Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2002.07.05 0 0 558
Kb. mennyiért vizsgáztatnak le egy '92-es szabályozott katalizátoros Toyota Carina E 1.6-t, ha nincs vele semmi műszaki probléma? És mindez mennyi ideig tart?
Jatis Creative Commons License 2002.07.03 0 0 557
Vagy szar a műszer.
Előzmény: Mogorva (556)
Mogorva Creative Commons License 2002.07.03 0 0 556
Esteleg érdemes lenne kideríteni, hogy a víz 130 fokos (ami azért már nem lenne nyom nélküli jelenség szerintem...) vagy a hőmérő kontakthibás.
Szerintem utóbbi...
Előzmény: FiatFan (517)
atompyka Creative Commons License 2002.07.03 0 0 555
Biztos arra gondol, hogy le sem xarjuk, mert Fiatja van. Pedig nem így van ám!
:-))))))))
Előzmény: kivi (554)
kivi Creative Commons License 2002.07.03 0 0 554
Arra nem gondolsz hogy esetleg mi sem tudjuk a probléma okát? Ugyanúgy nem ahogy te sem tudod?
Előzmény: FiatFan (553)
FiatFan Creative Commons License 2002.07.02 0 0 553
Srácok köszi a válaszokat de ne ilyen sokat nem gyözöm olvasni.....................................................................A NAGY SEMMIT! EH, már nem is idegesítem magam tényleg kösz a humbugot............
Zoldalma Creative Commons License 2002.06.25 0 0 552
A gyújtásállítás nem egy szokásos módja az alapjárat állításának :-) Szívató? Ezek szerint karbis? Ahhoz sajna lövésem sincs :-(
Előzmény: Greenpeace (550)
kivi Creative Commons License 2002.06.25 0 0 551
A "legismertebb" itthoni felújító cég (ők Koni itthoni forgalmazói is) a Kárászy. Nekem 8000Ft/darab árat mondtak a felújításra, és egy nap alatt kész lenne. Mellesleg adnak egy év garanciát is.
Előzmény: Greenpeace (550)
Greenpeace Creative Commons License 2002.06.25 0 0 550
Sziasztok!

Szeretném két kérdésben a segítségeteket kérni.

1. Elfáradtak a lengéscsillap0tóim és sajnos nincs pénzem újat venni. Kaptam ajándékba Konikat, de azokat fel kell újítani. Nem sok jót hallottam a felújított gátlókról, és szeretném megkérdezni, hogy nagy öngyilkosság ilyeneket rakni az autóba??

2. Meg van bolondulva az alapjáratom. 1300, úgy, hogy ki van már cserélve az összes tömítés, ki van kötve a szivató, falsot nem szív sehonnan. Gyújtást próbáltam állítani, de ha lejjebb sikerült vinnem az alapjáratot, akkor sokkal lomhább lett az autó. mi okozhatja ezt? az autó egy 1983 honda crx.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 549
Az a másik fele a dolognak, olyankor a fesszabályzó kakukk, ami a szénkefékre van építve. De azt már csak észrevenné a haver, hogy vakunak is beválik a lámpája... :)
Előzmény: Blindmouse (548)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.24 0 0 548
Ezzel tisztában vagyok.. anno mikor nekem ment el a generátorom, akkor 18 voltot töltött rendszeresen... Az akku meg gőzölt :)
Előzmény: Trebitsch (547)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 547
Egy digit multiméter nem árt azért, ha van kéznél... meg kell mérni járó motornál az akkufeszültséget terheletlenül is, meg lámpával ilyesmivel. 14-14.4 terheletlenül, és alapjáraton lámpát bekapcsolva se eshet 13.5-14 alá.
A zárlatos diódának/menetzárlatnak amúgy rusnya sípoló hangja is van, mexólal a generátor.
Előzmény: Blindmouse (545)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 546
Hát akkor mégiscsak gumidugó... :)
Előzmény: atompyka (543)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.24 0 0 545
Te nem tudom.. egy darab esemesbe sűrítette bele a srác minden problémáját.. szal nem tudok semmi többet.. de lehet áthozatom vele a vasat.
Előzmény: Trebitsch (544)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 544
Alapjárati léptetőmotor is lehet, ha szorul vagy ilyesmi. A generátor döglődése meg diódahiba, menetzárlat, ilyesmi; kevés a töltés, ugyanakkor lefogja a motort jól. Általában nem sok értelme van szarozni vele, úgyis szét kell kapni, és akkor kiderül, mi a baja.
Klíma bekapcsolására nem esik ugyanannyit a fordulat? És szervokormány tekergetésére?
Előzmény: Blindmouse (542)
atompyka Creative Commons License 2002.06.24 0 0 543
Ott tiszta. Múltkor levették a szervízben, belenéztem, hogy mi van ott.

ATom

Előzmény: Trebitsch (538)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.24 0 0 542
az ISC az az alapjárati léptető...
750-ről.. nem tudom mennyire... passz...

és ha döglődik a gen. akkor viszont a lámpák fényereje meg fordulatszámfüggő, nem?

Előzmény: Trebitsch (539)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 541
Nem lehetelen, Zöldalma kartács, sőt elég valószínű - de majd kidderül. Ha 500 az alapjárat, és leesik 450-re, mikor bekapcsolják a lámpát, akkor azér nem biztos... :)
Előzmény: Zoldalma (540)
Zoldalma Creative Commons License 2002.06.24 0 0 540
Nem engem kérdeztél :-) de ez inkább a döglődő/rossz kontaktusú generátor tünete.
Előzmény: Blindmouse (537)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 539
Valami kicsit persze hogy csökken, a terheléstől. Annyir kicsit nemigen szokott utánaállítani a computer. De ha megin elkezdesz kínozni mindenféle baromihosszú angol alkatrésznevekkel, amiket nem ismerek... :)
Mennyit esik a fordulat, ha bekapcsolja a lámpát? És mennyiről?
Előzmény: Blindmouse (537)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 538
:).
De szerintem ha kicsit rákészülsz, simán tud ez a te szinted lenni, nem boszorkányság. Leveszed azt a bazivastag gumicsövet, ami a légszűrőtől megy a motor felé (elég a motor felőli végét, és félrehajtod), bekukkolsz, ott látod a fojtószelepet pár centivel beljebb. Azt mozgatja a gázpedál. Na, ott kell takarítani. :)
Előzmény: atompyka (536)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.24 0 0 537
Trebbácsi!

ha már alapjárat.. az mit jelent hogy akkor esik le az alapjárata a srácnak, ha világítást kapcsol, vagy ventillátort.. vagy ilyeneket..
én az ISC-re gyanaxom (idle speed control servo)

szerinted??
sms-ben panaszkodott, nem láttam a kocsit..

Előzmény: Trebitsch (535)
atompyka Creative Commons License 2002.06.24 0 0 536
"Az alapjárati állítómotor megvan?"
Két motort találtam, az egyik a nagy, a másik ezt gerjeszti be.
"Miből gondolod, hogy elállítódott ott valami?"
Nem gondolom, az utóbbi kb. 30E km alatt ennyi volt az alapjárat, csak én magasabbat szeretnék.
"A pillangószelep környékét, fojtószelepházat már kitakarítotad?"
Lemostam a motort, az jó? :-)

Magyarán, ez már nem az én szintem. Azt a gumidugót holnap megkeresem.

ATom

Előzmény: Trebitsch (535)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 535
Várjá, atom, várjá. Az alapjárati állítómotor megvan? Ezt a motort nem ismerem, de a megkerülőjárat környékén szokott lenni egy gumidugó... Olyan centi körüli átmérőjű. Na aztán mikor kiveszed, ott van benn a luk mélyén az állítócsavar.
De.
Miből gondolod, hogy elállítódott ott valami? A pillangószelep környékét, fojtószelepházat már kitakarítotad? Mer legtöbbször nem állítódik el semmi, mer mitől is állítódna, hanem lerakódik az olajpára a kartergázból, és leszűkíti a torkot, osztán ettől kisebb kicsit az alapjárat.
Rongy, nitrohigító... :)
Előzmény: atompyka (534)
atompyka Creative Commons License 2002.06.24 0 0 534
Thx!
:-(

ATom

Előzmény: Zoldalma (533)
Zoldalma Creative Commons License 2002.06.24 0 0 533
Az az, akkor ugyanarra gondoltunk. Ha nincs másik csavar, akkor azt biza a kompjúter szabályozza valami segédeszközzel, sajna arra nincs tippem...
Előzmény: atompyka (531)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 532
Enyhe lúggal, aztán meg slaggal sok vízzel. Enyhe lúg: jó erős mosóporos víz, pl. Flóraszept vagy efféle.
Előzmény: Clarvoyant (529)
atompyka Creative Commons License 2002.06.24 0 0 531
THX!
Jimny-m van. A motorja gyakorlatilag megegyezik a 76 LE-s WR+ motorral, csak 80 lovas. A Swift könyvben megtaláltam azt a csavart, amiről beszélsz, de ennél a motornál nem leltem semmi hasonlót. (Ehhez sajna nincs könyvem.)
Amit állítgattam, azt ki lehetne váltani egy olyan szerkezettel, amivel be lehet határolni, hogy meddig jöjjön fel a gázpedál, ha leveszem róla a lábam. (Csak hogy tiszta legyen, miről beszéltem.)

ATom

Előzmény: Zoldalma (530)
Zoldalma Creative Commons License 2002.06.24 0 0 530
Most hirtelen nem tudom, milyen lehet a kocsid, de az a csavar, amit megtaláltál, vszg. a pillangószelep hézagját állítja. Ez ugyan hasonló hatást ad, de ált. az alapjáratot ha lehet mechanikusan állítani, akkor egy másik csavarral lehet, amelyik a pillangószelepet megkerülő levegő mennyiségét szabályozza.
Előzmény: atompyka (528)
Clarvoyant Creative Commons License 2002.06.24 0 0 529
Mivel lehet a karosszeriara kerult akksisavat semlegesiteni?Eleg ha letorlom es kesz?

Koszi az eddigieket is.

Előzmény: Zoldalma (527)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!