Az utazás megtörtént. 100%-ban igazatok volt, lehet a vonathoz nem kötött, kiránduló jeggyel ugyanazon az útvonalon belföldi járaton is utazni. Forrás: R.palota-Újpest jegypénztár, EC jegyvizsgáló.
A Keletiben a néni vakondnak nézett, talán a kantáros melósruhám volt az oka :) Ismételten köszönet!
Nemzetközi jegyváltásban profik segítségét szeretném kérni.
Előre is KÖSZÖNÖM!
Sajna a tegnapi hír alapján, ha augusztus 8-án nem tudunk eljutni Barba, akkor - nem a mi hibánkból - de nem kis pénzt bukunk.
Pillanatnyilag van egy Montenegro spezial jegyünk 2 főre, és oda vissza kétfős hálókocsijegyünk, ami sajna a mai állapotoknak megfelelően...
Ha - terveim szerint a jövő héten -Szabadkára eljutok, -Szabadka-Bar, vagy Novi Sad-Bar szakaszon, két főre - kétszemélyes hálófülkében- milyen áron tudnék jegyet venni?
Komolytalan ötlet. Csak TGV-vel működhetne... esetleg még ICE-vel, de sem a franciáknak, sem a németeknek nem érne annyit, hogy az oszták és a magyar forgalomba bevessék. (Az ÖBB meg még éjszaka sem akar Párizsba menni.) 11-12 órás átszállás nélküli nappali menetidők ma már nem vállalhatók Nyugat-Európában...
1. Hogyan is lehetne, amikor a tehervonatokat a szlovákoknál és a cseheknél is másik cég viszi, mint ami mozdonyokat ad a személyekre?
2. A németnek a saját éjszakai vonatai sem kellettek... a Metropol kihasználtsága pedig erősen relatív, főleg úgy, hogy üzleti vonatként nemcsak a bevétel, hanem a költség is sokat számít.
3. Miért ne vinnék, főleg ha nincsen más... csak kocsi legyen hozzá... de arra meg vannak megoldások holmi hibrid és félhibrid (ld. Pécs és újabban Kelet-Magyarország) vonatok formájában...
(Eddig csak az ellenkezőjéről hallottam, hogy arra harapnak, amikor a belföldi jeggyel trükköznek nemzetközi vonaton - ez is csak egy magyar kockafejség, máshol lesz...ják - de a hülyék száma úgy látszik, végtelen.)
Na... Mi a fene... Ez meg mindig van?
En 2008-ban utaztam igy utoljara (ÖBB-Sommerticket + Bp-Hegyes 90%os) hat anno oldalaakat meseltem itt az ezzel kapcsolatos kalandokrol
Lentebb írtatok a MÁV Horvátországba indított járatáról. Engem az érdekelne, hogy valóban ilyen óriási késések lehetnek, mint amit említettetek?
("Érdeklődnék, hogy mi történt ma az Isztriával? 166 perc késéssel ment le Koperbe, Rijekába a közvetlen kocsik pedig 9:25 helyett most este 18:18-ra értek oda.")
Engem nem zavarna, hogy retro, nincs autónk és a hálókocsis megoldás tetszik, de mivel két kisgyerekkel mennénk, bizonyos mértékű késést tudunk csak tolerálni. Késésről több helyen olvastam, mondjuk 1-2 órát még kibírunk, de annál többet nem hinném...szerintetek akkor ajánlható ez a vonat így gyerekeseknek vagy mire számítsunk?
Köszi a segítséget! A teljesárú is csak 3000 ft ezek szerint, vagy valamit nem figyeltem. Jóval olcsóbb, mint a nemzetközi jegy, a Keletiben Szlovénián belülre csak azt tudják adni+ annak az árait ismerik. Írtam mailt.