kerékcsapágyról csak annyit tudok, hogy a kombihoz hátsó kerékcsapágyat csak tárcsával együtt tudsz cserélni. A toronycsapágyról meg annyit, ha már cserélteted a csapágyat, akkor érdemes a szilentet is. 1x kell megbontani ez miatt. 200.000e Km körül cseréltem, és a persely már kezdett elválni a szilenttől. A csapágy teljesen szét volt esve, a zsír kikeményedve.
Az első - lehet hülye kérdés - de, ha rendelek kerékcsapágyat netről, akkor ott nem úgy kapni, hogy a hátsó vagy első tengelyre, hanem csak egy kerékhez, ugye?
Másik, hogy toronycsapágy cserénél komplett szettet érdemes venni, vagy elég többnyire csak a csapágyat cserélni?
Szervízben megnézték hibakódot, ott is csak ez az izzítós volt, de azt mondták nem érdekes, mert többi dízel Pugban is van. Nade nekem tavaly még nem volt. Majd ha nem indul, akor menjek be gyertya cserére. :)
És azt honnan tudom előbogarászni, hogy gyárilag milyen akkumulátorral szerelték az autót?
Nem márkára, hanem teljesítményre gondolok.
Nem találok erről infót.
Egy másik akkumulátoros emberke valami kifejezetten francia dieselekbe kerülő akksit ajánlott (69 Ah-s, 600A) a nevére sajnos nem emlékszem, majd délután melóból hazafele beugrok megnézni.
Amikor alkatrésznagykerben dolgoztam ezt mondták. Mondjuk azóta sok minden változott. Azért egy kuplungon nem spórolnék, pláne pár ezret.
Kicsréltem a főtengely szíjtárcsát meg a szíj vezető görgőt. Ügyesebbek sztem 15 perc alatt megcsinálják, nekem is annyi volt akna és emelő nélkül. Csak az ékszíjat kell levenni, azt is cseréltem a márciusban feltett Goodyear így nézett ki. Három csavar fogja a szíjtárcsát azt kicsavarva le is jön könnyen. Én Bárdi-autósat vettem mert csak ilyet árul ehhez a Bárdi, ez 6000 volt erős kedvezménnyel, de jó is lett egyből. Igazad volt Zoly a régi meg volt repedezve, egy helyen hiányzott is belőle egy darab. Itt a képek helye lenne csak nem tudom feltölteni mert túl nagyra sikerültek.