Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.16 0 1 8417

Hello!

Én az ország másik végéböl Miskolcról irok.

De szeretnék kérni Credo BN12 valamint BN18-as jármüállományt?

Elöre Köszönöm!

EVL426 Creative Commons License 2009.01.16 0 0 8416

Akkor maradt a KDA-244.

Mivel KDA-245 és KYV-428 Marcalban van, és KDA-242 állandó Révais, csak a 244 maradt!

Előzmény: Credo buszok (8414)
Credo buszok Creative Commons License 2009.01.16 0 0 8415
Helyesbítek:A venyige utca körül láttam(hirtelen azt hittem hogy J.A út..)
Előzmény: Credo buszok (8414)
Credo buszok Creative Commons License 2009.01.16 0 0 8414
Én KDA-243-at 14.00 körül hetesbe láttam kimenni ott szabadhegyen a József A. úton....
Előzmény: EVL426 (8410)
EVL426 Creative Commons License 2009.01.16 0 0 8413
Gondolom ha érvényesek lesznek.
Előzmény: Törölt nick (8411)
BPO-105 Creative Commons License 2009.01.16 0 0 8412
Egyébként a tesójáról, a 45-90-ről lehet valamit tudni? Sajnos csak annyit tudok, hogy 84-es 256.50V (volt) a Vértes Volánnál.
Előzmény: libijo (8396)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.16 0 0 8411
Az uj győri menetrend várhatoan mikor kerül fel a volán honlapjára?Hallottam a menetrend könyvek már a nyomdában vannak.
EVL426 Creative Commons License 2009.01.16 0 0 8410
Lehet találgatni... Talán legesélyesebb a KDA-243.
Előzmény: t04cdb (8409)
t04cdb Creative Commons License 2009.01.16 0 0 8409

Ma délután 14 óra körül az egyik Magyar utcai megállóban az egyik Credonak (rendszámot sajna nem tudom) kicsit meghúzták az oldalát:

 

 

EVL426 Creative Commons License 2009.01.15 0 0 8408

A tegnapi keveredésben-kavarodásban összesen három Kisalföld Volánt is érintő baleset történt.

Az egyikről annyit tudni, hogy Tápszentmiklósnál árokba csúszott egy helyközi busz.

Előzmény: EVL426 (8406)
Tavaszutca Creative Commons License 2009.01.14 0 0 8407

A Révai utca 12:00 körül. Nem indultak el a járatok.

Amúgy az ónos eső ellenére én jól elvoltam :)) Ritkán járok Győrben, de akkor mindig rácsodálkozok arra, hogy ritkán lehet látni ennyire szépen karbantartott járműveket.

 

 

Előzmény: EVL426 (8406)
EVL426 Creative Commons License 2009.01.14 0 0 8406

Közlekedési káosz, késések, jeges utak, és leállt buszok. Így lehetne a mai eseményeket jellemezni. Fennakadások Győrben és Sopronban is.

A hajnalban elkezdődött ónos eső miatt délelőttre, ill. kora délutánra teljesen megbénült a forgalom és a buszok közlekedése. Rengeteg baleset is történt.

A Kisalföld Volán járatai reggel még közlekedtek, de már 9.00-kor nem indult Ajkára és Pápára se busz Győrből. Körübelül 10.00 óra fele a buszvezetők többségének azt mondták, hogy a következő megállóknál tegyék le az utasokat, és a busz pedig maradjon ott ahol van, amíg nem szólnak, hogy továbbindulhatnak. Mire végül 10.00-11.00 óra körül Pócza Mihály közölte, hogy leállították a helyközi közlekedést. Valamint a déli órákban a helyi buszok sem mentek, vagy nagyon nagy késésekkel. Délután 13.00 órára teljes volt a káosz a tömegközlekedésben.: felháborodott utasok, megkeveredett sofőrök...

A vidéki buszpályaudvarba alig fértek el a buszok, mivel mindeggyik visszajött és nem tudtak hol leállni. De még így is rekedtek buszok Kajárpácen, valamint Felpécen is. Győrújbarátra, Pannonhalmára, Bőny-Szőlőhegyre tartó buszok - magyarán vízszintes terepen még tudnak közlekedni, de "hegynek" fel, illetve le nem. Mivel a vidéki puszpályaudvar nem olyan nagy, hogy az egész helyközi állomány beférjen, volt olyan busz is, - ahogy a képen is látszik - amelyek csak a helyi buszmegállókba tudtak beállni, ill. az út szélére.

Körübelül 14.00 óra körül megindult a helyközi közlekedés, de csak szóló kocsikkal, és nagy kimaradásokkal.

A helyi buszok is már 13.30-tól visszatértek a rendes "kerékvágásba". Késések még most is vannak/lehetnek a jeges utak miatt. További ónosesőt mondanak estére is!

 

Voltak olyan autóbuszok, amelyeknek már csak az út szélén maradt hely.
GABEN352 Creative Commons License 2009.01.14 0 0 8405

Egy pirospont a Kisalföldnek. Nem gátoltak, nem szóltak be, nem mutogattak, ergo normálisan viselkedtek a tegnapi győri fotótúránk alatt.

 

Valamint, ha esetleg olvassa valaki belsős, akkor üzenném, hogy köszönöm szépen a telefonos segítséget a busz felderítésében!

 

 

 

Kreiti Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8404
Sziasztok!Nem tudja valaki, melyik busz robbant le ma reggel (a fél 6 kor induló 5 vagy 5M-es járaton? "Sopron")Köszi!
libijo Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8403
Pontosan nemtudom, szerintem olyan 2002-2003 körüli...
Előzmény: BPO-105 (8402)
BPO-105 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8402
Mikori selejt?
Előzmény: libijo (8401)
libijo Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8401
Nincs.
Előzmény: BPO-105 (8400)
BPO-105 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 8400
Nagyon köszönöm az adatot. Állományban van még?
Előzmény: libijo (8396)
Dtomesz Creative Commons License 2009.01.11 0 0 8399
Nehéz ügy...
Nem ugyanaz, mint a 2007-es VEKE tanulmányban foglaltak, mert eleve ott még fel sem merült a központi forgalomirányítási rendszer, így tervezni sem lehetett rá. Amúgy meg sok ötlet "visszaköszön" a tanulmányból. Ha a VEKE tanulmányba szerint alakították volna át a hálózatot, akkor ez éves szinten (2007 évi árakkal kalkulálva) több, mint 65 millió forintot spórolhatott volna meg a város. Nem tette... Most sokkal drasztikusabb lépést léptek meg, szerintem feleslegesen, mert júniusba úgy is teljesen átalakul a hálózat.
Előzmény: Roger Preed (8398)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.11 0 0 8398
A pécsi topicról áthozva:

Dtomesz
2009.01.11 11:57:59 © (10797)
"Még nincs "kidolgozva" véglegesre a teljesítmény csökkentés, de a lényege, hogy a város 500.000 km-rel (5,1 millió km az éves teljesítmény a mai vonalhálózaton) kevesebbet dotál. Ez február 1.-től lesz aktális, és csak nyárig, mert akkor új vonalhálózat lép életbe, ami eleve kevesebb km kibocsátást tesz lehetővé, jobb vonalhálózat mellett"

Ez az új vonalhálózat kb az, amit korábban a VEKE kidolgozott?
Ekkora tartalék van a hálózatban, hogy 10% teljesítménycsökkenés nem okoz jelentős színvonalromlást?
exKZX004 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 8397
(ideiglenes új nevem)
Előzmény: KZX004 (8395)
libijo Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8396
BX 45-89, Ikarus 256.50V, 1984-es évjárat, 1984.11.02.-án vette állományba a csornai üzemegység. Új rendszáma AFF-517
Előzmény: BPO-105 (8371)
KZX004 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 8395
jé ezt nem is tudtam, köszi hogy szólsz :-)))
Előzmény: Freehill (8394)
Freehill Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8394

Most vettem csak észre, hogy az aktuális menetrend címlapján is te vagy :)

Előzmény: KZX004 (8393)
KZX004 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8393
tudom már próbáltam, de győrtől távolabb, már nagyon gagyi ez a pannonos internet és nem igen akarja behozni az oldalt, ezt még tudom olvasni, meg egy-pár 1szerübb oldalt, de ennyi...
Előzmény: htibor (8392)
htibor Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8392

A gyártó oldalán megtalálhatóak a méretek és a műszaki részletek:

 

EC11:

http://www.kravtex.hu/termekek_ec11.php

BC11:

http://www.kravtex.hu/termekek_bc11.php

Előzmény: KZX004 (8391)
KZX004 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8391
ati!

légyszíves ird le nekem a bc11-es és az ec11-es közötti legfontosabb különbségeket

(nem olyanok pl. hogy egyiken kevesebb az ajtó és az ülés, meg automata váltós.., hanem műszakilag, méretileg van e eltérés)

köszi
EVL426 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8390
Mindeggyik közlekedik.
Előzmény: Mikey85 (8389)
Mikey85 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 8389
Sziasztok. Egy olyan jelegü kérdésem lenne hogy györben mind a 3 417 forgalomba van? Elöre is köszönöm a választ
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 8388
Nemtudom,hogy kivagy,de légyszives javittokönyvekben lévő adatokat,és más ehhez hasonlo dolgokat ne irj ide a forumra légyszives.
Előzmény: Törölt nick (8363)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!