Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jena307 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 105174

Nézd meg a képeket róla nállam, de sajnos a lényégi részen nem tudsz segíteni tisztítással, mert a motor belselyébe jutó korom a fő probléma az meg csak roncsolással szétszehető

Előzmény: SilverFlash (105172)
Jena307 Creative Commons License 2014.09.23 0 0 105173

nekem sem dicsekedett vele :D

Előzmény: Zolysys (105171)
SilverFlash Creative Commons License 2014.09.23 0 0 105172

1.6 hdi fap esetén EGR tisztítás ajánlott-e/érdemes-e 5 év után?

Zolysys Creative Commons License 2014.09.23 0 0 105171

bakker és ezt nem láttuk Jenaval :D:D:D:D

Előzmény: betg (105167)
Zolysys Creative Commons License 2014.09.23 0 0 105170

egy automata vezérlésű rendszer mindig íg dolgozik

Előzmény: Trabee (105169)
Trabee Creative Commons License 2014.09.23 0 0 105169

Nem a ventillàtor kapcsolgat, az jó hanem a kompresszor. Ettől függetlenül hibátlan az egész csak furcsa hogy kapcsolgat. 

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (105157)
kolcsar Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105168

De azért van,és lehet találni,csak kicsit olvasgatni kell a fórumot,mondjuk ezt vagy az AUTÓDIAGNOSZTIKA,AUTÓSZERELŐ MŰHELY topikokat.Ha ezekbe nem találsz olyanokat akik értenek a diaghoz,nem csak a hiba tároló kiolvasáshoz, hanem inkább élőadatból dolgoznak.Biztos van a környékeden is olyan aki ért hozzá,és ha hibát talál előbb le elenőrzi a hibásnak irt alaktrészt,nehogy hiába cseréljen,ha csak egy kábel,vagy csatlakozó hiba van:)) Akkor sajnálak,csak ilyen kishitű vagy,igaz nem a sarki kocsmába kell a diagnosztikást keresni aki csajna klónal a hétvégi sör adagját akarja megkeresni:))

Előzmény: ladarevolution (105163)
betg Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105167

A legjobb megoldás a légzsáknál hogy fix 12v rákötünk az eredmény robbanásszerű lesz , múltkor egy bontáson lévő autóban akartam az elekromos ülésnek tápot adni , de nem annak adtam , mindenki odaszaladt én meg segre estem .

Előzmény: Zolysys (105165)
betg Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105166

Szia na ezt fejsd ki bővebben , ugyan is a sachs-ban általában luk van csomagolva , vagy beleütve pluszban a márkajel.

A luk nem felújított , ezt honann veszitek ????

 

Előzmény: Trabee (105150)
Zolysys Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105165

jah akkor az én autóm  a maradék 10 % ba esik. sosem volt csati hibája....

Előzmény: ladarevolution (105163)
Zolysys Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105164

de azt a hibát amit mondjuk egy ütésérzékelő hibája produkál a büdös életbe nem találod meg diag nélkül.. ergo hasztalan próbálkozol órákon át...

Előzmény: ladarevolution (105163)
ladarevolution Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105163

Nyilván ez az egyszerűbb, ám de nem biztos hogy célravezetőbb :)

 

Mivel beírtam a keresőbe és azt dobta a net hogy nemzetközi szinten a Peugeotnál a légzsákhiba oka 90%-ban az ülés alatti csatik így célravezetőnek tűnt fél óra alatt megnézni a csatikat, még mielőtt 5perces laptoprádugásért 5000-ret leperkálni egy olyan hozzánemértő autószerelőnek mondott valakiknek aki egy Delet gomb megnyomása után azt mondják, hogy megoldottam a problémát.

 

Szóval nem vagyok a pénztárcám ellensége sem és ritka a normális szakember :)))

Előzmény: Zolysys (105161)
SilverFlash Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105162

a f... a fapba! Jó öreg 8 hengeres hdi-vel nem volt ilyen gond.

Előzmény: Jena307 (105156)
Zolysys Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105161

légzsák hibára elsőnek diag aztán szétkapni az autót!!!

Lehet ott keresel hibát ahol nincs is hiba!

Előzmény: ladarevolution (105159)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105160

Club oldalon keress rá a kürt - duda javításra, ott megtalálod a folyamat leírását.

Előzmény: ladarevolution (105159)
ladarevolution Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105159

Ülés alatt megnéztem a csatikat, nem voltak szétcsúszva. Mindegyiket széthúztam és kaptak kontaktsprét, majd összedugtam.

Nem javult meg, pedig a művelet alatt levettem az aksi +-t is, de a hiba üzenet megmaradt.

Kormánylégzsák hogy nézhető meg. Kormányon hátulról van 2 csavar és kivehető előre mindenestül a középrész?

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (105158)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105158

1. ablaktörlő kapcsolót kellene meglesni, hátha már ki van kopva a nyáklap

2. Mechanika átrakható, ha van másik működő (szerintem), bontóban néz körül

3. Nézd végig a csatikat az ülés alatt is. nem vetted ki az üléseket, vagy a kormány légzsákot, mert lehet, hogy nem pattant be rendesen az érintkező.

Előzmény: ladarevolution (105153)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105157

Lehet, hogy túlmelegszik az áramkör és biztonsági okból lekapcsolja.

Club oldalon találsz rá megoldást.

http://www.peugeot307club.hu/index/klima_ki_bekapcsol/0-73

Előzmény: Trabee (105152)
Jena307 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105156

nincs köze a hanghatáshoz, az más lehet, az izgítót csak a fapos használja indításon kívül is

Előzmény: SilverFlash (105155)
SilverFlash Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105155

kösz.

Viszont akkor nem értem, ha izzítógyertya elszállt,akkor mér hangosabb/másabb a motor hangja menet közben, olyan 60 km/óra és emellett 1700-1800 fordulat felett.

izzítógyertyanemcsak indulás előtt segít? Én úgy gondoltam menetközben nincs már dolga.

Előzmény: Jena307 (105154)
Jena307 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105154

egy vagy több izzítógyertyád off, ez jellemző fapos motoroknál mert regenerációhoz bekapcsolja mindet.

Szeret beleszkadni, és ha jól emlékszem a motor hátamögött van, a rail cső alatt/mellett így kb majdnem egy motorkiszedéssel orvosolható, és akkor még lehet hogy bele is szakad, mert az alumánium nem annyira szereti az acélt, 

Előzmény: SilverFlash (105151)
ladarevolution Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105153

Sziasztok!

Van nálam egy 307 SW és lenne pár gondom vele. Ha tudtok rá megoldást, akkor írjatok legyetek szívesek.

 

- Az egyik X akta hogy a hátsó ablaktörlő néha magától beindul. Általában ahogy néztem ajtónyitáskor. Kulcs nincs is benn a kocsiban. (Amúgy a gombra működik rendesen)

- Elektromos a külső tükröm de a jobb oldali nem csukódik be és a menetszél behajtja. A motor működik benne mert hallani, gondolom lefogazott valami fogaskereket a belében. Ha látott már valaki ilyet darabokban akkor mi törhetett el benne? Egy használt jól működő tükörből átrakható a mozgató mechanika? A belseje egyforma a jobbos-balosnak? Illetve hogy álljon neki az ember a szétszedésének, mert magán a tükörházon nem láttam csavart.

- "Airbag Fault" jelzést dob ki gyújtásra rakáskor. Illetve akárhova kapcsolom a kéziféknél az utas légzsák kapcsolóját, mindig kikapcsoltnak írja a műszerfalon.

Trabee Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105152

Az normális a digit klímásnál hogy be van a klíma kapcsolva, jó is mert jéghideget csinált a nyáron, de a kompresszort szakaszosan üzemelteti, állandóan ki-be kapcsolgatja. A klímás azt mondta hogy ez normális ezek ilyenek.

Előzmény: Trabee (105150)
SilverFlash Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105151

Helló!

1.6 hdi fapos , hiba kód: P1351. Tudom, hogy a műszer csak tájékoztató jellegű, BT-s obd kütyü.

Csak a motor hangja változott kicsit, mást egyenlőre nem tapasztaltam, kocsi kijelzői semmit se mutatnak.

Ötlet? Azonkívül, hogy meg kéne nézni rendes műszerrel is.

Trabee Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105150

Inkább Sachs a Luk felújított.

Előzmény: totti1981 (105149)
totti1981 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105149

Unix kedvezménnyel 31-e a szett. Kinyomó csapágy stb.

Előzmény: _Haszi_ (105148)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105148

Egytömegűnél szerintem mindegy...

Aztán persze, ha van másnak tapasztalat, elmondhatja. A LUK az tudtommal Valeo szint - ami kettőstömegűnél lófos kategória, de lehet egynél nem annyira érdekes. Mennyiért néztétek? Zsuéknál 36 a LUK készlet, de a SAHCS is csak 37, akkor már utóbbira szavaznék.

Előzmény: totti1981 (105146)
wdriver Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105147

sziasztok,

régen néztem be már, alig használom az autót, csak vidék vagy külföld, áll letakarva 1-2-3 hetet általában.

motorozom most, meglett az A jogsi, meg egy szép Kawa ER6N

így ezzel járok melóba..

 

baj így nincs is a kocsival (E65, 745i) a kiegyenlítő tartály kezdett ereszteni, meg a két hátsó gumi most hétvégén szétment...

futófelület, oldalt belül.

kalap.

jó hogy itthon.

mint mondtam jó sokat pályáztam vele, tempóztunk szépen,

és a belső fele állítólag a terpesztés miatt megadta magát.

defekttűrő, így miután leengedett, egyik oldalon szétment, elvergődtem vele 15 km-t hepehupás úton 30-40km/h-val,

de totál szétszakadt, így sem engedte a földig a felnit.

 

másikat leszedve szintén zenész volt... 

végigkopva egy csíkban belül, kiszakadva, igaz ez még a levegőt nem engedte el...

 

mondanom sem kell hogy cserés volt, épp volt még kettő otthon amit vettem 1 éve..

áldottam mindent hogy nem külföldön szállt el és előtte jöttünk haza horvátországból...

:/

 

 

 

totti1981 Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105146

Nagyon köszi.. Luk-ot néztünk az jó minőségű? 

Előzmény: _Haszi_ (105145)
_Haszi_ Creative Commons License 2014.09.22 0 0 105145

Jaja, egytömegű van benne. Azért is indul finomabban, nem olyan reszelősen.

 

Előzmény: totti1981 (105143)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!