Most este alámásztam a kocsi alá, megnéztem a hibásnak vélt ABS szenzorokat, a tövénél megblankoltam a kábeleket, úgy tűnik, hogy az egyik jól van, csak a másik van lerohadva.
Cápa: az ahturbo csapat tényleg jó fej társaság, korrektek és gyorsak. Turbónyomást is ésszerű határok közé tekerik :)
"éleményem szerint nem érdemes bontottat venni (a bontott 75e, a teljes felújítás a kerékcserével és a berohadt csapágyházzal együtt 80e volt:), ha a kerék egyben van, akkor kb 40-ből kijön a csapágyozás. Én az http://www.ahturbo.com/ csapatot javasolom, nagyon szépen megcsinálták, nem kezték a Landy fikázásával a napot"
Egy barátom a discoveryre keres 4 db AT-s vagy MT-s gumit. Méret sem eldöntött még. Ha valakinek esetleg van elfekvőben valamilyen, ne rejtegesse tovább! Telefonszáma.: 30/906-0070
Megnéztem az ABS szenzorokat, a csatlakozó elöl a motortér két oldalán a kerékjárati íveknél, hátul a jobb hátsó ajtó alatti alváznál van. Elvileg 1000 ohm környékén kell legyen a tekercs ellenállás, ehhez képest:
Jobb elöl - szakadás
Bal elöl - 100 kOhm
hátul mindkettő 950-1000 ohm környékén.
Ezek szerin t az első kettő gatya, még megnézem a szenzor kivezetésnél az ellenállást, de több mint valószínű, hogy a tekercs szakadt el nem a kábel. Így néz ki a szenzor:
Nem volt szép időszak, egy csapágy csere projekthez (28 éves görgők) 3 biznisz készt kellett írnom, beruházási kalkulációkat x nyelven, végül alig maradt időm a vezérlésekre, de ennek a korszaknak vége, ismét én vagyok a kapitány a hídon vezérléstechnikailag :)
Béláim! Cimborának kéne bontott, működő turbó 300Td-hez, vagy valaki címe-telefonszáma, aki nem túl drágán felújít. Pinguru, a te környékeden-ha jól emlékszem- van egy figura ugye?
A Discora feltettem a csörlőt, azóta már alkotói válságban fetrengek. Most végre kimozdultam ebből, itt már új kihívások várnak rám, elektrónika mindenhol. Persze ez egy furcsán keletkezett autó, a kasztni az nem eredeti, jó pár dolog szintén, nézegetem a manuált, oszt néha tök ismeretlen dobozkákra lelek. Helyre akarom pofozni az elektromos rendszerét, ma kitelepedek az oszcilloszkóppal a járgány mellé és végigmérem a szenzorokat. Sokan nekiállnak vadul cserélgetni kütyűket, holott egy tisztogatás vagy csatlakozó szerelés (kontakthiba) elegendő lenne. Végre hasznát veszem a végzettségemnek ezen a területen :)