Ha megnyugtat, én is vettem háromszög alakút rá, mert azt hittem, az kell. Ráadásul kapásból négyet, mert nem vettem észre, hogy 2 darabos kiszerelésben árulják :)
Mert a pót a motoros résszel összekapcsolva már egy egységet alkot és speciális lassú járműnek minősül. Így nem rakható rá a háromszög alakú, marad a kör. A megengedett legnagyobb sebessége pedig 15 km/h.
Legalábbis legutóbb ezt bogarásztuk ki a Köhém rendelet 117. vagy 118. pontjaiból.
Sziasztok!Köszönöm a hozzászólásokat és a dícséreteket!
A régi festék maradt rajta ahol rozsda volt csiszolóvászonnnal megcsiszoltam fémig,után nitrohígítós ronggyal áttöröltem az egészet kétszer.
Aztán az alapozó 2 sorrral maj a festék szintén 2 sorral.
A három szög prizma miért nem jó?
Amit felraktatok jogszabályt abban írja hogy háromszög kell.És a 20 km/h az sok?Mert nekem speciel otthon volt már minden csak rá kellet raknom ilyeneket használunk a meló helyen.
Azt szeretném megkérdezni, hogy tudnál-e segíteni nekem. Nekem is van egy ugyanilyen 8 LE-s Briggs rotációs kapám, melyet 2 hónapja elkeztünk felújítani. A haverom kicserélte a főtengely szimeringeket is. Az alsót is és a felsőt is, de az alsó szimering 0.2 mm-el kissebb volt mint kellett volna. Pedig ugyan olyan számú szimeringet vettem a Husqvana boltban, mint amilyen számú volt benne. Sajnos nem tudunk másik olyan helyet ahol szimeringet lehetne venni, ami jó lenne méretben.Nem tudnál adni, valami olyan telefonszámot vagy címet ahol szimeringet lehet venni.
Bocsi, de nem volt kedvem hosszasan leírni ezért most csak bemásolom.
Szársértős kasza
A kaszálással egy menetben végzett szársértéssel (szárzúzás, szártörés, szárhasogatás) és egyidejű széles szőnyegrendre terítéssel a zöldtakarmány száradását meg lehet gyorsítani, és mérsékelni lehet szár és a levél száradási sebessége közötti különbséget. A levelek ugyanis a szárral ellentétben sok légzőnyílással (stóma) rendelkeznek, amelyeken keresztül a víz gyorsabban elpárologhat. A levelek száradási ideje ezért – a takarmánynövény fajától függően – a szár száradási idejének 1/3-a.
Megfelelő és hatékony szársértéssel a szárnak a víz számára nehezen áthatolható külső rétegét (kutikula) felszakítjuk, a szár hosszirányban felreped, s a víz elpárolgása ezzel meggyorsítható.
Ennek érdekében a szársértős kaszáknál a vágószerkezet mögött egy olyan berendezés található (henger stb.), mely a gyorsabb száradás érdekében a növények szárát megroppantja, s a növényi nedvek gyorsabb párolgásával segíti elő a széna száradását.
A saját tapasztalat. Tegnap levágtam olyan délután 4 körülre ma reggel 9 re már rendre lett sodorva este boglyázák össze. Ha pedig nem törtük meg jó ha másnap este fel lehetett sodorni... Az eredmény pedig szép zöld száraz levélben gazdag illatozó lucerna széna a bergéknek...
Helleladová vált a elujitot 8lovas briggsz motrom sikerült szereznem egy 11.5öst ha valakinek kel most akciosan lehet vini 50e ft hüvejezet uj dugo +gyürü hibátlan 1 orát volt járatva edig
Szerintem semerre nem kellene löttyennie, ha axiális irányba lötyög, akkor nem a dugatyú nyomásközéppontjában viszi le az erőt (bár járás közben beáll középre általában), kikönyökölhet, ha radiális irányba szétberit az alsó csap csapágyazását, hajtókart, tőtengely stb csapot elsarkitva végig gondolva. Tegnap szársértőzve kaszáltam lucernát, mára már fel is lehetett sodorni, és a levél nem hullot le róla. Csináltam is pár képet, meg a megigért kaszadapter ilyesmikről... Kép a jóöreg MF ről a 4 ütemű motorral.Aztán előpiszkáltam a Rekordot, amivel letapostam a lucernát, pálcás hengerrel, gyönyörűen megroppantpotta a szárát. Erről is két kép. Aztrán szembe vele szépen vágta is nem tolta össze nem dél előle ki. Egy kép a tarlóról, alig vannak kupacok, nemugy mint ha nem lett volna lehengerelve. Aztán vághattam dudvát is, összetoltam egy kazalal. Már nem birt benne menni, de a motor még mindig csak alapjáraton pöfögött.
Terra kaszaadapter, előző tulaj csinált átalakitót, rota motorokat rá lehet tenni és kaszálni véle.