Nézd meg a képeket róla nállam, de sajnos a lényégi részen nem tudsz segíteni tisztítással, mert a motor belselyébe jutó korom a fő probléma az meg csak roncsolással szétszehető
De azért van,és lehet találni,csak kicsit olvasgatni kell a fórumot,mondjuk ezt vagy az AUTÓDIAGNOSZTIKA,AUTÓSZERELŐ MŰHELY topikokat.Ha ezekbe nem találsz olyanokat akik értenek a diaghoz,nem csak a hiba tároló kiolvasáshoz, hanem inkább élőadatból dolgoznak.Biztos van a környékeden is olyan aki ért hozzá,és ha hibát talál előbb le elenőrzi a hibásnak irt alaktrészt,nehogy hiába cseréljen,ha csak egy kábel,vagy csatlakozó hiba van:)) Akkor sajnálak,csak ilyen kishitű vagy,igaz nem a sarki kocsmába kell a diagnosztikást keresni aki csajna klónal a hétvégi sör adagját akarja megkeresni:))
A legjobb megoldás a légzsáknál hogy fix 12v rákötünk az eredmény robbanásszerű lesz , múltkor egy bontáson lévő autóban akartam az elekromos ülésnek tápot adni , de nem annak adtam , mindenki odaszaladt én meg segre estem .
Nyilván ez az egyszerűbb, ám de nem biztos hogy célravezetőbb :)
Mivel beírtam a keresőbe és azt dobta a net hogy nemzetközi szinten a Peugeotnál a légzsákhiba oka 90%-ban az ülés alatti csatik így célravezetőnek tűnt fél óra alatt megnézni a csatikat, még mielőtt 5perces laptoprádugásért 5000-ret leperkálni egy olyan hozzánemértő autószerelőnek mondott valakiknek aki egy Delet gomb megnyomása után azt mondják, hogy megoldottam a problémát.
Szóval nem vagyok a pénztárcám ellensége sem és ritka a normális szakember :)))
Viszont akkor nem értem, ha izzítógyertya elszállt,akkor mér hangosabb/másabb a motor hangja menet közben, olyan 60 km/óra és emellett 1700-1800 fordulat felett.
izzítógyertyanemcsak indulás előtt segít? Én úgy gondoltam menetközben nincs már dolga.
egy vagy több izzítógyertyád off, ez jellemző fapos motoroknál mert regenerációhoz bekapcsolja mindet.
Szeret beleszkadni, és ha jól emlékszem a motor hátamögött van, a rail cső alatt/mellett így kb majdnem egy motorkiszedéssel orvosolható, és akkor még lehet hogy bele is szakad, mert az alumánium nem annyira szereti az acélt,
Van nálam egy 307 SW és lenne pár gondom vele. Ha tudtok rá megoldást, akkor írjatok legyetek szívesek.
- Az egyik X akta hogy a hátsó ablaktörlő néha magától beindul. Általában ahogy néztem ajtónyitáskor. Kulcs nincs is benn a kocsiban. (Amúgy a gombra működik rendesen)
- Elektromos a külső tükröm de a jobb oldali nem csukódik be és a menetszél behajtja. A motor működik benne mert hallani, gondolom lefogazott valami fogaskereket a belében. Ha látott már valaki ilyet darabokban akkor mi törhetett el benne? Egy használt jól működő tükörből átrakható a mozgató mechanika? A belseje egyforma a jobbos-balosnak? Illetve hogy álljon neki az ember a szétszedésének, mert magán a tükörházon nem láttam csavart.
- "Airbag Fault" jelzést dob ki gyújtásra rakáskor. Illetve akárhova kapcsolom a kéziféknél az utas légzsák kapcsolóját, mindig kikapcsoltnak írja a műszerfalon.
Az normális a digit klímásnál hogy be van a klíma kapcsolva, jó is mert jéghideget csinált a nyáron, de a kompresszort szakaszosan üzemelteti, állandóan ki-be kapcsolgatja. A klímás azt mondta hogy ez normális ezek ilyenek.
Aztán persze, ha van másnak tapasztalat, elmondhatja. A LUK az tudtommal Valeo szint - ami kettőstömegűnél lófos kategória, de lehet egynél nem annyira érdekes. Mennyiért néztétek? Zsuéknál 36 a LUK készlet, de a SAHCS is csak 37, akkor már utóbbira szavaznék.