, hogy mehessen dolgozni.

Hány éves is a KEX? Most nemjut szmbe :)

Azt sem értem, hogy pl. a KVU-105 alapjáraton kurvára ráz a motorja, mint egy reumás vmi...de a -104 nem, annak semmi baja nincs.

Az is furcsa, hogy 2 (-ről tudok) KMG-s creedobol állandóan folyik a fagyálló.

Én személyszerint a NABI-khoz értek jobban, és most 6 évesek, most jönnek elő a bajok, most törnek a kapaszkodók. De hogy egy 1-2 napos busznak már törnek az szánalmas. Nem azt mondom, hogy a NABIk nementek műhelybe az 1.-2. nap után de az ajtók nemvoltak beállítva, az szarakodott...

Tovább....tovább...

Előzmény: Törölt nick (8254)
Tavaszutca Creative Commons License 2008.12.21 0 0 8267

Előfordulhat, hogy a felek meggyőzik egymást ebben a vitában?

 

Sztem kizárt :))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!