Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
Olajat kell cserelnem a valtoban,mert hallani az 1-2-3-as fokozatot,nem nagyonn de hallani,,rendeltem xado valtoolaj adalekot,mit gondoltok fog segitteni???
Ha valaki becsülettel cseréli az olajat, gyertyát,légszűrőt és nem kannás mutyit tankol (bár már kúton is kaphatsz vackot...és még át is vernek) és a minőségre is odafigyel...azt nem érheti meglepetés. (persze a szervízekben és kutakon megmalmozott olajat nehéz kiszűrni)
1.6/8 octávia fél milla a motorban de még nem mérhető olajfogyasztás. kezdettől 5/40 olajjal töltve.(igaz a harmadik váltó van alatta...de a konstrukciós hibkat és vacak alkatrészeket előre ne lehet látni.
..és még valami...aki sokat döcög dugóban...cserélje sűrűbben a mézet...mert alapjáraton nem mér a km óra :)
Az eddigi hozzászólásokból és tapasztalatokból adódóan van rá megoldás. A legolcsóbb a MoS2 adalék ami az olajfogyasztást is csökkenti és kisebb lesz a motorkopás, stb. A másik a költégesebb Xadó Revitalizálok ami nem kevés pénz és időt igényel. Vannak külön olajfogyasztáscsökkentő adalékok (Oil Stop) amiket a tescótól kezdve bármelyik autósboltban találhatsz...
Német ill. amerikai fórumokon olvastam, hogy a legolcsóbb és a legjobban bevált "adalék" dízelbe az alacsony hamutartalmú, jobb minőségű félszintetikus vagy a szintetikus 2T olaj 1:200-ban keverve.
Nekem 21 éves Toyota Corolla 1.7 D kocsim van és 2 dl Castrol Power 1 Racing 2T-t kevertem az utolsó előtti tankolásomkor 40 liter ÖMV gázolajhoz. Ekkor 5,6 volt a mért átlagfogyasztásom.
Tapasztalat: halkabb alapjárat és motorhang, simább, lágyabb járás, zéró füst.
Tegnap újra tankoltam. 720 km-t mutatott a napi számlálóm és 35,2 liter ment bele.
Nekem van egy 1995-ös Audi A6 2.8 Quattro-m. Az utóbbi időben világított az olajnyomás lámpa és tudtam venni jó áron xeramic adalékot. A betöltés után mentem vele 15 percet és nagyon meglepett az eredmény. Eddig is kellemes V6 hangja volt, de most 1 hét használat után érezhetően finomabban jár és eltűnt az olajnyomás figyelmeztető lámpa. Gondoltam kipróbálom a váltóadalékját is, de azt írják, hogy diferenciállal ellátott sebességváltóba nem használható. A forgalmazó elmondása szerint, veszik mint a cukrot, mert pl az új skodákba gyárilag alig veszi a kettest és a szalonok garanciábaN beleöntik, utána egy ujjal lehet váltani. A Xado váltóadaléknál nem láttam ilyen kitételt, hogy diffis váltóba nem használható és árban is jobb.
Valaki esetleg járatos a témában, hogy technológiailag miért nem ajánlja a xeramic a difis váltóba a használatot?
Na, beleöntöttem a 3.ik tubus xadót is a motorba, plussz a tankba 2 adag üzemanyagrendszer kenőt xadót teletank gázolaj mellé. Eddig 100 km megtétele és pár óra helyben járatás után kezd csendesebb lenni a motor, erősebb lett mert tudja tartani a sebességeket pici gázzal is, elműlt a kisebb rángatás is de azért még mindig nem az igazi. Kiváncsi leszek 1500 km-nél mennyire lessz még változás.
A belinkelt oldal a világon semmiféle információt nem tartalmaz arról, hogy mennyi hatóanyagtartalma van az olajnak vagy a gélnek! Lehet hogy neked kellett volna elolvasni nem?! :D
Idő közben megkaptam a válasz e-mailt a forgalmazótól.
"Köszönjük megtisztelő felkeresését. Amit Önnek ajánlunk, az a következő: - Még olajcsere előtt öntsön motortisztító adalékot a motorba: 1 tasak 20 ml-es Xado Vitaflush/ 1 l olaj. - Járjon vele 1-200 km-t, max.1000 km-t, mely idő alatt a motor tökéletesen kitisztul, és a használt olajban lebegő fémkopadék nagy része is visszaépül a fémfelületekre, mert ez a szer is tartalmaz fémkerámiaképző adalékot. - A Xado olaj is tartalmaz fémkerámia képző adalékot, de csak olyan koncentrációban, mely a későbbi kopást akadályozza meg. - Ha Ön a korábbi kopott fémfelületek néhány ezer km alatt történő, mérhető növekedését, kompresszió növekedést, stb. akar elérni, akkor mindenképpen javasoljuk a Xado gél használatát.
Ugyancsak felhívjuk figyelmét a Xado üzemanyagadalék használatára, melyet egyszer kell egy tank üzemanyagba bejuttatni. Ez a szer a teljes üzemanyagellátó rendszer kopásvédelmét és felújítását eredményezi. Nézze meg a honlapunk, www.xado.hu Xado tapasztalatok könyvtárában.
További kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésre.
Akkor ezekszerint 5 liter Xado olajban kevesebb az adalék mint a 3 tubus gélben. Ha javaslod hogy még tegyek bele, akkor inkább rakom bele a megszokott olajamat és utána nyomom bele a gélt.
Ráadásul ahogy néztem Castrol Edge 0W40-nek kicsit még jobbak is a technikai specifikációi mint a Xado 0W40-nek.
Olaj csere után gondoltam én is. a z olaj nem tartalmaz annyi %-ban mint a tubus, csak az első alkalommal kell-utána elég az olaj. amúgy el-kéne olvasni- http://www.xado.hu/utmutato.html
Szerintem tökmindegy hatóanyag tartalom szempontjából, mert gondolom a három tubust úgy számolták ki, hogy meglegyen az adag. De ha amúgy is olajat cserélsz akkor szerintem a Xado olaj jobb ötlet. Nem kell foglalkozni vele utána már.
Engem az érdekelne hogy melyik a hatékonyabb megoldás, olajcserém hamarosan egyébként is aktuális.
A. Veszem a szokásos olajamat + 3 tubus gél, ahol a leírás is írja (5 literbe)
B. Veszek Xado olajat, elvileg ez is revitalizálóval együtt van.
Anyagilag ki tudom számolni melyik éri meg jobban, de igazából arra vonatkozan nem találtam infót hogy melyikben van "több" javító anyag. Motor szempontjából melyik a hatékonyabb megoldás?
Előre is köszönöm a válaszokat, főleg ha valaki járatos ezzel a termékkel kapcsolatban.
Én most fogok nemsokára kipróbálni XADO adalékot az 1.4es dízelembe, meg váltóba, üzemanyagadagolóba. Kiváncsi leszek mien lessz utána tőle az autó. Motorikusan kicsit gyengécske már és a motorfék sem az igazi...
PROTEC OLAJADALÉK(NANO ENGINE PROTEC&SEAL) - Erről az adalékról hallott már valki??? Elég olcsó. Árban kb mint a Rimett csak ez német nem ruszki. :)