2017. július 18-án elugrottam Szerbiába (Szabadkára).
Az ok nagyon egyszerű volt:
A MÁV-START képtelen korrektül elszállítani utasait Montenegróba! Félretájékoztat, majd nem tájékoztat, magasabb áron(!) adja a hálókocsijegyet mint kellene, utasait cserbenhagyva hosszas küzdelem és meggyőzés árán váltja vissza a 2 hónapja megvásárolt hálókocsijegyet, annak ellenére, hogy a honlapján egészen mást igér,
Majd amikor mindent lemond, akkor július 18-án bedobja a 422-es kocsit az AVALA-ba ( 2. osztály ülőkocsi - közvetlen Budapest Keleti pu. Bar között)
Hogy mi a bizonyíték a legfrissebb, és nem meglepő - a TELJES FEJETLENSÉGRE:
Július 18-án reggel 7:30-kor Keleti pályaudvar 9. vágány melletti információnál közlik, hogy lesz egy másodosztályú közvetlen kocsi már ezen a napon (18-án) BAR-ba, majd átsétálva a NEMEZTKÖZI PÉNZTÁRBA, kiderül, hogy erről SENKI SEM HALLOTT . Természetesen a nemlétező kocsira jegyet sem lehet venni .
IVO ANDRIĆ-csal visszafele jövet Szabadkán jön a FANTOM 422-es kocsi - piros iránytáblával!
No comment ..
Ami a hálókocsi jegyet illeti Szabadkán bankkártyával sima pár perces vétel, és ITT NEM AKARNAK ÁTVERNI a jegy árával!
Nagytopikban már rákérdeztem de itt is feltenném a kérdést: Nem tudjátok, hogy mi történt az Isztriával? 273 perc késéssel lépett be délelőtt koperi kocsik nélkül.
Na azért remélem most jót röhög a markában az az embernek nem nevezhető selejt hulladék, aki ma ezt a felfordulást csinálta. Az ilyet addig rúgnám, amíg él...Nem irigylem emberek százait, akik repülőiket késték ma le...Mondjuk azt sem értem, hogy a fenébe lehet egy nyamvadt telefonhívás alapján egy ország közlekedését megbénítani. Kicsit se tűnik fel senkinek, hogy az esetek 100 %- (!!!) KAMU???!!!
No komment...
A hül.e legalább konkrétan megmondta volna, melyik vonatra rakott dinamitot...A börtönben roha.on élete végéig!
Az utazás megtörtént. 100%-ban igazatok volt, lehet a vonathoz nem kötött, kiránduló jeggyel ugyanazon az útvonalon belföldi járaton is utazni. Forrás: R.palota-Újpest jegypénztár, EC jegyvizsgáló.
A Keletiben a néni vakondnak nézett, talán a kantáros melósruhám volt az oka :) Ismételten köszönet!
Nemzetközi jegyváltásban profik segítségét szeretném kérni.
Előre is KÖSZÖNÖM!
Sajna a tegnapi hír alapján, ha augusztus 8-án nem tudunk eljutni Barba, akkor - nem a mi hibánkból - de nem kis pénzt bukunk.
Pillanatnyilag van egy Montenegro spezial jegyünk 2 főre, és oda vissza kétfős hálókocsijegyünk, ami sajna a mai állapotoknak megfelelően...
Ha - terveim szerint a jövő héten -Szabadkára eljutok, -Szabadka-Bar, vagy Novi Sad-Bar szakaszon, két főre - kétszemélyes hálófülkében- milyen áron tudnék jegyet venni?
Komolytalan ötlet. Csak TGV-vel működhetne... esetleg még ICE-vel, de sem a franciáknak, sem a németeknek nem érne annyit, hogy az oszták és a magyar forgalomba bevessék. (Az ÖBB meg még éjszaka sem akar Párizsba menni.) 11-12 órás átszállás nélküli nappali menetidők ma már nem vállalhatók Nyugat-Európában...
1. Hogyan is lehetne, amikor a tehervonatokat a szlovákoknál és a cseheknél is másik cég viszi, mint ami mozdonyokat ad a személyekre?
2. A németnek a saját éjszakai vonatai sem kellettek... a Metropol kihasználtsága pedig erősen relatív, főleg úgy, hogy üzleti vonatként nemcsak a bevétel, hanem a költség is sokat számít.
3. Miért ne vinnék, főleg ha nincsen más... csak kocsi legyen hozzá... de arra meg vannak megoldások holmi hibrid és félhibrid (ld. Pécs és újabban Kelet-Magyarország) vonatok formájában...
(Eddig csak az ellenkezőjéről hallottam, hogy arra harapnak, amikor a belföldi jeggyel trükköznek nemzetközi vonaton - ez is csak egy magyar kockafejség, máshol lesz...ják - de a hülyék száma úgy látszik, végtelen.)
Na... Mi a fene... Ez meg mindig van?
En 2008-ban utaztam igy utoljara (ÖBB-Sommerticket + Bp-Hegyes 90%os) hat anno oldalaakat meseltem itt az ezzel kapcsolatos kalandokrol
Lentebb írtatok a MÁV Horvátországba indított járatáról. Engem az érdekelne, hogy valóban ilyen óriási késések lehetnek, mint amit említettetek?
("Érdeklődnék, hogy mi történt ma az Isztriával? 166 perc késéssel ment le Koperbe, Rijekába a közvetlen kocsik pedig 9:25 helyett most este 18:18-ra értek oda.")
Engem nem zavarna, hogy retro, nincs autónk és a hálókocsis megoldás tetszik, de mivel két kisgyerekkel mennénk, bizonyos mértékű késést tudunk csak tolerálni. Késésről több helyen olvastam, mondjuk 1-2 órát még kibírunk, de annál többet nem hinném...szerintetek akkor ajánlható ez a vonat így gyerekeseknek vagy mire számítsunk?