Olyanok vagytok...
Stoki! Mintha feleségemmel beszéltél volna össze, olyan ez a részlet "nem veszel minden nap egy új kerót neked fontos, hogy tartós legyen a masina". Otthon is ezt hallgatom. Meg azt, hogy "látod, a Topic-ban is így mondják, úgy tanácsolják..." Az a baj, hogy igazatok is van (dehogy baj).
Persze, azért kérem tanácsotokat, hogy okosabb legyek és, ha már segítetek, akkor illenék megfogadni azt. Igyexem. Lehet, hogy Crater..? Lehet. Még alszom rá. Azért, ha egy feljavított Hydrával láttok meg valahol, csak nem löktök fel:-)))?
Mennyivel egyszerűbb volt '86-ban. Beeementem a Keravill-ba és választhattam, hogy 5, vagy 10 fokozatú Csepelt vegyek. Vagy '80-ban, amikor két narancssárga orosz outi közül is válogathattam.
H_G! Igen, sírok:-((. De hulló könnyem záporán át még észrevenném, ha leírnád, hol vízualizáltad azt a Merida Kalahari-t.
SzeZo
Az öcsém vett egy Peugeot Compatition 7000U vázat és mivel ujra lett festve, a levonók megszüntek rajta. Szeretnénk újra rátenni valahogy a feliratokat. Tudtok valami lehetséges forrást? (Komplett levonó, sablon vagy megfelelő minőségű kép, grafika)
Ha tudtok, segítsetek nekem!
Viszont kb. ugyanannyi pénzért tud venni egy Quarz agyat és kb. kéccer addig fog vele futkosni mint egy vacak Avera-val. Főleg ha terheli is. Acera arra való hogy boltba járj vele, még padkázni sem érdemes vele annyira trutyi. Nekem 4 hónap alatt beszart a kónusza mindkettőnek.
ugyan nem nekem cimezted a kerdest, de reklamozni akarom, hogy milyen kiraly az avid arch rival parhuzamos nyomasu fek, ami a bicomon van :) szoval nekem elotte egy diacompe 7x7-es volt, ami nem volt rossz, de befizettem 9e/db-os aron az avidokra es mondhatom, oriasi kulonbseg van a minosegben. ezek teljesen egyujjas fekek, nagyon erosen fognak, konnyen beallithatoak es ugy is maradnak. allitolag tartosabbak, mint egy LX, es nezve a nagyobb meretu forgopontjait, ez igaz is lehet. a fekpofak elso osztalyuak, jol fognak es
alig kopnak. a fek egyetlen hibaja, hogy az osszekoto iv osszeszedi a leveleket. (posta mellett veszelyes tekerni..) de ezt valahogy ki lehet birni..
Nem csak a testmagasság fv-e, hanem a belső lábhosszé is. A www.mongoose.com -on van egy ilyen számítógép, e kettő adatból kinyomja hány colos mongoose paripa való a fenék alá. Igaz hogy más geometria meg minden, de én ez alapján jöttem rá hogy 21" alál nem szabad mennem. Ezért van 22"-os gépem. Ráadásul a Mongoosék is ezt ajánlották.
Gondolkodj el azon hátha bele lehet suvasztani az a plussz pénzt a családi kasszába. Hosszabb távon egy acera (akera,aszera;)) jobbnak tűnik, mint egy TY. Már csak azért is, mert a többi alkatrész is komolyabbnak hangzik. Egy acera finomabb járású, komolyabb alkatrész, mint a TY. A színe meg a gyöngyházfehér+kékkel egyszerűen mutatós, férfias, nekem legalábbis nagyon tetszik. Egyébként azt hallani, hogy a sima acél vázak közül a crateré a legjobb, legigényesebb. És mivel TE nem veszel minden nap egy új kerót neked fontos, hogy tartós legyen a masina. Úgy gondolom normál használat mellett és odafigyelős karbantartással sokáig társ marad a crater. Hosszabb távon jobb befektetésnek tartom az acélvázas cratert, mint a hydrát. Persze csodát nem lehet várni tőle, de azt hiszem a TE igényeidet bőven és ami fontos jól és hosszabb távon kiegyenlíti.
Ha mégis crater nagyon figyelj oda a vázméretre, üléspoziciódra, mert az A-head miatt csere nélkül nem lehet nagyon állítani. Esetleg a kevésbé bedöntött testhelyzet miatt érdemes már a boltban olyan kormányfejet választani, ami számodra a legmegfelelőbb. Ránézésre a gyári is jó lehet.
Bejáratás...Szerszámokkal felszerelve el lehet tekerni jó messzire kb. 40-60 kilcsi után kiderül, hogy lazák ééé a küllök és hogy kell e húzni rajta stb. Első utnak, vagy utaknak egy margitszigetkör tudnék ajánlani, ahol nyugodtan lehet hallgatózni a masinát. Persze csak akkor, ha nem 18 kerületi lakos vagy...:))) A lényeg, hogy közel a lakhelyhez és erősen fülelni kell az első utaknál.
Ki van zárva, hogy aKerának kelljen -- a C-n kívül esetleg az SZ jöhetne szóba. De minek cifráznánk, így vidékre tökéletes a C.
SzeZo, rólad levettem a kezem (sírsz, mi? :) -- ha vacakot akarsz, hát vegyél vacakot. Én montiban nem mennék a Merida Kalahari alá (legutóbb 54 ezerért láttam + kell rá egy erősebb lánc), az biztos!
Ezt a 8-ai túratervet valszeg nem csak Bóna M. sújtja, hanem másoknak sem tetszik az útvonal!
101% hogy akerának kell ejteni, de az acera sokkal szebben hangzik. Az akera majdnem olyan mintha Akelának hangzana, az meg ugye egy zenekar. Meg az ordas a Maugliból! :)
Egyébként abszolúte nem égés ha acerának mondod, én is mindig úgy mondom mégsem égek.
Úgy látom, mindenki szabadságon van, vagy téli álomra készül, esetleg alszik is:-).
Körülnéztem a Magellánoknál. A Hydrát találtam megfelelő árúnak. 1 db van is a boltban, ahol tegnap jártam. A színe is jó - kétféle kék -, bár tudom, hogy ez az utolsó szempont. Láttam Cratert is, de az már egy huszassal többért kellette magát. Tudom, hogy a monoblokk, meg az Ahead jó dolog, a váltók meg (m)Acerák, de az ár eléggé visszatart.
A Hydrán a váltókat cseréltetném. Az eladó srác azt mondta, hogy a jobbik TY van rajta, a 30-as, de eddig csak azt hallottam, hogy TY-t NE. Gondolom, ha monoblokkra akarnám cserélni a hajtómű tengelyt, az az egész hajtómű cseréjét jelentené. Meg akkor már majdnem ott lennék árban, mintha készen venném a Cratert.
Eddig kétféleképp hallottam az Acerát, c-vel is és k-val is. Áruljátok el, hogy kell ejteni, ne égjek már annyit!
Tényleg! Mi van a tervezett hétvégi túrával? Állítólag elszórtan lesznek kisebb esők. Csak nem ezért állt le a szervezés. Végre egy túra, amin részt tudnék venni - persze, ha addigra lesz bringám. Remélem lesz.
Ha elmarad a túra, akkor saját tekergés lesz. Egy "bejáratós" biciklivel milyen távolra érdemes elmerészkedni? Azt a Solymár - Pilis... - Pilis... - Pomáz útvonalat meg lehet kockáztatni?
SzeZo
Tudom hogy csak később leszel itt, de inkább leírom a kínomat, mert később elfelejtem. Bár ezt nehéz elfeledni.
Tehát mindjárt megviláglik előtted miért is kérdeztem mijen féked van. LX, tehát párhuzamtartó, bár nem tom hogy 98-ban az volt-e, azt tudom 00-ban már az. Nos ha p.tartó akkor van fogalmad arról miért is jobb állítólag a p.tartású fék mint a sima. Nekem nincs. Mind a kettőm volt/van már, de egyikkel sem voltam megelégedve. A mostani a DiaTech VC 767-est olyan nehéz beállítani jól, hogy néha sírhatnékom támad. Kotyog, laza. Fogni fog, de ez nem az ő érdeme, hanem a fékpofáé és az erőmé. A lényeg hogy amiért is kitalálták a p.tartást, arra nem jó. Egyáltalán nem egyenletes a pofa kopása meg stb. Rémálom.
Venni akarok valami mást. Talán meglepődsz de a SRAM 9.0-t néztem ki magamnak. Eleinte kinéztem a 2000-es katalógusból, csodaszép, egyebépített boosterrel, fasza kis párhuzamtartó rencerrel. Mondom ez korrekt, ez kell nékem. Kiderült ám hogy még véletlenül se olyan, majd egyszer valamikor olyan lesz, de még 2001-ben is marad a régi. Gondolom te is láttad a honlapon hogy egy sima, szimpla V-fék. Így néz ki a 2000-es is, csak ha jól tudom szürkében. És most nem tudom mit tegyek, mert párhuzamtartót (valami jót!!) szeretnék, talán nem poénból találták fel, de mind amellett SRAMnak kéne lennie.
A kérdés:
Szerintem miben lehet jobb a párhuzamtartó fék?
Honnan veszed, hogy 95-ben érettségiztem?! Mert jól mondod, de honnan tud mindenki mindent rólam? :))) Álmomban kifecsegtem (vagyis begépeltem) az önéletrajzomat? :)))
Egyébként valóban ismételtem egy évet (és még ezen kívül is évvesztes vagyok az októberi születésem miatt). A szakközép első osztályát kétszer kellett járnom: először 2.15 volt az átlagom... Azután már az érettségiig (+technikusiig) végig 4-4,2 voltam. És ez az átlag a főiskolán is megmaradt.