Keresés

Részletes keresés

EVL426 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8486

Annyi hozzáfűzni valóm van a menetrendhez, hogy a 2-es és a 19-es egybeolvasztását' nem értem...

A Korányi térről fognak indulni a buszok? Tehát azt nem értem, hogy ott fog állni 6 darab busz egész nap, és egymást váltogatják a 2-es vonalán? Ez ilyen körjárat lett? Vagy mi? Nem értem az összefüggést! Nem Adyvárosból indul majd a 2-es?

Ekkora húzást... Legalább vehetek a tömegközlekeds napján 2-es táblát.:)

 

Amúgy - szerintem - azért lesz felháborodás, főleg azért, mert többségében csak ilyen 5-10 perces bővítések lettek. Tehát sokan ha nem tájékozódnak az új menetrendről akkor lekésik a buszokat. Pedig ez így lesz, majd megyek fényképezni ledöbbent arcokat...:) Szóval kár volt például egy 7.35-ös járatot 7.30-ra áttenni... Biztos volt rá ok, talán forda miatt, de ezek az 5 perces alrébbrakások' nem a legjobbak.

Hornyi88 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8485
Nem vagyok felháborodva. :-D Majd kiderül, hogy lesz reggelenként 3 hét múlva.

Új híd? Erről még nem hallottam, de nekem megfelel a Kekszgyár is, hídon átgyalogolni meg felüdülés. :-)
Előzmény: Freehill (8484)
Freehill Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8484
Gondoltam, hogy itt a fórumon emiatt lesz a legnagyobb felháborodás... A rendelkezésre álló utasszámok alapján elég a 23-as, de ha a tapasztalatok szerint mégsem lesz elég a kapacitás, természetesen lesz lehetőség módosítani. Ha megépül az új híd (jó, persze az legalább másfél év), akkor az a probléma is megoldódhat, hogy a busz nem az egyetem kapujában áll meg. Hiszen alapvetően mégis a 23-as biztosítja az egyetem-kollégium kapcsolatot, az ISK6 napi egyetlen indulással csak egy kezdeti lépés volt, még mielőtt a 23-ast meghosszabbították a Virágpiacról a Korányi térre... csak aztán az ISK6 is megmaradt.
Előzmény: Hornyi88 (8481)
Freehill Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8483

Természetesen frissül az is, hacsak nem bújik el megint :).

Előzmény: CKD Kombinát (8479)
Freehill Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8482
Semmi gond, a lényeg, hogy még időben kiderült a probléma.
Előzmény: Törölt nick (8471)
Hornyi88 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8481
Na éppen ideje volt már! :-)
ISK6 tényleg nem lesz? Az úgy reggel érdekes lesz ...
Majd részletesen megnézem ezt az új menetrendet mindjárt.
Előzmény: CKD Kombinát (8480)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8480

Mégegy, fontos pozitív változás kihagytam:

Ez pedig a 7-23-as járatok összehangolása.

Ez is nagyon jó!

 

Eddig hétvégén bosszantó volt, hogy 4 perc különbsggel elmentek, aztán meg 26 perc szünet...

Előzmény: CKD Kombinát (8474)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8479
Ha a menetrendváltozás miatt úgy is frissítik az utastájékoztatókat, akkor remélem a GAT-377 se marad már ki.
Ezen ugyanis még mindig a régi rendszerű, mindkét végállomást kiíró módi van...!!!
Freehill Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8478
Az interaktív menetrend frissítésére még várni kell, de a teljes anyag felkerült PDF-ben ide: http://www.kisalfoldvolan.hu/uj_menetrend/ghi0902netre.pdf
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8477
Köszi,közben már rábukantam.
Előzmény: CKD Kombinát (8476)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8476
Előzmény: Törölt nick (8475)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8475
Holvan fent az uj menetrend? A volán oldalán a györ helyi menetrend menü pont alatt nincs.
Előzmény: CKD Kombinát (8473)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8474
Hogy ne csak károgjak azért vannak pozitív változások is a menetrendben.

A 2-19-es összevonás mindenképpen az! Mondjuk az érdekelne, hogy a járművezetők szociális szükséglete hogy kerül megoldásra. Esetleg 2-23-as összeforgatással??

Az 5-6 és 30-31-es járatok is jónak tűnik, elviselhető változás.

Viszont sajnos ez a menetrend - és a várva várt GPS és társai - se fogja megoldani a tarthatóság problémáját. Autóforgalom és a dugók nem fognak csökkeni.
Amíg a Baross-hídon 8-9 percig tart az átszenvedés, addig nem lesz kiszámítható a közlekedés.

Így a Külső koli - Egyetem viszonylatban sajnos még gyaloglás is jóval kedvezőbb eljutási feltételeket biztosít (ami szerintem extra gáz), nem is beszélve esetleg a bicikliről.

Remélem a menetrendet nyomtatot formában is be lehet majd szerezni, úgy azért könnyebb lesz átböngészni...;-)
Előzmény: Freehill (8465)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8473
Mostmár fenn van a honalpon is.
Marad a gyaloglás...

Sajnos hamarabb elérem a célomat gyalog mint busszal.
Rádásul a 23-ason a 7:05-ös sűrítő is megszűnt, az ISK6-al együtt.
Szóval lehet majd nyomorogni, meg dugóban állni a 23-ason.

Ennél a gyaloglás is jobb...:S
Előzmény: Törölt nick (8472)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8472
Az összes változás kivan irva már 2 napja a révai forgalmi 11-es felöli ablakába.
Előzmény: CKD Kombinát (8466)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 8471
Köszönöm az utasok nevében is a segétséget,és bocsánat ha egy kicsit lendületes hangnemben irtam rola,nem akartam bunko lenni föleg veled nem.Mégegszer bocs.
Előzmény: Freehill (8465)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8470

Üdv!

 

LHT-747 hétfőtől péntekig (tanítási napokon): 6.05 Lázi - Sikátor, 6.25 Sikátor - Győr, 7.35 Vámosszabadi, ??? , 14.05 Nagybajcs, 15.00 Lébény, 16.50 Sikátor, 19.30 Lázi (ez az utolsó járata, 20.45 körül végez). A 13.10-es Nagybajcs-Vámosszabadi körjárat az nem a HZE-113-é? A tanszünetes munkanapokon a két utolsó járat biztos, a többit nem tudom. A hétvégéről inkább nem nyilatkozom, mert nem tudom pontosan, de múlt vasárnap a 13.50-es tápszentmiklósi járaton láttam.

Előzmény: EVL426 (8440)
V43_1285 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8469
ezért van ugy sok ember hogy aki szentiván déli részén lakik, hogy kisétál a vasutállomásra és bevonatozik györbe 10perc alatt bent van a vonat és ugyanott tesz mint le a busz!!!!

Ujitásként be lehetne vezetni hogy jegykiadó gépek legyenek mondjuk az autóbusz fordulókba! Pl Pinnyéden, Likócson, Csanakon meg ugy a forgalamabb megállókba pl Árkádnál, Vásárcsarnok, Honvéd liget!
Előzmény: Freehill (8465)
Jump424 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8468
csatlakozom :)
Előzmény: CKD Kombinát (8466)
Freehill Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8467
Elnézést :). Bízom benne, hogy holnap már minden kikerül a KV honlapra.
Előzmény: CKD Kombinát (8466)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8466
Hmm...
Látom már röpködnek mindeféle járatszámok a levegőben.

De azok számára akiknek (még) nincs rálátásuk a menetrendre ez rendkívül bosszantó. Vagy tessék leírni tessék leírni az összes változást, vagy ne tessék itt ingerelni a topiktársakat...;-)
Előzmény: Freehill (8465)
Freehill Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8465

A 19-essel az a baj, hogy nem csak a vásárcsarnokba, hanem úgy általában kevesen utaznak vele a lakótelepről: nagyon visszaesett a vonal forgalma az utóbbi években... Akik viszont utaznak, azok több, mint 80%-ban a 2-es vonalán is elérhető helyekre tartanak (ezt az utasszámlálás bizonyítja). Ha valaki pont a vásárcsarnokhoz akar menni, annak több lehetősége is van: a lakótelep déli részéről az 5/6-os busszal közvetlenül utazhat. Ha az északi részen lakik, akkor elgyalogolhat a 17-eshez, amely szintén közvetlenül célba viszi. De ha csak a 2-es van elérhető közelségben, azzal is mindössze 4-500 méterre megközelítheti a vásárcsarnokot, a Magyar utcai megállóhelyről. Esetleg átszállhat pl. a 17-esre, amely elég sűrűn jár. Szóval szerintem ez nem olyan rettenetes sérelem, még ha néhányan bizonyára annak is fogják megélni. De most inkább legyen kiritkítva az összes törzsvonal? A nagy többségnek nem az az érdeke.

 

A Wolf gyárral kapcsolatos észrevételedet köszönöm (bár nem tudom, miért ilyen stílusban kellett közölnöd). Ugyan az "utolsó utáni" pillanatban érkezett, de szerencsére még sikerült javítani: munkanapokon az említett járatpár 20 perccel előbbre kerül. Hétvégén a 15A vonal biztosítja a Wolf gyár kiszolgálását is, kb. 3-400 méter rágyaloglással.

 

A győrszentiváni menetrendben - az elvárt megtakarításon túl - az elsődleges cél az ütemesség, a mainál egyenletesebb követés biztosítása volt. Az igazi persze az lenne, ha teljes üzemidőben biztosítható lenne a 30 perces követés, akkor a munkásjáratokkal sem lenne különösebb probléma, de ehhez más átszervezések is szükségesek, így ez egyelőre sajnos elmaradt. Viszont a maihoz képest így sem csökkent jelentősen az eljutási lehetőségek száma, sőt: a mai 31-31A közös szakaszán egyenletesebb lett, a végpontokon pedig a legtöbb időszakban nőtt! Pl. a Kálmán Imre útra munkanap délelőtt 40 helyett 30, a délutáni csúcsidőben 20 helyett 15 percenként lehet eljutni a Révai utcából. A Homoksorra közel kétszer annyi járat tér be, mint most, gyakorlatilag minden órában van eljutási lehetőség (még ha esetenként kerülővel is), szemben a mai 2 órás csúcsidőn kívüli követéssel. Ezen kívül közvetlen kapcsolat létesül a városrész északi és déli része között, egyfajta helyi járatként. Szóval szerintem Győrszentiván esetében számos előrelépés is történt, még ha természetesen lehet is rajta még mit fejleszteni (ugyanakkor alapvetően teljesítmény-csökkentésről van szó, úgyhogy ez is érthető).

Előzmény: Törölt nick (8456)
KZX004 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8464
ja, csak hétköznap dolgozunk, hétvégén áll a busz :))
Előzmény: KZX004 (8462)
KZX004 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8463
régi homlokfalas és kb. 17óra körül végez
Előzmény: Batti100 (8453)
KZX004 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8462
az vagyok. azért ne csodálkozzon senki ha nem én vagyok rajt ugyanis csak heti kétszer vagyok a géppel. A héten már nem leszek (hétfő-kedd voltam rajta.)

Tehát havi szinten a 700-ason összejön 9*12,5 órám (112,5) és még kb 60 órát (heti 1-2 nap) össze kell szednem egyéb gépeken [KIT-125; BCC-075; HZE-113; GNX-374; KCM-493; LHT-491; KSM-091; AKE-903] amik a környéken vannak.
Dtomesz Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8461
Szerintem ő nehéz eset... :-))
Előzmény: libijo (8460)
libijo Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8460
:) Megengedi a 700-as gazdája, hogy lefényképezzem valamikor a frissen felújjított gépezetet? :))
Előzmény: KZX004 (8459)
KZX004 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8459
majd ha lesz kedvem újnevet beállítani átirom. :))
csak lassu itthon ez a net...
Előzmény: libijo (8452)
Jump424 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8458
A Wolfos kérdés - ha tényleg így lesznek az indulások - jogos lehet. Iparai park felé nem mennek akkor buszok Gyárváros felől?
Előzmény: Törölt nick (8456)
Jump424 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 8457
Amennyiben a 19-es hurkát másik vonal járja be (ami nem a Tihanyin megy végig), akkor a hurokban lakóknak Adyvárosban át kell szállniuk egy másik buszra, például a 17-esre. Mivel a vásárcsarnok gyakorlatilag csak csúcsidőben és délelőtt vonz utasokat, a várakozási idő nem lesz horribilis, bár tény, hogy kényelmetlenség.

Az biztos, hogy Adyvároson jelenleg rengeteg busz megy át, az egy főre jutó buszkilométer nagyon sok, ott van a legnagyobb pazarlás a városban. Értelmes kompromisszum nélkül viszont nem lesz költségmegtakarítás, és inkább legyen a 19-es valamivel összevonva, mint mondjuk vasárnap 40 percre ritkítva, szombaton meg 30-ra.
Előzmény: Törölt nick (8456)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!