A fázisváltón és a fõmotoron volt gyártási szám. Az Elektrotechnikai Múzeumban van kiszerelve mindkét gép, ott meg lehet keresni rajta, én már nem emléxem, hogy hol volt...
V40-essel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni....
Meg tudná-e valaki mondani, hogy ennek a sorozatnak a pályaszámtáblán és a gyári táblán kívül voltak-e más, beazonosításra alkalmas pontjai? Egy esetleges beütött pályaszám? A mozdony főbb alkatrészeinek gyáriszáma (tengelyszám, forgócsapszám, fázisváltó száma, főmotor állórész száma) alkalmas lenne-e erre a célra?
Vagy kérdezhetném úgy is: van-e lehetősége valakinek ezekhez az eldugott részekhez hozzáférni és azokat kijegyzetelni? Esetleg egy digifotó?
Tudod mikor bementem a boltba, miután már mentem volna el akkor vettem a táblát észre, és azonnal le is csaptam rá,mert volt már ár érdeklődő, csak nem vitte el én meg egyből vittem így nekem adták el. asz ára egy szokásos címeres villany tábla ára volt.
Az említett személy az én dédnagyapám, Molnár Kálmán. A képet pedig szerintem az épületképészet tanszék oldaláról töltötted le ( nagybátyám ott tanít és ő szkennelte be). Van olyan kép is, amikor a prototipus-Kandó gép előtt áll az első csapat átképzett mozdonyvezető-gárda és maga Kandó Kálmán is, de azt senki sem találja a családban.