A csöveket meg kell nézni, ha az alu klimacső hozzáér valamilyen kábelhez, vagy nemtoménmihez, akkor könnyen kidörzsölődik és kilyukad, könnyen javítható, persze ha megvan a lyuk.
Nekem évekig a klíma hütő elötti rúdnál, talán kondenzátornál szivárgott, mindig jeleztem a klímásoknál, hogy szerintem az nem OK, mióta kicserélték a tömítést, azóta nem szivárog, olyan nyomás van benne, ha bekapcsolom a klímát, akkor lefejelem a szélvédőt :)
Egyébként most éppen a Defit bűvölöm, nem ám olajos szerszámokkal, hanem laptoppal :) Nem akartam kinyomtatni a manuált, igy online egyszerűbb :)
Na megmértem, 30 C körül áll meg, ha pár percig ég, álló motor mellett. Az autó elején levő nappali menetfény LED-csík (5050-es SMD) 28 C-ra melegszik, de ugyanez a LED-csík a garázs plafonján (némileg hagyományosabb szerepkörben) már 38 C-ra megy fel. A garázsban a hőmérséklet 22 C volt.
Királyság, teljesen diszkréten beolvad a környezetébe, amíg nem szúrod a R(ocket) fokozatot. Ha jól értem, akkor már csak a terepi tesztfotókkal és videóval vagy adós a társaságnak, ugye? ;)
Örömmel tölt el, hogy ennyien fogalkoztatok az autó behozatal témával angliából... :)
Jelenleg agyalok, hogy hogyan lehetne a legolcsóbban megoldást találni a defender projektre...
De addig is egy műszaki kérdés D1 témakörben:
- hol érdemes venni kézifék bowdent? (ebayen 7 körül megáll szállításal együtt)
- a cseréjéhez mit kell szét szedni? (ma volt 10 percem, és föntről kioperáltam, de a kardánon lévő fékdobra már nem volt időm. Azt mennyire macerás szétszedni?
találtam egy videót róla, gondolom vmi ilyesmi lehet:
Azt elfelejtettem mondani,hogy a szelepfedélben van egy fémszövetes szűrő amit nem árt néha kimosni,mert ha eltömődik az olajsártól akkor mindenféle anomáliákat okozhat,pl.idő rlőtti turbó halált.
Eddig tartott a legrugo imadat? Valahol lattam elegge kielegito dokumentaciot errol,arral,beszerelesi segedlettel eggyutt. Ird be a keresobe a net-en. Menni fog.
Szia, lökd át nekem a részleteket, légyszi már. van egy ismerősöm, aki szeretne (jó) pár cuccot hozatni. ha sikerülne megegyezni vele, lehet hogy érdekelne a dolog.
Elkészült a fotonhajtómű-projekt. Annyi szépséghibája van, hogy akkor hajt, amikor az autó hátrafele megy, ugyanis kiegészítő tolatólámpaként funkcionál.
Lámpa eredeti állapotban.
Mivel nagyon csúnyán oxidálódott a sarkokban, azt a LED felszerelése előtt rendbe akartam tenni.
Látszik, hogy alul a két sarokban volt mit letakarítani róla.
Felújítás után: matt fekete festékkel körbe lett festve, nem is igen látszik, de ha valaki észreveszi, elismerően bólint: elegáns!
A 20W-os LED-csík készre szerelve. Kétoldalas ragasztó tartja fent.