Az a gond, hogy én motorolajcserére (és persze gondolom szűrőre) kértem ajánlatot azzal, hogy ha kell egyéb folyadékokat is cseréljünk ki. Ami biztos volt az a motorolaj. És erre jött ez a szám:( Ettől függetlenül lehet, hogy csak félreértés volt. Sajnos nem tudtam Lozsa kartárssal beszélni:(
Azt még elnézem, hogy nincs röntgen szemed a belső változások meglátásához, de külső részleteket sem veszed észre, azért csak a túlhajszolt, élvhajhász életmódod okolható.
hát nem is tudom, motor olyan 6 liter, olajtól függően 25-30 euró, olajfilter 4-6 euró, automataváltó legyen 5-6-7, mennyire sikerül kifolyatni, terepváltó talán 3 ?, ez ATF Dextron3, 9-10 liter, legyen 50 euró, a difibe 4 l, legyen 35 euró, váltóba szűrőcsere, 15 euró.
ez eddig 130 euró kb, ami olyan 39000 ft, + a munka. szóval ha tényleg egy teljes nagy olajcseréről van szó, akkor szerintem nem is olyan rossz. legalábbis nekem nagyjából ennyibe jönne bele.
Az baj, mert ezt az árajánlatot a LandHorváth adta:( Aztán mondták, ha nincs más, akkor 40-50:(
Kompi kartács merre rendel, hogy lehet bejelentkezni hozzá?
A "magam csinálom" sajnos nálam nem opció, egyelőre a hátsó index izzóját sem tudtam kicserélni, mert gallytörőrácsos a lámpatest és valami idétlen csavar tartja, amit nem tudok kitekerni, mert elfordul, de nem jön kijjebb:(
Tanácsot szeretnék kérni. Éves karbantartásra (olajcsere és átnézés, illetve szükség szerint egyebek) vinném dédelgetett Range Roveremet (1992-es Classic, V8 benzin + gáz), de akihez eddig jártam abban elveszett a bizalmam (ennek oka is van). Ti kit ajánlanátok, aki hozzáértő, minőségi munkát végez és nem használja ki bölcsész beállítottságomat? Mert az azonnal látszik, hogy nem értek különösebben az autókhoz:)
Az egyik szerviz az olajcserére és átnézésre egy 50.000,- Ft-os ajánlattal lepett meg, ezt kissé soknak érzem. Igazam van?
Előkészítettem a helyét a kormány gátló áthelyezésnek, kiváncsiságból két gátlóval is kipróbáltam. Kicsit keményebb lett a kormány, viszont nagy tempónál terepen úgy vezettem, mintha aszfalton mennék.