Keresés

Részletes keresés

Mihál Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88153

Igen a BKV-hoz került 260 és 280 protónak ilyen volt.

Azon kívül még egy kocsit ismertem ilyennel: BPA-116, Ik256 a 80-as évekből, alba Volán, majd utolsó éveiben Viszló. (a dupla fényszóró miatt persze rövidebb lécekkel)

Előzmény: vt976 (88149)
Youwine Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88152

 

Ez a link mintha nem lett volna ( ha mégis, majd úgyis kapok a pofámra )

 

 

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/155-millioert-kelt-el-a-legendas-ikarus-busz-2234869

 

 

 

pumukli89 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88151

Nem tisztem megvédeni senkit sem. De azért nem kéne bántani,egy Ikarus"buzerátort",aki ha valamit készít,a karosszéria ívét nem gittel hanem lemezből alakítja ki.A vessző utáni,akár gondolatjeles is lehet.Bocsánat,a hsz-ért.

Baraban Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88150

"Mr. Icarus aka Richard Arnold. A magyar drótos, fájlokat és csavarozott évtizedek óta egy kisváros közelében,"

 

:-DDDDD

Előzmény: csillagvölgyi (88148)
vt976 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88149

"...az a két vízszintes aluminium léc mintha távolabb lenne egymástól a kelleténél..."

 

Én képen 260-ason és 280-ason láttam ilyet. Ez egy 260-as:

http://old-ikarus.hu/260/ga-95-86-col.jpg

Előzmény: torqmatic (88140)
csillagvölgyi Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88148

DZA700 kár hogy útba volt  a hazai "vagánynak"és  kijuttatta Lipcsébe.

 

Ehhez a linkhez tartozik egy megvásárolható 50 perces film.

 

http://www.mdr.de/heute-im-osten/neuer-kult-um-alte-autos100.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: 504LACI (88121)
norbee601 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88147

Én is így vagyok vele, nagyon örülök neki, gyönyörű munkát végeztek, az a pár apróság szerintem egyáltalán nem zavaró.

Előzmény: BV-78-14 (88142)
Racilaci Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88146

Bocs, ha már volt.

 

 

P.stephenson Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88145

Akkor jól emlékeztem. A németek vették meg, ugye?

Egyébként szerintem van szebben, alaposabban felújított faros, de ebbe nem akarok belemenni.

Előzmény: Törölt nick (88139)
bandikaikarus Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88144

Ezen kívül még kettőt kívánhatsz! :)

Előzmény: BV-78-14 (88143)
BV-78-14 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88143

Bandus,ha az AAT egyszer ilyen sárga lenne,mint ez a szépséges 266-os...

 

1981-es MVG-018 híd...Volán-csigák...D2156+BRIIIAN...bubu...valódi Trilex-felnik...áááááááááá : ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

Előzmény: bandikaikarus (88141)
BV-78-14 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88142

Jól látod : ) Van pár dolog,ami nem úgy kéne,hogy legyen,de én nem foglalkozom a kritizálással.Én csak szimplán ÖRÜLÖK,hogy ilyen gyönyörű !

Előzmény: torqmatic (88140)
bandikaikarus Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88141

Egy-egy sorral feljebb van mindkettő. :) De azért f@sza lett nagyon!

Előzmény: torqmatic (88140)
torqmatic Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88140

A hűtőrács is stimmel? Mert az a két vízszintes aluminium léc mintha távolabb lenne egymástól a kelleténél. (De nem szőrszálhasogatásból írtom, tényleg nagyon szép lett a busz.)

Előzmény: BV-78-14 (88134)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88139

Az  eladás  tavaly Húsvétkor  volt. Tegnap  lett  vele a  világháló,  Index,  Szegedonline.

Előzmény: P.stephenson (88138)
P.stephenson Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88138

Nem kötekedésképpen, de ez nem régi hír egy kicsit?

Előzmény: 504LACI (88121)
BV-78-14 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88137

Igen : )

Előzmény: BPO-105 (88136)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88136
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88135

Köszönöm!

Alig várom, hogy bemutatkozzon nyilvánosan is.

Előzmény: BV-78-14 (88134)
BV-78-14 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88134

A tábla a helyén van ! : )

Van egy-két dolog,ami nem úgy volt anno,de ki a fenét érdekel,AMIKOR EZ A 266-OS MAGYARORSZÁG ELSŐ KIVÁLÓ MINŐSÉGBEN FELÚJÍTOTT SÁRGA,VOLÁN-CSIGÁS 200-ASA !

Minden dicséret megilleti mind a megrendelő Kapos volánt,mind a kivitelező Kapos Járműgyártó és Javító Zrt-t !

Régi álmom vált ezzel valóra,és ezzel nem csak én vagyok így.Szerencsére már kezdik az Ikarus-200-asokat az őket megillető helyen kezelni,és példás módon felújítani.

Már alig várom,hogy 260-ast,280-ast is láthassak hasonlóan szép kivitelben.

Előzmény: BPO-105 (88133)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88133

Nagyon szép lett, gratulálok.

 

Azért nyugtasson meg valaki, hogy a világoskék Ikarus-tábla a helyén van, mert elsőre nekem a díszléc fölötti hely ugrik be.

Előzmény: norbee601 (88131)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.31 0 0 88132

Bocsánat, félreérthetően fogalmaztam. 60-as évjáratú 620-asra gondoltam.

Előzmény: Mihál (88128)
norbee601 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 88131

A teljes album:

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.812433432107163.1073741828.223835607633618&type=1

 

Kapos Járműgyártó és Javító Zrt.

 

 

Társaságunk abba a szerencsés helyzetbe került, hogy lehetőségünk van a Kapos Volán Zrt megbízásából egy Ikarus 266.25 típusú autóbusz felújítását elvégezni. Az 1978-ban gyártott jármű a magyar autóbuszgyártás fénykorában gördült le a szerelősorról. A típusból több mint 6600 darabot gyártottak, melyből már szinte alig néhány fut az utakon. A következő hetekben néhány kép segítségével szeretném megosztani az érdeklődőkkel ennek az ipartörténeti emléknek a megújulását.

Előzmény: norbee601 (88130)
norbee601 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 88130

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=819124901438016&set=a.812433432107163.1073741828.223835607633618&type=1

 

(Akinek nincs Facebookja: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/q71/s720x720/1560516_819124901438016_722614124_n.jpg)

Mihál Creative Commons License 2014.01.30 0 0 88129

(A futóművekben nem vagyok szakértő, ebben nem tudok segíteni.)

Előzmény: f.domino_ (88110)
Mihál Creative Commons License 2014.01.30 0 0 88128

Ami neked 60-asnak tűnik és széles viszonylatjelzője van, az valószínűleg 601-es helyközi autóbusz.

Miskolcon és Pécsett is voltak a helyi közl. vállalatnak 601-esei. Pécsett volt olyan, ami még csuklósítás után is megőrizte a hosszú táblát.(Sőt Pesten is volt pár Ik601, de ezeket 1 év után, 54-ben vidékre adták el.) De ez egy 1953-63 közötti történet.

 

Pesten a négyzetesek hosszúvá alakítását 1970-73 között végezték. Amikor már egyre inkább 556-180 volt a jellemző típus és egységesíteni akartak.

Előzmény: f.domino_ (88110)
Mihál Creative Commons License 2014.01.30 0 0 88127

Hátsónál csak annyi különbségre emlékszem, hogy egyesekre tettek felfelé kiálló "babák"-at, másokra nem.

Előzmény: f.domino_ (88111)
Mihál Creative Commons License 2014.01.30 0 0 88126

Ezek a szériára nem jellemző táblatartók (95-01, 05, 26) mikor voltak? A kocsik új állapotában, vagy később? Netán FJ után?

Előzmény: FAV 20 (88113)
pumukli89 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 88125

Egy történet,Neked már meséltem.Nem tudom melyik városban állt a busz,nyitott ajtóval,benne Gyuri bá.Felszálltam,és megszerettem volna simogatni a műszerfalat...A szöveget nem írnám ki,amit mondott,de tisztelet Neki.

-Sajnálom az Embert,és a Buszt is.

Előzmény: Törölt nick (88123)
504LACI Creative Commons License 2014.01.30 0 0 88124

Nincs is benne MAN motor, csak úgy látszik. Különben meg sose járt így az utcán.

Előzmény: Törölt nick (88123)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!