THX!
Jimny-m van. A motorja gyakorlatilag megegyezik a 76 LE-s WR+ motorral, csak 80 lovas. A Swift könyvben megtaláltam azt a csavart, amiről beszélsz, de ennél a motornál nem leltem semmi hasonlót. (Ehhez sajna nincs könyvem.)
Amit állítgattam, azt ki lehetne váltani egy olyan szerkezettel, amivel be lehet határolni, hogy meddig jöjjön fel a gázpedál, ha leveszem róla a lábam. (Csak hogy tiszta legyen, miről beszéltem.)
Most hirtelen nem tudom, milyen lehet a kocsid, de az a csavar, amit megtaláltál, vszg. a pillangószelep hézagját állítja. Ez ugyan hasonló hatást ad, de ált. az alapjáratot ha lehet mechanikusan állítani, akkor egy másik csavarral lehet, amelyik a pillangószelepet megkerülő levegő mennyiségét szabályozza.
Alapjáratot akartam emelni. Van egy "alsó" határoló csavarja annak a műa. bizgentyűnek, amit a gázbowden "forgat". Gondoltam, ha azt kijjebb tekerem, magasabb lesz az alapjáratom. Be is jött a dolog, egész a motor leállításáig. Újraindítás után ugyanis visszaállt az eredeti alapjárat akkor is, ha tökig kitekertem (kb. 2500/perc kitekerés után) az a határoló csavart. Lehetséges, hogy mégsem fogom tudni feljebb állítani az alapjáratomat, csak a számítógépen keresztül. mert az überel minden tekergetést?
E(A)de(a)msz(s):
Még egyet kérnék, plz! Akkor pont tele lesz vele a padlás!
:-)))))))
Amúgy igazán nincs mit!
Lehet. Ilyen kis feszültségnél már általában a behúzómágnes se húz be. Ha behúz, és nagyon lassan vagy egyáltalán nem forog, csak erőlködik, és eközben ilyen kicsi a feszültség, akkor lehet önindító-hiba is (persely kopott, forgórész befeszül, menetzárlat stb.).
A nagykörösin kb merre? Nagy Sándor József felüljáró környéke? Mert arra nem igazán ismerek könyvest.
Mindenkinek még1x köszönöm a segitséget, mostmár biztosan boldogulok, remélem jövöre még meglesz, és megyünk vele egy harmadosztályt, vagy idén egy mikulást ;)))
Ki mit tudna nekem arra mondni , hogy a gépezetem kicsit rosszalkodik! A gépsárkány egy 1992-es Tempra 1.6 digit i.e. kat. A gond a hütés+klíma körül ficereg.....egy bizonyos üzemidő után a (műszer szerint) felmegy a vízhőfok 110-130 fokra (kb. 10-15 perc járás után), de a ventillátor nem indul el és a viz sem forr , látszólag minden rendben. A termosztát is müködik mert az összes cső forró de meg nem mondom hány fokos!!! Ha a klimával játszogatok akkor ez az esemény kicsit elodázható de akkor sem sokáig! Már cseréltem hőmérő gombát, nem használt......és plussz érdekesség az , hogy ha elveszem a gyújtást majd újra ráadom a kijelző szerint a víz csak 90 fokos!!!! Majd egy idő után (1-2 perc) újra felugrik 130-ra!!
Ma sikerult megoldani a problemat... A lambda szondam "forditva mukodott", ki lett merve oszcilloszkoppal... Csere, es mar jo is lett a kocsi.... miutan kiegett a korom ami lerakodott :)
Segitsetek, nagy gondban vagyok. Az auto egy 1995-os SEAT IBIZA GTi 1.8 16V. 2 honapja vettem 120e km-el. Miota megvan, volt 1 pici alapjarat ingadozas, emiatt a kasztni is berezgett kicsit, Neha pirosnal megallva nem 850, hanem 1000-1100 volt az alapjarat.. TUNAP injektortisztitas nem segitett a gondon, de a kocsi jobban ment utana. Eddig OK. Mult het penteken elvittem a szerelomhoz aki minden elektormos csatit lehuzott, bekontaktspray-ezet, majd vissza. Lambda szonda le (jaro motornal, nem tudom baj-e), az sem segiett. Eljottem hat! DE!! Mentem haza videkre a kocsival pentek este, es ekkor vettem eszre, hogy 8l helyett 14l az atlagfogyasztasom, plusz nagyon fustol a kocsi.. Fekete korom, jo nagy darabkak. Tul sok uzemanyagot kap, nem eg el rendesen. De mitol? Ezt nem tudom. Ma a SEAT VAG muszer nem irt ki hibakodot, de arra rakapcsolva ment rendesen a motor. Van valaki aki tud valami tanacsot adni? Nagyon felek hogy megzakkant a motorvezerlo computer. Amugy a kocsi megy, mukodik, csak egyre rosszabb, mivel kormosodnak a gyertyak.... Elore is koszi a valaszt.. RoB u.i: A szerelom NEM hajlando semmifele felosseget vallalni, nem ismeri el, hogy lehet nala keletkezett a hiba, Elkuldott a fenebe enyhen szolva.
Megtudja nekem mondani valaki, hogy ha az első futóműnél a toronycsapágyakat kicseréltetem (mivel muszáj lesz...) , mibe fáj az nagyjából?
Az autó egy 92-es PUG 205 TD, 170 kilométerrel, ha számít... Az 1.9 GTi futóműve van alatta.
Mennyi munkaórát lehet reálisan számolni a cseréhez? Csapágyból milyet érdemes? Gyárit vagy van jó minőségű utángyártott? Érdemes még valami mást is cerélni, ha megbontásra kerül az eleje?
Elnézést kérek, hogy hivatlanúl belekérdezek.
Most vettem egy '85-ös 190 Diesel Mercit és a motor hőmérséklete álló helyzetben felmegy 90-95C fokig, amikor meg rendesen megyek vele lehül 60C fokig. Az előző tulaj szerint a ventillátor kuplung és annak a kapcsoló gombája cserélve lett. A termosztátról nem tudok semmit. De elképzelhető, hogy ha az előzőket már cserélték, akkor a termosztát is cserélve lett. Lehet, hogy termosztát hiba? Vagy lehet ezeken kivül más oka is? Esetleg van valakinek tapasztalata ilyesmiről?
Nem találtam más topicot, úgyhogy bocs mindenkitől, de itt kérdezem meg:
tudtok olyan céget, kft, műhelyt, ahol elektromos tetőablakot csinálnak? Mennyibe kerül egy ilyen "beszereltetése"? NETen nincs fenn ilyen cég?