Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
A Révai utca 12:00 körül. Nem indultak el a járatok.
Amúgy az ónos eső ellenére én jól elvoltam :)) Ritkán járok Győrben, de akkor mindig rácsodálkozok arra, hogy ritkán lehet látni ennyire szépen karbantartott járműveket.
Közlekedési káosz, késések, jeges utak, és leállt buszok. Így lehetne a mai eseményeket jellemezni. Fennakadások Győrben és Sopronban is.
A hajnalban elkezdődött ónos eső miatt délelőttre, ill. kora délutánra teljesen megbénült a forgalom és a buszok közlekedése. Rengeteg baleset is történt.
A Kisalföld Volán járatai reggel még közlekedtek, de már 9.00-kor nem indult Ajkára és Pápára se busz Győrből. Körübelül 10.00 óra fele a buszvezetők többségének azt mondták, hogy a következő megállóknál tegyék le az utasokat, és a busz pedig maradjon ott ahol van, amíg nem szólnak, hogy továbbindulhatnak. Mire végül 10.00-11.00 óra körül Pócza Mihály közölte, hogy leállították a helyközi közlekedést. Valamint a déli órákban a helyi buszok sem mentek, vagy nagyon nagy késésekkel. Délután 13.00 órára teljes volt a káosz a tömegközlekedésben.: felháborodott utasok, megkeveredett sofőrök...
A vidéki buszpályaudvarba alig fértek el a buszok, mivel mindeggyik visszajött és nem tudtak hol leállni. De még így is rekedtek buszok Kajárpácen, valamint Felpécen is. Győrújbarátra, Pannonhalmára, Bőny-Szőlőhegyre tartó buszok - magyarán vízszintes terepen még tudnak közlekedni, de "hegynek" fel, illetve le nem. Mivel a vidéki puszpályaudvar nem olyan nagy, hogy az egész helyközi állomány beférjen, volt olyan busz is, - ahogy a képen is látszik - amelyek csak a helyi buszmegállókba tudtak beállni, ill. az út szélére.
Körübelül 14.00 óra körül megindult a helyközi közlekedés, de csak szóló kocsikkal, és nagy kimaradásokkal.
A helyi buszok is már 13.30-tól visszatértek a rendes "kerékvágásba". Késések még most is vannak/lehetnek a jeges utak miatt. További ónosesőt mondanak estére is!
Voltak olyan autóbuszok, amelyeknek már csak az út szélén maradt hely.
Nehéz ügy... Nem ugyanaz, mint a 2007-es VEKE tanulmányban foglaltak, mert eleve ott még fel sem merült a központi forgalomirányítási rendszer, így tervezni sem lehetett rá. Amúgy meg sok ötlet "visszaköszön" a tanulmányból. Ha a VEKE tanulmányba szerint alakították volna át a hálózatot, akkor ez éves szinten (2007 évi árakkal kalkulálva) több, mint 65 millió forintot spórolhatott volna meg a város. Nem tette... Most sokkal drasztikusabb lépést léptek meg, szerintem feleslegesen, mert júniusba úgy is teljesen átalakul a hálózat.
Ez az új vonalhálózat kb az, amit korábban a VEKE kidolgozott? Ekkora tartalék van a hálózatban, hogy 10% teljesítménycsökkenés nem okoz jelentős színvonalromlást?
tudom már próbáltam, de győrtől távolabb, már nagyon gagyi ez a pannonos internet és nem igen akarja behozni az oldalt, ezt még tudom olvasni, meg egy-pár 1szerübb oldalt, de ennyi...