Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
A világi politikus azt gondolja, hogy a vallás politika
És nagy baj, hogyha az, aki gyakorolja a vallás külsőségeit, ugyanezt gondolja
Ha tapasztalom a Feltámadtat, akkor már nem jöhet hozzám az indító gondolat
Hanem a keresés gondolata
Ha egyetlen Miatyánkot mondok, már minden nap, akkor annak tapasztalás lesz a következménye
Mert az imádság az adás, és Te nem hagysz semmit kiegyenlítetlenül
Ha pedig egy országban egymillió ember szívéből emelkedik, minden nap egy Miatyánk Hozzád, felemeled azt a nemzetet, bármilyen mélyre süllyedt is
És akkor megtudják annak a nemzetnek a politikusai ugyanúgy, élő vagy, és eleven, és jelen lévő
És attól kezdve nem lesz a vallás idegen, és egyáltalán nem lesz politikus
Mint azok, akik ha nem hisznek a jelenlétedben az Eucharisztiában, de mégis veszik az áldozatot, és szentségimádást vállalnak, hogy felismerjék az igazságot, fel fogják ismerni a jelenlétedet, és teljességedet, a Véredben, és a Testedben
Ha fel akarlak ismerni, akkor imádkozok, ha a teljességedben akarlak felismerni, akkor imádlak az Eucharisztiában
Az imádat pedig nem túlzások halmaza, hanem a lényegben az imádat az figyelem, és az akaratod kutatása, a követéséért
Mikor Jézus húsvét előtt egy hegyen ötezer embernek tanított, amikor az ötezer meg akarta választani királynak, akkor megáldott öt árpakenyeret, és két halat, és azt szétosztva tizenkét kosár maradékot szedtek össze
Mi az árpakenyér, és mi a hal
Az árpa, mint szubsztancia a földből származik, de kiemelkedve a földből, körbeölelve levegővel, hevítve a nap melegétől, megtelik éterikus anyagokkal
És a hal, ami vízből származik, kifogva és szárítva, és megsütve, hordozza az éterikust
Hiszen a levegő egyszer sűrített éteri, és a víz kétszer sűrített éteri
Az éteri pedig minden anyag hordozója, és szülője
És mit jelent az öt és a kettő?
Az öt és kettő az hét, a kenyér és amit a halak hoznak a hét
És mi a hét, a hét, az Isten száma, ami minden, és jelenléte mindenben
Hiszen a jelentése a szeretet
Mert miből tevődik össze a hét, két hármasból, és az egyből
A hármas pedig a tökéletessé váló ember, Istengyermek
És milyen a számok elhelyezkedése
Elöl egy hármas, a végén egy hármas, középen az eggyel
És mi a látható eloszlásuk jelentése?
„Szeressétek Istent fölötte – mindennek és – felebarátaitokat mint önmagatokat!”
Azaz első két törvény, ami egy
Az első hármas kifejezi az ember, a tökéletes ember istenszeretetét, a másik hármas a tökéletes ember emberszeretetét
És középen az egy Isten
Így Isten lényege két hármas, az ember lényege egy hármas
Középen egy az elérhetetlenség, míg a két hármas öleli az egy hármast
És az ember egy hármasának ki kell elégíteni az első hármast a második hármasban, mert avval igazolja az első hármast
És a hetes szám mindent átölel, mindenben megszólal, és mindenben látható, mert látható a fénysugarak törésében, és harmonikusan hallható a zenében
És az ötezer ember a korszakunk
És a királlyá választása elöl ellépő Jézus a visszatérő Pásztor
Aki nem anyagban, hanem szellemi tanítással fogja táplálni az ő népét, ó, és micsoda bőségben
Hogy aki keresi, az megtalálja önmagában a hármas számot a magáról lemondásban a másikért, mindig és mindenben a másikért
Mikor Jézus húsvét előtt egy hegyen ötezer embernek tanított, amikor az ötezer meg akarta választani királynak, akkor megáldott öt árpakenyeret, és két halat, és azt szétosztva tizenkét kosár maradékot szedtek össze
Mi az árpakenyér, és mi a hal
Az árpa, mint szubsztancia a földből származik, de kiemelkedve a földből, körbeölelve levegővel, hevítve a nap melegétől, megtelik éterikus anyagokkal
És a hal, ami vízből származik, kifogva és szárítva, és megsütve, hordozza az éterikust
Hiszen a levegő egyszer sűrített éteri, és a víz kétszer sűrített éteri
Az éteri pedig minden anyag hordozója, és szülője
És mit jelent az öt és a kettő?
Az öt és kettő az hét, a kenyér és amit a halak hoznak a hét
És mi a hét, a hét, az Isten száma, ami minden, és jelenléte mindenben
Hiszen a jelentése a szeretet
Mert miből tevődik össze a hét, két hármasból, és az egyből
A hármas pedig a tökéletessé váló ember, Istengyermek
És milyen a számok elhelyezkedése
Elöl egy hármas, a végén egy hármas, középen az eggyel
És mi a látható eloszlásuk jelentése?
„Szeressétek Istent fölötte – mindennek és – felebarátaitokat mint önmagatokat!”
Azaz első két törvény, ami egy
Az első hármas kifejezi az ember, a tökéletes ember istenszeretetét, a másik hármas a tökéletes ember emberszeretetét
És középen az egy Isten
Így Isten lényege két hármas, az ember lényege egy hármas
Középen egy az elérhetetlenség, míg a két hármas öleli az egy hármast
És az ember egy hármasának ki kell elégíteni az első hármast a második hármasban, mert avval igazolja az első hármast
És a hetes szám mindent átölel, mindenben megszólal, és mindenben látható, mert látható a fénysugarak törésében, és harmonikusan hallható a zenében
És az ötezer ember a korszakunk
És a királlyá választása elöl ellépő Jézus a visszatérő Pásztor
Aki nem anyagban, hanem szellemi tanítással fogja táplálni az ő népét, ó, és micsoda bőségben
Hogy aki keresi, az megtalálja önmagában a hármas számot a magáról lemondásban a másikért, mindig és mindenben a másikért
Bőségben, kilépve az önzésből, az ínségből
Láthatjátok a hetes számot pl. a színekben és hangokban, mert a fénysugarak törésükben a Teremtő hét tulajdonságát anyagi módon szemléltetik, a hang pedig a szellemi élet hét nagy harmonikus törvényét fejezi ki.
„Szeressétek Istent fölötte – mindennek és – felebarátaitokat mint önmagatokat!”
Mikor Jézus húsvét előtt egy hegyen ötezer embernek tanított, amikor az ötezer meg akarta választani királynak, akkor megáldott öt árpakenyeret, és két halat, és azt szétosztva tizenkét kosár maradékot szedtek össze
Mi az árpakenyér, és mi a hal
Az árpa, mint szubsztancia a földből származik, de kiemelkedve a földből, körbeölelve levegővel, hevítve a nap melegétől, megtelik éterikus anyagokkal
És a hal, ami vízből származik, kifogva és szárítva, és megsütve, hordozza az éterikust
Hiszen a levegő egyszer sűrített éteri, és a víz kétszer sűrített éteri
Az éteri pedig minden anyag hordozója, és szülője
És mit jelent az öt és a kettő?
Az öt és kettő az hét, a kenyér és amit a halak hoznak a hét
És mi a hét, a hét, az Isten száma, ami minden, és jelenléte mindenben
Hiszen a jelentése a szeretet
Mert miből tevődik össze a hét, két hármasból, és az egyből
A hármas pedig a tökéletessé váló ember, Istengyermek
És milyen a számok elhelyezkedése
Elöl egy hármas, a végén egy hármas, középen az eggyel
És mi a látható eloszlásuk jelentése?
„Szeressétek Istent fölötte – mindennek és – felebarátaitokat mint önmagatokat!”
Azaz első két törvény, ami egy
Az első hármas kifejezi az ember, a tökéletes ember istenszeretetét, a másik hármas a tökéletes ember emberszeretetét
És középen az egy Isten
Így Isten lényege két hármas, az ember lényege egy hármas
Középen egy az elérhetetlenség, míg a két hármas öleli az egy hármast
És az ember egy hármasának ki kell elégíteni az első hármast a második hármasban, mert avval igazolja az első hármast
És a hetes szám mindent átölel, mindenben megszólal, és mindenben látható, mert látható a fénysugarak törésében, és harmonikusan hallható a zenében
És az ötezer ember a korszakunk
És a királlyá választása elöl ellépő Jézus a visszatérő Pásztor
Aki nem anyagban, hanem szellemi tanítással fogja táplálni az ő népét, ó, és micsoda bőségben
Hogy aki keresi, az megtalálja önmagában a hármas számot a magáról lemondásban a másikért, mindig és mindenben a másikért
Mindenkinek szabad akaratot adtál a Földön, és az égben
Mindenki tehet a sorsáért
A föld pedig el van takarva a lelki látástól, hogy biztosítva lehessen neki a szabad akarat
És milyen mértékben emelkedik az égbe, olyan mértékben, és céljának arányában nyitod meg az égre a látását
És mint lélek, az ember gondolata kiárad
Nem ahogyan lát, hanem amint gondol
Nem is tudja, hogy egy káromkodással milyen folyamatokat indít
És nem is tudja káromlásainak következményeit és vonzásait
Mert amint gondolok, azt vonzok
Így könnyen vonzhatom a bukottakat, vagy az angyalaidat magamhoz, amint gondolok, amint tisztát, vagy tisztátalant gondolok
Káromlás sem más, mint gondolat, napvilágra került gondolat
És az eltávozó lélek azt is viszi, amint gondolnak rá
Ha káromolva gondolnak rá, viszi magával a bosszú gondolatát, és nem nyugszik meg addig, míg kamattal vissza nem fizette
És visszafizetheti, mert a gondolatai megvezethetik a gondolataimat, mint ahogyan az alázatosnak az angyalok segítik a gondolatait
És a szabadságomban azt a gondolatot fogadom el, fogadom be, amit akarok
Ha gőg van bennem, esélyem sincs, hogy felismerjem a gondolataim eredetét
Mert a gőg az önösségből indul
És a megtévesztő gondolat az önszeretetemből indul, arra építve rombol
És így láthatatlan marad
A gondolat mindenképpen hat a gondolatra, ha állhatatos vagyok a tisztaságban, akkor eltávozik tőlem az ártó
Ha pedig káromlok, akkor vonzom az ártót, és hozza a gondolatát
Ha ítélkezem, ugyanaz történik
Egyes esetekben, ritka esetekben az ártó hatalmat kap a test fölött is
Jó okkal történik, és amikor kitelik az ideje, akkor az, aki Benned tiszta, az megszabadíthatja a szenvedőt a megszállótól, kézrátétellel, és segítségül hívásoddal
Az akaratodból véve, és az akaratodba helyezve a gyógyítást
Hogy a föld is észrevegye, hol járnak a gondolatai
Aki Veled jár, avval vele vagy
Aki meg elsüllyed az ártó gondolatok tengerében, az minél jobban süllyed, annál inkább megláthatja a jelenlétedet, és az irgalmadat
Ha kiszabadítom magam az ártó gondolatok sűrűjéből, segítségül hívva a szent nevedet, kiszabadítod a gondolataimat, és avval kiszabadulhatok az ártó kezéből
És az még nem biztosításom, hogy egyszer kiszabadultam, mert a gondolatim csapongásai képesek újra magamhoz vonzani az ártót
És akkor már nem egyedül tér vissza, hanem a hasonszőrűekkel, hogy ki ne szakítsam magam újra magamat a kezeiből
És ha felvállalom a figyelmet, a nehézségeit, és fáradtságait, akkor könnyen felfedezhetem a gondolataim eredetét
Az ártót, ahogyan az önszeretetemre buzdít, és ha azt nem engedem, hogyan próbálkozik félelmet kelteni bennem
Teljesen felesleges kétségbe esnem a felismeréstől, hiszen a felismerésem már egy fél győzelmem felette
És nem az a teljes győzelmem, hogy küzdelembe szállok, hanem a Te gondolatidat keresve, imádságban győzedelmeskedem a jelenléteddel
Veled kényelmesen megvárom, amíg az ártó belefárad, vagy neved segítségül hívásával azonnal győzök
Nem kell sietnem, hiszen számára is világosságot adhatok, Jézussal közösségem a szelídséggel a világosságba vonzza az ártót
A másvilágon nincsenek a gondolatok előtt falak, nem lehet eltakarni, és nem lehet letagadni
Így a gondolataim szerint találom magamat
És a gonosz gondolataimban sokkal súlyosabbak rám nézve, mint bármilyen külső ítélet
A gondolataim között találom magam, más azonos gondolatok kereszttüzében
És az sokkal szörnyebb, mint ahogyan el tudom képzeli
És a tisztaságomban sokkal szebb, mint ahogyan a Földön bármi hasonlót is érzékelhetnék
És gondolhatom, mi szörnyűség lehet más gondolatában
Mivel semmi megfogható sem lehet velem, nem vihetek magammal semmit, ami fogható, ezért egyedül a gondolat marad a fogható
Egybekelve minden földi gondolatommal
Hogy egyszerűen csak gondolok, vagy tudom vizsgálni, és szűrni a gondolataimat?
"Drága gyermekek, szavaim egyszerűek, de tele vannak édesanyai szeretettel és gondoskodással. Gyermekeim, egyre jobban feltornyosulnak felettetek a sötétség és a megtévesztés árnyai, én pedig fényre és igazságra hívlak titeket – Fiamhoz hívlak benneteket. Csak Ő tudja átformálni a kétségbeesést és a szenvedést békességgé és derűvé, csak Ő tud reményt adni a legmélyebb fájdalmakban.
Fiam a világ élete. Minél jobban megismeritek, mindinkább közelebb kerültök hozzá, annál jobban fogjátok szeretni, mert Fiam a szeretetet. A szeretet megváltoztat mindent, széppé teszi azt is, amit a szeretetlenség jelentéktelenné tesz. Ezért újra mondom nektek, hogy nagyon kell szeretnetek, ha lélekben növekedni szeretnétek. Szeretetem apostolai, tudom, hogy nem mindig könnyű, de gyermekeim a fájdalmas utak vezetnek a lelki növekedéshez, a hithez és Fiamhoz. Gyermekeim, imádkozzatok és gondoljatok Fiamra. A nap minden pillanatában emeljétek fel lelketeket hozzá, én pedig, a legszebb kert virágaiként gyűjtöm össze imáitokat, és Fiamnak ajándékozom. Legyetek szeretetem igaz apostolai, terjesszétek mindenkinek Fiam szeretetét, legyetek a legszebb virágok kertje. Imáitokkal segítsetek pásztoraitoknak, hogy minden ember felé szeretettel telt lelki atyák legyenek. Köszönöm nektek.”
Ha csak egyszerűen el szeretnék beszélgetni az angyalokkal, és megengednéd azt, akkor letámadnának engem, hogy mért zavarom őket
Jó okkal mondanák azt
Ha pedig a segítségüket kérem, akkor sietve jönnek, örömmel jönnek segíteni
Az ifjút többnyire nehezebben veszem rá, hogy segítsen, a szülők pedig többnyire abban lelik az örömüket, ha a gyermeküknek, gyermekeiknek segíthetnek
Miben áll a kísértés, hol van a kísértés kezdete?
És hol jár a szabadság?
Ott jár a szabadság, ahol legyőzetett a kísértés
Három tulajdonságot véstél a gyermekeidbe, jó okból
Nem a kísértésért, hanem a szabadulásunkért
Először, hogy törekedjünk a jólétre, a kényelemben elérhető testi többre
És a Szavadban kinyilvánítod, hogy nem a test, hanem a lélek tökéletesítése a cél, a célunk
És majd amikor átlépünk, akkor belénk mar a felismerés, és attól kezdve azon vagyunk, hogy a lelkünket tökéletesítsük
A jólétre, a könnyebbségre törekvésünk, a legyőzésével a lelkünk javát szolgálja
Hogy a testünk vágyait legyőzzük, és keressük a lelkünk megszentelődését
És az nem megy máshogyan, csakis lemondásokban
És aki felvállalja, azt tapasztalja, hamut adott aranyért, és gyémántért
A második, amit belénk helyeztél, a megkülönböztetés
És amibe esünk abban, az a hiúságunk
Hogy magunkat szebbnek lássuk, hogy pozíciókba törekszünk
Minden hazugság hiúsággal kezdődik, többnek lássunk, mint amilyenek vagyunk
A harmadik, amit belénk helyeztél, az uralom vágya
Jó okkal helyezted belénk ezt a kettőt, hogy a Földön megszabaduljunk a hiúságtól, és a gőgtől, az uralom vágyától, mert az égben az Isten gyermekei uralkodnak, és hatalmasak, a kicsiben tanuljuk a sokat
A testünk törekvése, hogy hatalomban cselekedjünk, és hatalmasat cselekedjünk, hogy többnek mutatkozzunk a másiknál
Törvényt szabva másoknak, magunkat kivonva a törvény alól
Ezt legyőzve, magunkat ebben legyőzve, tanulva legyőzve nagyságunkat, kicsinységben végezni, győzelmet aratva az erődben
Legyőzve a bírnit, a mutogatnit, az uralnit
És ha hiszek benned, akkor igazán nagy a kísértésük, hiszen a cselekedeteidben, a győzelmedben kell kicsinek maradnom
Így a legnagyobb segítségem az alkalmatlanságom, és mindaz, amivel nem bírok
Ha nem hiszlek, és sőt, ha nem akarok hinni Benned, akkor elutasítalak
És úgy is lehetek vak, hogy teljesen meg vagyok arról győződve, hogy hiszek Benned, és megtartom a vallásosság külső jegyeit
És igen meglepődnék, ha elmondanád, nem ismersz
Igen nehéz velem, hogy vakságomból kigyógyíthass
És úgy is lehetek vak, hogy ugyan még nem hiszlek, de kinyitottam, az alázatom kinyitotta a figyelmemet az igazságra
Már elkezdtem befogadni, de még avval sem vagyok tisztában, hogy figyelek
Ha figyelek, én vagyok az, hogy amikor felismerlek, meggyógyíthatsz
Az nem úgy van, hogy amikor kiárasztod a Lelkedet, akkor mindenkinek azt mondod, gyógyuljanak meg a szemeid
Azoknak nem mondod, mert nem mondhatod, értük nem mondhatod, szabad akaratuk tiszteletben tartásáért nem mondod, láss - akik nem akarnak szellemben és igazságban látni
Az emberi elme a Lelked kiáradására teszi a hangsúlyt, holott annak a hangsúlynak az alapja a Lelked kiáradásának az előkészítése
És minél több fájdalom esik egy lélekre, annál több eséllyel ébred rá az igazságra, és attól kezdve, mondhatod, nyíljanak meg a szemeid
És a legnagyobb felelősség a Házadé, sorsokért, azokért, akiket a megosztottság elűzött
Azokért, akik nem hajlandók ezért látni, és azokért, akik belevesztek a formába
Ha Házad befogadja az alázatot és a szeretetet, és elmerül a békédben, a kiáradó békédben kiárad az ismeret, megelőzve Téged
És attól kezdve lehetsz a világ orvosa
Aki a szőlőben dolgozik, annak jól hajlik a dereka, mert sok vadhajtást le kell a föld színénél csipegetni
"És kapcsoljátok ki a tv-t, ha elmentek. Vacsorát találtok a hűtőben, még délelőtt készítettem nektek. Hidegtál olasz fűszerezéssel, ahogy a tv-szakácstól láttam. Jó lenne ha időt szakítanátok rá, hogy ha nem is mostok fel, legalább a porszívózás meglegyen. Puszi, égi anya."
"Drága gyermekek! Ez kegyelmi idő. Gyermekeim, többet imádkozzatok, kevesebbet beszéljetek és engedjétek meg Istennek, hogy a megtérés útján vezessen benneteket. Veletek vagyok, és édesanyai szeretettel szeretlek benneteket. Köszönöm, hogy válaszoltatok hívásomra."
Ha rátekintesz a múltra, ciklikusságot tapasztalsz, ciklikusságát a fájdalomokozásnak, és a fájdalmaknak
És azt gondolnád, a fájdalmak ideje a nem természetes, holott a földek az a kedvese, így ha a föld lenne az igazi vonzó, akkor nem lehetne a békének ideje
A természetet még vezeti az ég az ösztönökben, az ember magát vezeti
És ha eljön a fájdalomokozás ideje, nem gondolhatom, hogy fájdalmak nélkül felébredek
A béke ideje, az Atya ideje, amikor felissza a föld a békéjét
Befogadja a szeretetét, szelídségét, és a békéjét
Nem a távoli Atya adja a békéjét, hanem a gyermekének kedvezni akaró, gyermekét nevelő Atya békéjét
Amikor a Fiában kinyilvánítja az Igét
És amikor eljön a fájdalomokozás ideje, a tudatlanság és a sötétség ideje, akkor kiteszi az ablakba a Bölcsességét
De a mélység nem olyan, hogy befogadja a világosságot, hanem olyan, amikor megszenvedi az akaratát, akkor felsír, és felébred
Hiszen a sötétség az alvás ideje, a béke a világosság, és az ébrenlét ideje
A mélységemben nem kérem Tőled a békémet, így nem is adhatod azt meg nekem
Ha kérném, nem lenne a szükségem, hogy fájdalmakban találkozzak magammal
Ha fájdalmakban találkozok magammal, akkor Rád döbbenek
A jó sorsom meg tovább süllyeszt a mélységemben
Majd a fájdalmakban dühös leszek, de kire is?
Ha magamra leszek dühös, kezdem megérteni az igazságot
Mert az Igazság az Atya szeretete, a Fiú bölcsessége, és a Szentlélek tevékeny jelenléte
Ha az Atya gyermekévé teszem magam a Szavához igazodásommal, akkor megismerem az Atya szeretetét, amivel meg akar ismertetni
Ha elfordulok Tőle, nem tehet mást, hagyja, hogy belépjek a fájdalmaimba, amiket okozok
Amennyi a fájdalom a világban, annyi benne a sötétség
És ha mindenki mást okolok, és nem a sötétséget, még szükségem a fájdalom
Az Atya meg a karjai közé várja az ébredőt, hogy megajándékozhasson a békével
És a magok, aszerint hova hullanak, aszerint teremnek
És ha jön, ha leszáll egy madár, aki csipeget a magokból, akkor azok a magok már nem kelnek ki
És nem gondolhatom, hogy nem az én akaratom az a madár, ami eltemetkezik a földben
És nem gondolhatom, hogy nem az én akaratom az a köves talaj, ami nem engedi kikelni azt a magot
És nem gondolhatom, hogy nem az én akaratom az a tövises bozót, ami megfojtja a magokat
Te vagy a magvető, az Igéd a mag
És magad kelsz életre, ha jó talajba került az Igéd
Azt könnyen megértem, hogy melyik mag, mért nem hoz termést, azt viszont nem akarom megérteni, sőt, elhessegetem a gondolatát, hogy mindezt az akaratom teszi, más nyakába teszem, amit elkövetek
És rosszul gondolom, mert a végével kezdem a gondolatot, mert ott kezdem, mért nem teszek
Holott ha azzal kezdek, töprengek a magon, amit nyújtottál nekem, az majd megváltoztatja a tetteimet
Majd amikor kitisztulnak a gondolataim, kitisztulnak a tetteim
Majd mikor tiszta lesz a gondolatom, majd akkor könnyen meglesznek a tetteim, az akaratom lenyomatai
Majd amikor a kicsiben tudom a nagyot, majd akkor tudom a nagyban a kicsinységemet
Igen Te vagy a szőlőprés, én vagyok a gyümölcse, majd must csordul ki az akaratomból, és megérik, és majd kóstolhatóvá válik a borom, hogy aki issza, csettintsen a nyelvével
Miként a szőlő kivonja a durva anyagból az éterit, kivonja azt a lélek
És miként a szőlőnek szüksége van vízre, és napfényre, úgy van szüksége a léleknek a Lelkedre
És szüksége van a durva anyagra
És ez nem statikus, hanem dinamikus a folyamat
Egyáltalán nem elfekvésben történik az átalakulás, hanem folyamatos mozgásban
És miként szüksége van a szőlőnek vízre, az igazodására, és mozgására, úgy van a szüksége a léleknek
És szakaszai vannak a fejlődésnek
Miként az élet körforgása születéssel kezdődik, úgy az éteri továbblépése a test elmúlásával folytatódik
És miként a bor élete először a szőlőszemek érlelésével kezdődik, majd mustból, a préseltből folytatódik, úgy van ez a lélekkel, amikor a földi érlelődése az égi érlelődéssel folytatódik
Befogadva a földön az eget
Majd az égben az égivel
És miként az élet gyermekkorral kezdődik, majd folytatódik felnőtt korral, majd eljön neki az agg kora, a felkészülés az átlépésre, úgy van ez a lélekkel
És miként van ez a lélekkel, úgy történik ez az emberiség koraival
A feleszmélés a hitben az emberiség gyerekkora
Az ismeret a felnőtt kora, akkor is, ha telítődött túlkapásokkal, és vakbuzgalmakkal a vallásüldözésekben, és a lényegben avval hasonlókkal
És vehetem úgy, meghívott vagyok a menyegzőre
De ha túlbuzgóságomban helyet adok az életemben a túlkapásoknak, az erőszakoknak, akkor hiába vagyok meghívott, de belépő nem lehetek
Hiába szólítalak, de csak azt mondhatod, nem ismerlek, a felnőtt koromból nem léptem az agg koromba, a méltó helyemre, hogy felemelj az égbe
Nagy lépés az, felnőtt korból agg korba lépni, a méltóságba lépni
És nemzedékünk kora, az agg kora, telve felnőtt lelkekkel
És szüksége van fájdalmakra, és nehézségekre, hogy elhagyja a túlbuzgóság önös szentélyét, a halál szentéjét
És miként a must forrásában borrá alakul, úgy alakul át a présben a nemzedékünk
És ha magához engedi a Szavadat, mint a bor a tejsavas erjedésben nyeri el a végső jó ízét
Érett és jóízű szőlőből jóízű, és égi musttá, majd jóízű borrá alakulva
Mikor valaki megbetegszik, és az életmódjának egy változtatásától meggyógyulhatna, akkor a betegek egy része az önként vállalt változtatásban meggyógyul, akik meg nem változtatnak az életvitelükön, azok többnyire betegek maradnak, vagy csak igen nehezen gyógyulnak, és aztán könnyen visszaesnek a betegségeikbe
A bélpoklosság, és bőr fekélyes megbetegedései a mértéktelen evés, és ivás, és a tobzódások betegségei
Amikor a test meg akar gyógyulni, és kiveti magából a számára mérgező anyagokat
Sok és fáradtságos, és hosszadalmas kezelésben, mértékletességgel lehet kigyógyulni ezekből betegségekből a gyógyszeres kezelések mellett
Ugyan egykor meggyógyítottad a bélpoklost, de feltétele van a gyógyulásnak
Hiszen nemcsak a test tobzódásaiból, hanem a lélek tobzódásaiból is kell gyógyulni
A fekélyek kezelése a gyógyulás útja
És a szégyene a fekélyeknek a lélek gyógyulásának az útja
Aki már meggyógyult a lelkében, az ő alázatos kérését meghallgatod, és megsegíted testének a gyógyulásában
Mindenki önként választja az életvitelét, a sorsát választva
Hogy Isten temploma lehessek, ahhoz méltónak kell bizonyulnom, testben, és lélekben
És ahogyan a tobzódásaim ragályosak, úgy a fekélyes bőrbetegségeim is többnyire ragályosak
És ahogyan a békém is vonz, úgy az egészségem, is egészségbe vonz
Így a cselekedeteim testben éppen úgy stafétabotok, mint lélekben
Így nem verhetem magamat meg úgy, hogy másokat is meg ne bántanék
Tehetem, hogy rákényszerítelek a hadak útjára, és tehetem, hogy szelídségedben lépj
Tehetem
És ha a szelídségedben lépsz, akkor úgy lépsz, ahogyan szeretsz
És annyit adsz, amennyit megengedek
És sokat akarsz adni
És a vágyad, hogy sokat kérjek
Nem kényszerítve akarod, hanem a felismeréseimben akarod
Ugyan, aki még nem merült el a fájdalomban, az még nem sokat élt, de mégis a vágyad nem a fájdalmam, hanem a jelenléted, ami tűz, és élet, és béke
Fájdalmamnak annyit engedsz, ami elszakít a fájdalomokozástól
A gőgös okozza a fájdalmakat
A gőgből erednek a fájdalmak
Onnét ered az önösség
A megkülönböztetés
A hasonló a hasonlóval szeret, ha felismerem magamat, rádöbbenek, Veled szeretek
Az önös meg van arról győződve, hogy ismeri önmagát, magával szeret
Addig nem ismerem meg magamat, amíg nem ismerlek meg Téged
Mert Tőled kapom, amiben felismerem magamat
A felismerésed a felismerésem
A tökéletes éji sötétségben, erdőben lámpa nélkül járó többet lát, amint amit látok, amit láthatok nélküled
És addig, amíg nem látok világosságot, a sötétségemet gondolom világosságnak
És mindent megteszek, hogy megóvjam a sötétségemet
Rákényszerítve Téged velem szemben a hadak útjára
Ha a világosságodban meglátom a sötétséget, megállítanám, de azt mondod, várj türelemmel, amíg a sötétség szembetalálkozik a sötétséggel
És kiárasztod a Szavadat, hogy abból ismerjem fel a világosságot, és a sötétséget, hogy ne kelljen a hadak útját járnod miattam
Mert a sötétségem olyan, hogy terjeszkedne, de nem bír a fénnyel
Így az erőszakom kiteszem mindenki látására, és kiviláglik a világosság szelídsége
És a sötétségemben nem azt mondod, távozz tőlem, hanem azt, fogadd be a világosságomat, és akkor elmúlik a sötétséged, és befogadlak
És ha megadod, a felismerésben találkozom a sötétséggel, és találkozom a világossággal, és nem térek le az utamról, akkor mondod, távozz el tőlem, vedd az akaratodat
És még akkor sem úgy jössz hozzám, mint hadak Istene
Habár elő nem készítettem, nem szántottam, nem ültettem, és nem neveltem, most ne gondold azt, hogy aratok
Aki meg a szeméből néz, lássa, amit akar
Mert aki ültetett, és nevelt, az arat
Mert aki ültetett, az pontot ültetett
Hogy az igazság olyan legyen, amit kiírnak az égre
Mert azzal kezdted Kánában, hogy pontot tettél a mondat végére
Mi egy házasság - egy férfi és nő szellemi döntése, és közösen pecsétet raknak arra
Így egy házasságkötés jelentése szellemi
Ha pedig elhagyják a szellemit a testtért, mi jó származhat abból számukra?
És nem gondolhatjuk, hogy testtért mentél el a Kánai menyegzőre, hanem sokkal inkább, hogy tanításodat adjad a végidőkre, hogy szelídségben lehessen lezárni a régit
Házadnak adtad a tanításodat, személyesen a számukra
Mert amint borrá változtattad a vizet, úgy fog most történni, és majd megkérdezik az egyházak, mért nem kaptunk eddig ebből
És majd azt válaszolod, előttetek volt az ajtó, most elvettem tőletek azt, ami visszatartott, hogy belépjetek
Mert eljött az idő az egyházaknak, hogy azon csodálkozzanak, és azon rágódjanak, milyen kis eltérő különbségek tették a szakadást
Ha az azonosságokat nézzük, akkor tűnik fel a különbségek kicsinysége
És amint tisztul a gondolat, ahogy az alázat, és a szeretet terjeszkedik, úgy tisztul az elme
És amikor eljöhet az idő, akkor megáldod őket borral, a vizet borrá változtatod előttük
És nem fogják érteni, mi volt az a vakság, ami nem engedte nekik látni a fától az erdőt
Ezt fogod tenni, amikor beengedik, és befogadják magukhoz, az alázatot, és a szeretet
Megáldod a vizet, és borrá változik, és micsoda borrá
És megtörténik a nász, az áldásodban, bort fakasztva a vízből
Szellemben történik, alázatban, és szeretetben, túlcsorduló hálában
Amikor a szellemi tanító és tanítványai megkezdték szokásos esti meditációjukat, a macska, ami a kolostorban élt zajt csapott, hogy képtelenek voltak folytatni a gyakorlatot. Elrendelte hát, hogy kössék meg a macskát az esti meditációk alatt.
Évekkel később, amikor a tanító meghalt, a macskát továbbra is megkötötték az esti gyakorlatok idejére. Amikor az öreg macska is eltávozott, egy másik macskát hoztak a kolostorba, amit ugyancsak megkötöttek.
Évszázadokkal később, a szellemi tanító leszármazottai tanulságos, és igen értékes tudományos tanulmányokat írtak a macskák megkötésének rituális és vallási jelentőségéről.