Gumi méret kérdésem lenne: Aprilia Scarabeo 50 2T robogóra új első gumit kell vegyek, a gyári rajta lévő 2,5 *16-os. Lehet rá tenni 2,75*16-ost? Okoz ez egyáltalán valamilyen lényegi különbséget?
Normális ha fogy a hűtővíz a scarából? 200-as rotax... több 100 km néhány deci. Öntsem utána mint az olajat és kész? Most öntöttem fagyállót és desztilláltat bele. 3-4deci belement.
Megkell mérni kell van e áram? Ha nincsen akkor relé gond vagy kábelprobléma ha van áram a ácéra menő kabelen akkor bizony benzinpumpa gond. Kikell cserélni melegen megszorul. De külső áramforrásal is ellenörizhető h mi a gond.
Hm fincsi. Még nem láttam igy letörve lapátot . Ha egy letörik akkor a többit is elintézi . De valahol megkell lennie a darabjainak. Ja igen es hütömosásnál a vizet forditva kell bekötni mind ahogy eredetileg forog a viz a rendszerbe. összerelésnél ellenörizni kell nem ér a valahova az uj pumpa lapátja a házba ha igen akkor kikell igazitani lapátokat h nem érjen sehol se a házhoz.
Azt milyen 300-asad van karbis vagy injektoros . Mert nem vagyunk se josok se látnokok. Szoval pontosabban ird le milyen motorod van. A kocsidhoz is mikor kell valami a boltba evjaratot es minden félet kérdeznek nem hiába. Ha injektoros akkor lehet pumpa halál vagy áramot nem kap ki kell mérni. Ha nem elektromos akkor vakumgond vagy pumpa gond vagy szelephézag gond vagy cső gond.
Van egy aprilia 300-as scarabeom melegen nem nyom az üzemanyag pumpa .mikor lehül kb 20perc tudom beindítíni a motort. ha találkozott valaki ezzel a problémával légszi írjon. köszi
Eladó Aprilia Scarabeo 150-es 2000 (v.2002) motorom BONTVA ! Motorikus alkatrészek mind meg van. 2 hátsó lábtartó,jobb fékkar,fékkapcsoló,fékkar burkolat hiányzik.
Jó sok elektromos gondod van. De ezekhez leginkább multimeter kell mind szerelési leírás. Müszerfalat szétkel szedni és kicserélni a kiéget égőket. km órat valaki vagy rosszul rakta össze miután szétszedtek mert h a mutató nincsen nullán vagy hiba van. de akkor azt nem biztos h ki lehet javitani. ja es ilyen info h h lehet kijavitani nincsen a szerelési utmutatóban . A tank mutató hát ott is a multimeter segít ki lehet mérni h jó e jeladó. H miért nem indul inditóval igy én nem tudom. Azért mert fellett ujitva a blok akkor még lehet blokhiba. De lehet inditó hibba is. A fékre meg csak akkor tud mondani valaki is valamit ha az ember látja.
Ma azt művelte, hogy amikor bemelegedett (kb. 5 km után) nem akart menni. Ha ráhúzom a szívatót (kézi szívatós), akkor megy egy darabig, aztán megint visszaesik.
Inkabb a tankjelzonel a tankban levo jelado szokot megdogleni. De ki kell merni lehet kabelszakadas vagy oz orarossz. Hat gyenge aksinal elofordulhat h csak villagit es nem villog. De attol meg lehet rossz a rele. Megint csak ki kell merni a multimeter a baratod.
Vettem egy 50-est. Az akku gyenge, csak berugóval indul. Ezzel összefüghet, hogy az index nem villog, csak folyamatosan világít? Leállítás után, ameddig nem volt beindítva egy darabig villogott, ezért nem hinném, hogy a relé.
Másik gondom: teletankoltam de az üzemanyag szintjelző meg sem moccan. Ez is lehet az aksi miatt (jeladó nem kap elég feszültséget?). Bocsánat a láma kérdésekért, teljesen kezdő vagyok a témában, ez az első robogónk.
Hm hat erdekes. Motoron nem a km ora lallast kell nezni hanem allapotott. Nekem gyanus az a 14 eves motor amiben csak 11600km de nem lehetetlen. Jol megkell nezni es amelyik jobba allapotban van azt megvenni. Nem kell felni a motorfelujjitastol sem nem egy vagyon de azert az is penz. Szoval amimi jobb allapotban van azt kell venni. Mast igy nem tudunk mondani. lehet venni keewayt is igaz annak nem olyan tartos a blokja de fillerek az alkatresz igaz tobbet is kell szerelni mind a masik ketott.
Szerintetek megéri megvenni 80-85E körül egy 2001.es 50-est, ami elvileg megkímélt, egy idősebb úr a gazdája. Ami kissé aggaszt, hogy 29E km van benne és még nem volt hozzányúlva, felújítva.
Gondolom ez hamarosan aktuálissá válik és nem tudom, hogy ennek milyen költségvonzata lehet.
Másik lehetőségem egy 2000-es változat lenne, ebben 11.600 km van, viszont 110 körül lenne.
Mi a javaslatotok, melyik mellett döntsek inkább? Vagy egyik sem és vegyek 85-ért egy 2007-es Keeway F-act 50-et 10E-rel? Na jó, ez vicc volt ebben a fórumban... :)
A feleségemnek kéne napi munkábajáráshoz, kb. napi 10-12 km. Néha én is használnám.
Hm de lehet neked mar injektoros. Hm nem tudom igy. Azt lehet az elozo gazdaja egyedul jart a motoral szepen nyugitan akkor persze h nem fogyaszt sokat. De lehet h loditott a fogyasztas teren.
A benzintjelzonek ne higgyel. Ugy hazudik mind alatt.Tankolasos modszerel lehet megmondani a tenyeles fogyasztast. a szerelok meg hulyek akik azt mondtak a hajtastol nem fugg a fogyastas. Pont h attol is fugg h mukodik.Mert lehet pont rosszkor valt fokosatott es lehet erolkodik allandoan a motor vagy tulsagosan porog. hat azert varoshasznalatban ne akarjal 4 liternel kevesebbett fogyasztani foleg ketszemelyel. a masik nekem senki ne mondja h egy kocsi vegyesben 5 literel elmegy ugy h van benne boven varos. talan ha mindig ejjel kozlekedunk. mert kocsi inkabb fogyast 7 korul. jartam en boven kocsival nem nem egy benzintemetovel jartam de 6.5 ala nem tudtam vegyesben a fogyasztast lenyomni. orszaguton sikerult egyszer 4.2 kicsikarni belole. Az volt a csucs . A 250-es motoromnak meg 3.2 volt a legkosebb fogyastasa varosban igen csak 4 liter felett fogyasztott volt h 6 litert is sikerult kicsikarni belole. Szoval nem biztos h sok az a sok. Egy nagyobb ccm es mondjuk injektoros motor lehet kevesebbel is beeri vagy ugyan ez a ccm csak injektoral. De a fene tudja lehet h gond va motorodal de igy lattatlanba nem lehet megmondani.