A barátom szerint biztos hogy a gyújtótekercs a rossz,mert kiszerelte,és megmérte az ellenállását,ami alaphelyzetben 3,5 kilo Ohm volt,de miután megkocogtatta csavarhúzóval,felment 12,majd később 22 kilo Ohmra,ami arra utal,hogy a tekercsben a vezeték elkorrodálódott,és nem érintkezik rendesen,ugyanis egy 1999-es Solexről van szó,aminek ugye volt ideje tönkremenni.És mivel a tekercs egybe van öntve,ezért csak egy csere jöhet szóba szerinte,mert javítani nem nagyon lehet.(egyébként a gyertya és a gyújtási időpont rendben van).
A gyártó felhívását tartom a legjobb ötletnek eddig.Köszönöm a segítségeteket,és az esetleges későbbi hozzászólásokat!
Bátortalan a kérdésem: Biztosan a tekercs a rossz?
Ami a gyújtást illeti, szerintem az esteleges letestelést kéne először kizárni, a gyújtásbeállítás és gyertyaellenőrzés után, majd egy gyújtókábel (40-60.-Ft) cserét bevállalni. Azután beindítani! Annak menni KELL!
Úgy látom, még a keménymag is a 2006-os tavaszi találkozóval kapcsolatban még mindig "vár" ötleteket, javaslatokat... Iparkodni!!! (Tehát tök/dinnye mindegy, hogy tél vagy nyár, esetleg tavasz)