Azt még elnézem, hogy nincs röntgen szemed a belső változások meglátásához, de külső részleteket sem veszed észre, azért csak a túlhajszolt, élvhajhász életmódod okolható.
hát nem is tudom, motor olyan 6 liter, olajtól függően 25-30 euró, olajfilter 4-6 euró, automataváltó legyen 5-6-7, mennyire sikerül kifolyatni, terepváltó talán 3 ?, ez ATF Dextron3, 9-10 liter, legyen 50 euró, a difibe 4 l, legyen 35 euró, váltóba szűrőcsere, 15 euró.
ez eddig 130 euró kb, ami olyan 39000 ft, + a munka. szóval ha tényleg egy teljes nagy olajcseréről van szó, akkor szerintem nem is olyan rossz. legalábbis nekem nagyjából ennyibe jönne bele.
Az baj, mert ezt az árajánlatot a LandHorváth adta:( Aztán mondták, ha nincs más, akkor 40-50:(
Kompi kartács merre rendel, hogy lehet bejelentkezni hozzá?
A "magam csinálom" sajnos nálam nem opció, egyelőre a hátsó index izzóját sem tudtam kicserélni, mert gallytörőrácsos a lámpatest és valami idétlen csavar tartja, amit nem tudok kitekerni, mert elfordul, de nem jön kijjebb:(
Tanácsot szeretnék kérni. Éves karbantartásra (olajcsere és átnézés, illetve szükség szerint egyebek) vinném dédelgetett Range Roveremet (1992-es Classic, V8 benzin + gáz), de akihez eddig jártam abban elveszett a bizalmam (ennek oka is van). Ti kit ajánlanátok, aki hozzáértő, minőségi munkát végez és nem használja ki bölcsész beállítottságomat? Mert az azonnal látszik, hogy nem értek különösebben az autókhoz:)
Az egyik szerviz az olajcserére és átnézésre egy 50.000,- Ft-os ajánlattal lepett meg, ezt kissé soknak érzem. Igazam van?
Előkészítettem a helyét a kormány gátló áthelyezésnek, kiváncsiságból két gátlóval is kipróbáltam. Kicsit keményebb lett a kormány, viszont nagy tempónál terepen úgy vezettem, mintha aszfalton mennék.
ezzel együtt kell élni! be kell tenni egy tartalékot, és kész. terepen a sérülés veszély mindig előfordulhat. de némi szerszámmal és találékonysággal általábba járóképessé lehet tenne az autóinkat! és ez a lényeg, vigyen haza valahogy. otthon meg lehet javítgatni nyugodtan. és ez nem csak az összekötőre vonatkozik.
Láttuk 2 éve Pádison, hogy lehet meghajlítani (Molnár András P38) :-)
A nagyobb gumi egyértelműen segít, mert feljebb kerül pár centit.
Igazából azzal az a baj, hogyha végig felfekszik az autó alja, mondjuk egy kis dombra, akkor nemcsaka hidak, hanem ez is terhelt. Az enyém felfelé lett kifli, nem hátra.
Nekem van első páncél, (szerintem véd. Most az nagyokat kapott, az összekötő mögötte meg ép), vannak difi védők elöl-hátul (bár a hátsón lehet, még alakítani kéne), meg a tank alatt végig 5 mm-es acéllemez teljes szélességben. Meg rendes küszöbvédő két oldalt.
De most gondolkodom, mit lehetne kezdeni a hátsó összekötővel.
nem tudom az első páncélnak van e értelme? soha nem éreztem hiányát. egy tank védő viszont jó lehet. az első páncél nem védi meg az összekötőt. a karter magasan van. a difivédő az viszont igen csak hasznos lehet! nekem sincs rajta a kormányrezgés csillapító. azóta az összekötővel nincs is gond.
Az a kormányösszekötő lengéscsillapító hátul hagyva (Disco1) mindig meg fog roppanni. Az ott nagyon rossz helyen van. Illetve nem sok szükség van rá amúgy. Én vagy két éve anélkül járok. Nem fáj.
Egyébként Pinguru szerint (Landycar után szabadon) az erősített kormányösszekötő már komolyabb elmebetegséget jelez.
Viszont: a hátsó, ami csak a kormányegyenest állítja be, annál persze lehetne járni görbével is akár. Csak azér mégis. Sose érezném, hogy rendbe van az autó.