Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Elm 2013.12.16 08:38:57 © 27112

Hát, messzire vezetne ez a kérdés, ha rágni kezdenénk, az biztos... :o)

Nyilván mindenki magához méri a teljesítményeket, ami sokkal több a saját képességénel, az már lehet "profi" neki, függetlenül a professzionális konvecnionális jelentésétől.

Mindenesetre a rutinos szó minden bizonnyal nem volt túlzás ugye. :o)

Pláne ha ahhoz viszonyítjuk, hogy vannak hasonló lelkes amatőrök, akik 10-20km nagyságrendben mozognak ÉS még ott is állandóan mindenféle ruházatot, felszerelést, kütyüket próbálgatnak, kísérleteznek... és hát legalábbis beállítják. :o)

Persze egy felszerelés működése egyáltalán nem függ a távtól, de azért mégis fura arra gondolni, hogy egy fél órás esti kocogáshoz ezek szerint néha többet igazgatom a cuccaimat, mint Te a másfél naposhoz, ami az év fő versenye... :o)

Előzmény: _pecsenye_ (27111)
_pecsenye_ 2013.12.16 08:12:59 © 27111

mivel lelkes amatőr vagyok:)

Előzmény: Elm (27071)
Elm 2013.12.15 20:10:41 © 27110

Nem bántottál meg. Na jó, egy picit.

_HA_ így marad, ahogy a honlapon most van, akkor jogosan háborog az igazságérzeted - ez a nevezés így szar.

Ettől függetnelül én is azt mondanám, aludj rá még kettőt. Ne tolj ki még Te is saját magaddal azzal, hogy csak ezért nem indulsz.

Előzmény: combnyak (27108)
Sánta Kutya (SK) 2013.12.15 18:15:04 Creative Commons License 27109

Ne döntsél első indulatból. :-)

Előzmény: combnyak (27108)
combnyak 2013.12.15 17:52:19 © 27108

Nem akartalak megbántani.

Nem írtam tele több topikot és már ezt is bánom, de akkor dühös vagyok.

Gondolkodom hogy elmegyek, mert nagyon szeretem ezt a versenyt és hiányoznának nagyon a barátaim.

Nem akartalak megbántani és mást sem. A rendezők biztos sokat fognak dolgozni a sikerért, nem vagyok hülye, hogy tudjam mekkora feladat, és mekkora felelőség,  de a nevezés akkor is szar!

Abbahagyom.