Csak azt kérdezném tőled hogy a mélynyomót-erősítőt hogy rákösd a rendszerre(blue&me) ,vezetékelni kellett?Mert a régi bravomból lehet hogy visszaveszem a somogyi aktívat(mert térfogatra nagy és sok helyet foglal,és a hugom kisebben gondolkodik) és azt is elölről kellett minden hátra vezetékelni,és elég macerás volt mert a műanyag köszöb elemet csak törve engedték akkor a kapcsai.köszi
-Továbbra is eladó a Bravoban tökéletesre vizsgázott hangcuccom nagyon olcsón.Phoenixgold 4 csatornás erősítő és egy 25cm-es Hertz mélynyomó.Mindkettő minőségi és megbízható, ezzel tuti nem lesz gond.Azért adom el, mert az újba nem fér be.;)
-Van egy garnitúra szövetszőnyegem, ami télen-nyáron használható, méretpontos, csúszásgátlós és nem utolsósorban új.Olcsón.Azért adom el, mert az új kocsiba nem tudom belegyömöszölni sehogy, pedig nagyon akartam!;)
-Végül, de nem utolsó sorban van egy komplett 16-os pótkerekem télivel.Azért adom el, mert maximum a csomagtér ajtajára tudnám felfúrni, ha szafarizni indulnánk.Ez se drága , sőt!:)
Képeket holnap teszek fel, mert telefonnal nem tudok átméretezni.
Nekem semmit nem kért--persze lehet hogy a telót újra kell párosítani a rendszerrel,meg a motor elindítása után hagyni kell egy kicsit alapjáraton járni a motort,meg nullázódik a fogyasztási adatok,meg a dátum-idő,hogy mutassa a turbó nyomást azt is be kellett állítanom most hirtelen más nem jut eszembe
Az utóbbi pár napban fura dolgokat csinál a blu&me rendszerem... Ha megnyomom a menu gombot, nem ad fel semmit, nem tudok a pendriveról számokat úgy lejátszani, hogy kitallózom, etc...
Próbálkoztam már a hangutasítással is (stop majd play) ami az eddigi tapasztalataim szerint hasonló jellegű üzemzavar esetén megoldotta a problémát, de most nem működk :)
A pendrival nincs probléma, tudom máshol játszani, egész egyszerűen a b&m nem ad menüt, az tűnik megzavarodottnak...
Nem tudom, olybá tűnik, mihta egy reset kellene neki, de ezt nem tudom egyáltalán lehetséges-e...?
Garantáltan 78ekm-t futott a Deltám, 1.6 MJet 120 Le. 64ekm-rel, ellenőrzött szervízkönyvvel vettem. Az olajat a vétel után lecseréltem Total Quartz Ineo ECS 5W-30-ra, maximum alá töltve egy picivel, most pár km híján 14ekm van benne. A cserét követően elmentünk Horvátországba, és hazaérve (2000 km)ellenőriztem az olajszintet, de fogyásnak nem volt nyoma. A minap ránéztem mert 15 ezrenként mindenképpen cserélni akarom, nem érdekel a 30 ezres periódus. Meglepődve láttam, hogy a maximum felett áll 2 centivel.
A hűtővíz rendben, nem fogy, nem bugyborékol. Az olajban nem érzek gázolajszagot.
A DPF tehet a dologról? 60/40 %-ban használjuk város/hosszútávú üzemben.
Esetleg egyes szervizek kötöttek szerződést például a Castrollal, mert pár garassal olcsóbban jutnak hozzá, mint az egyébként ajánlott márkájú cucchoz.