Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lghtwght Creative Commons License 2013.07.04 0 0 35261

Azt még elnézem, hogy nincs röntgen szemed a belső változások meglátásához, de külső részleteket sem veszed észre, azért csak a túlhajszolt, élvhajhász életmódod okolható.

Előzmény: élijen (35211)
s2a Creative Commons License 2013.07.04 0 0 35260

keress meg.  30 478 6995.  kompi

Előzmény: PEPITA (35257)
Ivwi Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35259

Kérdezz rá a részletekre, mert a csere azért elég tág fogalom.

(tapasztalatom szerint nincsenek elszállva az árakkal. az alkatrészt normális áron adják, a munkadíj meg adott.)

 

 

Kompi elérhetőségét kicsit lejebb megtalálod, nemrég írta ki a számát (most fejből nem megy)

Előzmény: PEPITA (35257)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35258

hát nem is tudom, motor olyan 6 liter, olajtól függően 25-30 euró, olajfilter 4-6 euró, automataváltó legyen 5-6-7, mennyire sikerül kifolyatni, terepváltó talán 3 ?, ez ATF Dextron3,  9-10 liter, legyen 50 euró, a difibe 4 l, legyen 35 euró, váltóba szűrőcsere, 15 euró.

ez eddig 130 euró kb, ami olyan 39000 ft, + a munka. szóval ha tényleg egy teljes nagy olajcseréről van szó, akkor szerintem nem is olyan rossz. legalábbis nekem nagyjából ennyibe jönne bele.

Előzmény: PEPITA (35248)
PEPITA Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35257

Sziasztok!

 

Kedves Ivwi!

 

Az baj, mert ezt az árajánlatot a LandHorváth adta:( Aztán mondták, ha nincs más, akkor 40-50:(

 

Kompi kartács merre rendel, hogy lehet bejelentkezni hozzá?

 

A "magam csinálom" sajnos nálam nem opció, egyelőre a hátsó index izzóját sem tudtam kicserélni, mert gallytörőrácsos a lámpatest és valami idétlen csavar tartja, amit nem tudok kitekerni, mert elfordul, de nem jön kijjebb:(

 

Köszi: PEPITA

Előzmény: Ivwi (35249)
Tie Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35256
Tie Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35255

Ha viszont a gáz miatt a gázszűrőt is cserélik, akkor mindjárt nem olyan sok.

 

Előzmény: Ivwi (35249)
fejes.i Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35254

Na a rezgéscsillapító az megin egy fölösleges dolog ;-)

 

 

Előzmény: D2 Silver (35252)
schmidtb Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35253

Éppen ezért szedettem le róla szilentcserekor. Csak egyszer akadtam fel miatta a bakháton. Azóta boldogság van :)

Előzmény: Törölt nick (35228)
D2 Silver Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35252

dehogynem :)))
persze pont a d1re nem jó a rezgéscsillapító miatt :)

Előzmény: fejes.i (35245)
Ivwi Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35251

Itt vettem, és ez az olaj van bene:

http://www.olajwebshop.hu/termek-Valvoline%20Maxlife%20Diesel%2010W-40/2480/

Nem eszi, ha ez így marad jövőre megy bele az 5W-40.

Előzmény: PEPITA (35248)
scottiepippen Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35250

Ha hozod az olajat, garázsom van aknával.

Előzmény: PEPITA (35248)
Ivwi Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35249

Sok. Még akkor is ha az összes olajat cserélik, nem csak a motorét.

Én a LandHorvátékhoz járok, megoszlanak a vélemények, nekem maximálisan beváltak.

Vagy Kompi kartácshoz is viheted, többünk vasa is járt már nálla.

 

(bár mostanában kizárólag anyagi megfontolásból, amit lehet magam csinálok)

 

Előzmény: PEPITA (35248)
PEPITA Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35248

Sziasztok!

 

Tanácsot szeretnék kérni. Éves karbantartásra (olajcsere és átnézés, illetve szükség szerint egyebek) vinném dédelgetett Range Roveremet (1992-es Classic, V8 benzin + gáz), de akihez eddig jártam abban elveszett a bizalmam (ennek oka is van). Ti kit ajánlanátok, aki hozzáértő, minőségi munkát végez és nem használja ki bölcsész beállítottságomat? Mert az azonnal látszik, hogy nem értek különösebben az autókhoz:)

 

Az egyik szerviz az olajcserére és átnézésre egy 50.000,- Ft-os ajánlattal lepett meg, ezt kissé soknak érzem. Igazam van?

 

Köszi a válaszotokat előre is, üdv: PEPITA

fejes.i Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35247

Fejlődés, kérem, fejlődés!

 

Előzmény: pinguru (35244)
fejes.i Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35246
Előzmény: pinguru (35243)
fejes.i Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35245

Ezt most nem pontosan értem...

 

Előzmény: D2 Silver (35242)
pinguru Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35244

Régebben egy normál MT gumival én lehettem a jani gyerek, most már 33-as simexen töröm az agyamat. Lassan érdemes lánctalpak után néznünk :)

Előzmény: Ivwi (35233)
pinguru Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35243

Ezeknek a vasalásoknak sosem lesz vége.......

Előzmény: D2 Silver (35242)
D2 Silver Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35242

Az összekötőre lehet venni/csinálni fasza védőt, volt valamelyik autómon.

Zártszelvény az első kitámasztóknál és a difinél voltt megfogatva.

Ilyesmi:

 

pinguru Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35241

Előkészítettem a helyét a kormány gátló áthelyezésnek, kiváncsiságból két gátlóval is kipróbáltam. Kicsit keményebb lett a kormány, viszont nagy tempónál terepen úgy vezettem, mintha aszfalton mennék.

Előzmény: fejes.i (35234)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35240

ezzel együtt kell élni! be kell tenni egy tartalékot, és kész. terepen a sérülés veszély mindig előfordulhat. de némi szerszámmal és találékonysággal általábba járóképessé lehet tenne az autóinkat! és ez a lényeg, vigyen haza valahogy. otthon meg lehet javítgatni nyugodtan. és ez nem csak az összekötőre vonatkozik.

Előzmény: fejes.i (35239)
fejes.i Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35239

Láttuk 2 éve Pádison, hogy lehet meghajlítani (Molnár András P38) :-)

 

 

A nagyobb gumi egyértelműen segít, mert feljebb kerül pár centit.

Igazából azzal az a baj, hogyha végig felfekszik az autó alja, mondjuk egy kis dombra, akkor nemcsaka hidak, hanem ez is terhelt. Az enyém felfelé lett kifli, nem hátra.

 

Előzmény: Törölt nick (35238)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35238

nekem is ép! és nincs páncél. az összekötő rúddal nem tudom mit lehetne kezdeni. talán nagyobb gumi?

 

Előzmény: fejes.i (35236)
fejes.i Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35237

Valószínű, hogy az első pajzs helyett egy két collos cső is megtenné keresztben az első összekötő előtt.

 

Előzmény: Törölt nick (35235)
fejes.i Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35236

Nekem van első páncél, (szerintem véd. Most az nagyokat kapott, az összekötő mögötte meg ép), vannak difi védők elöl-hátul (bár a hátsón lehet, még alakítani kéne), meg a tank alatt végig 5 mm-es acéllemez teljes szélességben. Meg rendes küszöbvédő két oldalt.

De most gondolkodom, mit lehetne kezdeni a hátsó összekötővel.

 

Előzmény: Törölt nick (35235)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35235

nem tudom az első páncélnak van e értelme? soha nem éreztem hiányát. egy tank védő viszont jó lehet. az első páncél nem védi meg az összekötőt. a karter magasan van. a difivédő az viszont igen csak hasznos lehet! nekem sincs rajta a kormányrezgés csillapító. azóta az összekötővel nincs is gond.

Előzmény: Ivwi (35233)
fejes.i Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35234

Az a kormányösszekötő lengéscsillapító hátul hagyva (Disco1) mindig meg fog roppanni. Az ott nagyon rossz helyen van. Illetve nem sok szükség van rá amúgy. Én vagy két éve anélkül járok. Nem fáj.

Egyébként Pinguru szerint (Landycar után szabadon) az erősített kormányösszekötő már komolyabb elmebetegséget jelez.

Viszont: a hátsó, ami csak a kormányegyenest állítja be, annál persze lehetne járni görbével is akár. Csak azér mégis. Sose érezném, hogy rendbe van az autó.

Előzmény: Ivwi (35233)
Ivwi Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35233

Ezeket szerintem érdemes meghagyni gyári minőségbe.

Sokkal egyszerűbb, és olcsóbb a kormányösszekötőt, és gömbfejeket cserélni, mint esetleg komplikáltabb alkatrészeket.

Ha egy 2,5-3 tonnás vasat rátámasztunk az összekötőre, ott valami engedni/törni/sérülni fog.

Az összekötőt az erdőben gyorsan lehet akár ideiglenesen is renoválni.

 

Mátra túrán én a kormánylengéscsillapítót hajlítottam el, úgy, hogy balra nem tudtam kanyarodni:)

Már fent van az új ötezeré:) /de ha nincs fent semmi, az se tűnik fel:)/

 

Viszont has, diffi, és egyébb páncélok erősen ajánlottak (főleg) a Kompi féle túrákra, lehet kezdünk eldurvulni, egy síma kirándulás már uncsi:))

Előzmény: fejes.i (35232)
fejes.i Creative Commons License 2013.07.03 0 0 35232
Előzmény: Törölt nick (35229)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!