Néhány embertől ezt az alkatrészt "Kocsis féle hengerfejként" hallottam emlegetni. A másikat (a kerekebb bordázatút) szinte mindenki "Danuvia Sport" hengerfejnek nevezi.
Sajnos csak a WM kályhára áll rá a szemem, meg a WM tábori vízmelegítőre. Nem vagyok benne biztos, de mintha olajkályhának is, lett volna szarvas a dísze, talán valami szarvasi fémipari vállalat csinálhatta, de ez csak találgatás.
ha ezeket a motorokat befejezem amikbe most bele vagyok fogva tervezek össze rakni egy sport csepel blokkot ezért is érdeklődnék hogy ezeknek a két gyertyásoknak hogy volt megoldva a gyújtás
Nagyjából így kötöttem be én is. Azzal a különbséggel, hogy biztosítékot nem tettem, ezért a bilux izzó és a parklámpa teljesen elkülönül egymástól. Ez akkumulátoros kivitelnél nem jelent gondot. Akkumulátor nélkül lenne egy plusz állás csak gyújtással, világítás nélkül.
A T a testet jelöli, vele szemben van a slussz vezeték, ami itt gyújtótekercs néven szerepel.
Egy hernyócsavar való bele, a kisgéphenger szívócsöcskén meg van egy slicc, abba kell belekapaszkodtatni a csavar hegyit. Hogy el ne forduljon a karbi.