Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SzaboZE Creative Commons License 2001.10.25 0 0 191
Talán a légáramlat hűt valamit amit a venti szolgáltat. Nekem is gyújtásfüggő a venti. Mindenesetre amig megy a venti nem túl jó leállitani a motort.

SzaboZE

kivi Creative Commons License 2001.10.25 0 0 190
Egy másik topicban merült fel a kérdés: ha megálláskor megy a hűtőventillátor, akkor ha leállítjuk a motort akkor tovább kellene működnie egészen addig míg le nem hül a motor?
Mert némely kocsinál még egy ideig működik, de a legtöbbnél a gyújtás elvételével megáll.

Az is érdekes, hogy amelyiknél tovább működik, ott mi az értelme, hisz a vízpumpa már úgysem megy, tehát nem kering a víz.

SzaboZE Creative Commons License 2001.09.10 0 0 189
:) Bocsesz, nem tudom honnan ugrott be a 300, valoban 180. Biztos fáradt voltam.

SzaboZE

Mogorva Creative Commons License 2001.09.10 0 0 188
300?????

Talán 180... :)

Előzmény: SzaboZE (186)
XJ6 Creative Commons License 2001.09.09 0 0 187

lehet azon vitatkozni, hogy mit lenne logikusabb foltuntetni egy autohoz szant elektromos berendezesen, de attol meg az marad a bevett szokas, hogy a feszultseget es a teljesitmenyt irjak ra... ;) ezzel egyutt kell elni... ;))))

SzaboZE Creative Commons License 2001.09.09 0 0 186
Szerintem egy 15 amperes biztibe be kell fernie barmelyik dudanak. Az 300 watt!

SzaboZE

kivi Creative Commons License 2001.09.09 0 0 185
Grrrr... :-) Semmi nincs rajta, csak az, hogy 12V-ra terveztem. Nem vettem még meg, de ahányat néztem, mindegyiken csak a feszültség szerepelt. Miután megvettem, már és is meg tudom mérni az áramát.
Előzmény: Bihus (184)
Bihus Creative Commons License 2001.09.09 0 0 184
Na de akkor rajta van a teljesítmény, vagy nincs? :)

Amúgy ha találtál valami jó hangos dudát, leírhatnád nekem is a típusát, mert én is tervezem, hogy kicserélem, mert a mostani eső után bekussol...

Előzmény: kivi (183)
kivi Creative Commons License 2001.09.09 0 0 183
Ezzel nem mondtál újat (elektrotechnikus vagyok! :-) de a teljesítményt marhára felesleges ráírni. Az áramfelvétel a lényeges, ezért egyből azt kellene feltüntetni. A kábelezést is az áramhoz kell méretezni, nem a teljesítményhez.
És amegspórolnának egy számolást is. :-)
Előzmény: XJ6 (182)
XJ6 Creative Commons License 2001.09.09 0 0 182
bocsi, de ez nem igy mukodik... a teljesitmenyt szoktak rairni... abbol meg visszaszamolhato az aramfelvetel... ;)

kivi Creative Commons License 2001.09.09 0 0 181
Ez lesz a megoldás. Mi a rossebért nem tudják ráírni a duda dobozára hogy 12V-on hány ampert vesz fel? :-(
Előzmény: XJ6 (180)
XJ6 Creative Commons License 2001.09.09 0 0 180
kivi

miert nem szerelsz a regi helyebe masikat? akkor nem kell kabelezned... stb... az aramfelvetel kozott nincs akkora kulonbseg, hogy az uj galibat okozna a regi vezetekekkel, biztivel...stb...

egyebkent egy duda aramfelvetele eleg nagy.. van egy jo par amper... en 10 korul saccolok...

udv.

kivi Creative Commons License 2001.09.08 0 0 179
A jelenlegi 15 amperes, és a kürt mellett a vészvillogó is rá van kötve, gyárilag.
Előzmény: SzaboZE (178)
SzaboZE Creative Commons License 2001.09.07 0 0 178
Mekkora a jelenlegi bizti?

SzaboZE

kivi Creative Commons License 2001.09.07 0 0 177
Köszi, pont ilyen határozott válaszokat vártam. :-)
Előzmény: Dobcsi (176)
Dobcsi Creative Commons License 2001.09.07 0 0 176
fogalmam sincs :)
Előzmény: kivi (175)
kivi Creative Commons License 2001.09.07 0 0 175
Meg tudjátok mondani, kb. hány ampert vesz fel egy hagyományos kürt (duda)? Roppant vézna hangja van a jelenleginek, és helyette (vagy mellé) akarok szerelni egy másikat. Nem még nem tudom hogy érdemes-e külön biztosítékra kötni és relézni.
SzaboZE Creative Commons License 2001.08.20 0 0 174
Jaja, nincs rossz illesztés csak halk rádió! :)

SzaboZE

bosibo Creative Commons License 2001.08.17 0 0 173
SzaboZE!
Igazad van, most látom, mit írtam! Persze, ha megy a kocsi benn kellene lennem, ha meg gurul, elgurul, futás utána, akkor meg hadd zörögjön a kilincs!!
Persze örök igazság: semmi sem zörög a kocsiban, ha van jó hangerős rádiód! :-))
Na jó napozást a hétvégére!!
bosibo
Előzmény: SzaboZE (172)
SzaboZE Creative Commons License 2001.08.06 0 0 172
bosibo: szerintem ha megy az autód inkább bent legyél! :)

SzaboZE

bosibo Creative Commons License 2001.08.06 0 0 171
Köszi Karcsi!
Valamelyik napon megpróbálom a csendesítést, remélem sikerül, habár menet közben, belülről még nem hallottam a zörgést, csak kívül, a kocsi mellett állva. Majd meglátjuk, mit tudok tenni.
Szia!
Előzmény: niváskarcsi (170)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.08.05 0 0 170
Igen oda ahol feltámaszkodik a kilincs,lehet,hogy ehhez ki kell venni a kilincset,ne a lemezhez hézagold ki hanem saját magához, a kilincs külső és belső része közé kell tenni a rezgéscsillapítót.
Előzmény: bosibo (164)
mfeco Creative Commons License 2001.08.05 0 0 169
Hi eszgab !

A fofekhenger bontott (de elottem lett leszedve, es jo volt !)

ujjat is vettem hozza de nem lett jo ra (hihetetlen) es vissza sem tudtam vinni mert kozben +szunt az uzlet (csak en jarhatok igy)

az ABS kompresszora mindig csak akkor indul el ha legalabb 5-10 metertr +tettem az autoval
allo helyzetbebn sosem pumpal (ha csak nem allok meg kozben)
ez biztos mert amikor total leengedtem (olajcserenel) akkor is csak akkor pumpalta fel mikor elindultam az autoval...

mindenesetre +probalom a jaro motor melleti legtelenitest... :)
udv Feco

Előzmény: eszgab (168)
eszgab Creative Commons License 2001.08.04 0 0 168
mfeco!

Nem ismerem tüzetesen a Honda Prelude ABS és fékrendszerét de az tény, hogy általában az ABS-es
autoknál vagy gyujtással vagy járó motorral kell
légteleniteni ,mert ekkor megy az ABS szivattyu és csak igy lehet kicsalogatni a levegőt a rendszerből.És még a légtelenités technikájában és sorrendjében is vannak külömbségek tipusonként.
Új a főfékhenger vagy csak felujitottátok?Nem szivárog sehol sem a fékolaj?

Eszgab

Előzmény: mfeco (167)
mfeco Creative Commons License 2001.08.04 0 0 167
eszgab !

A legtelenites +tortent (de kulon tartalya van az ABS-nek) sokszor is
mert en is levegore gyanakszom, de a szervizben is +csinaltak (persze csak allitolag)

de, ma azt vettem eszre ha nyomkodom a fekpedalt az ABS tartalyban apro buborekokm jonnek fel.

de azt is mondtak jaro motornal legtelenitsek (ezt ma kiprobalom mert nem igy totent eddig)

mitobb kiimentem vele ma homokos teruletre, hogy az ABS teszteljem: tokeletesen megy mitobb neha ugy felkemenyitette a pedalt mintha jo lenne, de ahogy +allt az auto a pedal is bement :(

eszgab Creative Commons License 2001.08.04 0 0 166
Hali mfeco!

Hogy-hogy nem vették észre a Fékszervizben, hogy nem jo a fék /mélyen fog/.Ha megbondtottad a fék-rendszert, márpedig a főfékhenger cserével és fékcső cserével ez történt akkor ki is kell légteleniteni, ha van rajta ABS ha nincs.Ennek a technikája tipusonként változik, de azért kilehet
házilag is légteleniteni.Nem probálták a szervizben?A főfékhenger uj vagy csak felujitottad?

Üdv! Eszgab

Előzmény: mfeco (165)
mfeco Creative Commons License 2001.08.04 0 0 165
Tiszteletem uraim !

Az lenne a kerdesem tudna-e vki segiteni honda prelude fek ugyben ?

1 kis reszlet....

Elszalt a fofekhenger aminek oromere osszetortem az autot :(
de muszaki ember leven + is csinaltam (kicsereltem) + az osszes fekcsovet + munkahenger felujitas (keszletbol)

ezzel minden ok is lenne valoszinuleg, de az ABS-bol is lecsereltem az olajat, de ezt legteleniteni nem tudom hogy kell, ha egyaltalan kelll..

az eredmeny az, hogy toketeletesen, egyenletesen fog a fek az ABS jol muxik, de a pedal gyakorlatilag padloig nyomhato, foleg ha megy a motor, elvittem FEK SZAKSZERVIZBE aholis azt mondtak jo a fek, de rosszul raktam be a fekbetetet (ennyire pancser azert nem vagyok !!) ok kifizettem es tavoztam, de a fek meg mindig a padlonal fog...

esetleg vmi tippje vkinek ?
-Elore is koszonom

bosibo Creative Commons License 2001.08.02 0 0 164
Köszi Karcsi!
A külső műanyag és a mellette levő szőrös gumi tömítés közé behelyeztem egy 3-as hegesztőópálcát, az jobban az üveghez szorítja a gumi tömítést, és nem is látszik. A hangszóró fölé meg illesztettünk egy félköríves műanyag fedelet, amit ásványvizes műanyag flakon falából vágtam ki és sziloplaszttal tömítettük, így talán megóvja a hangszórót a víztől.
Hova kell tenni a gumicsíkot a kilincshez? Oda, ahol felfekszik gondolom...
Köszi, szia!
Előzmény: niváskarcsi (163)
niváskarcsi Creative Commons License 2001.08.02 0 0 163
A gumi tömítőléc csere lehet,hogy segít.De az ajtóba mindig bemegy a víz,ez minden autónál fennáll.A kilincset vékony gumi csík felragasztásával lehet elcsendesíteni,utána bírja a mélyeket.A hangszóró takarását víz ellen nagyon sok típus gyárilag alkalmazza.
Előzmény: bosibo (162)
bosibo Creative Commons License 2001.08.01 0 0 162
Karcsi!
Mondd meg kérlek, mi a teendő:
Ma beszereltettem az Avensis első ajtajaiba egy normális hangszórót, és látom, hogy állandóan befolyik az eső a külső lemez és a védőfólia közé, pont a hangszóróra. Csináltam a hangszóró fölé íves védő-műanyag burkolatot, de szabad így beázni az ajtónak????
Másik: a mély hangoknál piszkosul zörögnek a külső kilincsek... mit lehet tenni? A kocsi lassn 3 éves, lejár a garancia... nem merem kicseréltetni az ajtó tömtéseket, az üveg mellett, mert attól tartok, csak veszítek vele, mert sosem lesz olyan jó, mint amilyen beázós most...
Köszi a választ.
bosibo

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!