Keresés

Részletes keresés

karakok Creative Commons License 2010.09.19 0 0 9664
Hello jo reggelt!

Mindszenten van ekövetve. Amatőr vagyok teljessen A szak szavakat igy értelmezem:
nyugalmi szint 1m-re van a tetejétől.
XXI.KRÜLET mester kérdését is ide véve:mennyi az üzemi szint? nállam ez azt jelenti ,hogy szivattyúzáskor tele van a cső ,mást nem tudok mérni ,csak a 40-es pvc.cső van.Vasgolyót kivettem zsinóron le engedtem eggy golyót,és csak 13 méterig ment,tovább sehova +3méterem oda van.Mitörténhetett?
Előzmény: vizeslaci (9663)
vizeslaci Creative Commons License 2010.09.19 0 0 9663
Helló karakok!

Mennyi a vízadó réteged? A 40-es csőnek nem szoktam iszapzsákot hagyni csak 1/2méternyi csövet amit a vízadó alatti vízzáró rétegbe ültetek a szűrő megtámasztása végett. Én a nyugalmi szintet nézném + a csőben hogy az mennyi.Hol van a kút?
Lehet hogy a 2 méteres iszapzsákkal túlságosan föntre került a szűrőzésed a vízadó homokba.
szóval van 1-2 dolog amit elronthattál.

Üdv: vizeslaci
Előzmény: karakok (9661)
karakok Creative Commons License 2010.09.19 0 0 9661
Jó estét a mestereknek.

Lenne eggy kérdésem;fúrtam kútat 40-es pvc.csővel,110fúró fejjel,16m. mély-re.A 40-es pvc cső van vissza téve.Van2m iszap zsák,4m szűrő,kavicsolva,szelep 1m-teren.Aviz adó réteg homok.Vizzáró rétegig fúrtam.Nyugalmi szint 1méteren.Elektromos szivattyú indit,a vizet felveszi,de csak csordogál.Benzinessel is ugyan ez van.Mit rontottam el? Mélyebbre kelett volna fúrnom?

Elöre is köszönöm a segitséget.
gamate Creative Commons License 2010.09.18 0 0 9660
Üdv Mindenkinek!

Találtam egy videót, ami a régebbi témába vág...

Gázos kutak.

A felvétel bemutatja, hogy mi történik egy fúrt kútban, ha nincs szivattyúzás, és mi van akkor, ha a szivattyúzás következtében az üzemi vízszin annyira lecsökken, hogy a vízoszlop hidrosztatikai nyomásáscsökkenése miatt megindul a gázkiválás.